Amy másnap reggel korán ment be dolgozni. Az arcáról csak úgy sugárzott a boldogság, ami persze Kristy figyelmét sem kerülte el.- Szia Amy, jó reggelt! - mindent tudoan vigyorogott. - Mi újság, hogy sikerült a hétvége?
- Jó reggelt neked is! Jól, de majd az irodában elmesélem! - kacsintott a recepciós lányra.
Köszönt a többi kollégának és ahogy az mindig lenni szokott, közösen megkávéztak.
Még nyitás előtt behivta Kristyt magához. Pár részletet kivéve, mindent elmesélt neki. Erre ez az örült nőszemély ujjongva ugrálni kezdett. Amy ugyan jót nevetett rajta, de azért csendre intette.Nyitás után egy órával a recepciós egy kopogás után bedugta a fejét. Jelezte, hogy itt van Shara és érdeklődőt, hogy bejöhet-e. Persze örült, hogy itt van a barátnője, így végre neki is elmondhatja a fejleményeket.
- Szia Amy! - köszönt kissé durcásan. A nő nem tulajdonított ennek nagyobb jelentőséget. Azt gondolta, csak rosszul indult a reggele.
- Szia! Jó, hogy jössz! - mosolygott a barátnőjére, de az nem viszonozta, helyette egy bulvárlapot dobott finoman az asztalra.
- Mikor akartad elmondani? - nézett morcosan.
- Mit?
- Most komolyan Amy! Egy újságból kell megtudnom, hogy a legjobb barátnőm együtt van Chrissel? - fonta össze a karját a melle előtt. Közben Amy telefonja megszólalt. Az apja kereste, amit Sharanak is mutatott.
- Szia apa! Mi újság? Jól telik a pihenés?
~ Szia kicsim! Nem akarsz mesélni valamit? Éppen egy újságot tartok a kezemben.
- Várj apa! Kihangositalak, mert Shara is ez miatt van itt! - A férfi és a nő köszöntek egymásnak.
- Mielőtt bármit mondanék had nézzem meg!
- Huszonhatodik oldal. - szólt segítségül Shara. Bár az újság borítoján már látta Chris nevét.
- Jesszusom, ezt nem hiszem el! - reagált, miután meglátta a cikk címét. - Chris Evans magánélete. - olvasta fel.
Újra randizik mindenki kapitánya? - folytatta tovább a hangosan. - Christ pár évvel ezelőtt befejeződött kapcsolata óta nem lehetett látni, olyan hölgy társaságában, aki esélyes lett volna az új barátnő címre. Most viszont úgy tűnik ez változni fog. Az utóbbi időben Christ többször látták egy gyönyörű nő társaságában. Minap a fotósunk lencsevégre kapta őket, egy eléggé intim pillanatban. Esetleg ő lesz a férfi számára az igazi vagy ugyanolyan lesz mint az elődei többsége? - Amy ugyan tudta, hogy ez fog először felvetődni vele kapcsolatban, de így olvasva azért mégis más volt. - Egyelőre semmit nem tudni a titokzatos nő kilétéről. Aki esetleg felismerte, vagy tud bármit a lehetséges kapcsolatukról, az keresse fel lapunkat! Ne tartsa magában az információt! - Amy a képeket nézte. - Most komolyan! Annyi képet tudtak volna csinálni rólunk, mégis sikerült azt a kettőt lencsevégre kapnia, ahol éppen csókolózunk? - háborodott fel.
~ Akkor halljuk az igazságot kislányom!
- Először is, igen összejöttem Chrissel, bár úgy gondolom, ez számotokra azért nem akkor újdonság!
- Valóban nem. De azért arra nem számítottam, hogy egy újságból tudom meg. Igazam van Martin?
~ Abszolút! Persze, hogy tudtuk! Sőt szerintem mind a ketten vártuk, hogy mikor juttok el erre a szintre. De hazudnék, ha azt mondanám, hogy számítottam arra, hogy ezt nem tőled tudom meg!
- Na jó! Azért nincs teljesen igazatok!
Shara téged többször is hívtalak délután, de nem vetted fel és vissza se hívtál! De még csak üzenetet se írtál, hogy nem érsz rá!
YOU ARE READING
Hihetetlen Szerelem
FanfictionA történet egy hétköznapi nő, és egy ismert színész megismerkedéséről és kapcsolatuk kibontakózásukról szól. " - Meg ne próbáld, mert így még gyönyörűbb vagy! - mélyen néztek egymás szemébe. - Azért jöttem, mert már nem tudtam tovább várni. -Mire ne...