Amy pár napig a biztonság kedvéért otthon dolgozott. Szerencsére nem szobrozott ott napokig a kíváncsi társaság! Másnap még pár óra erejéig próbálkoztak valamit megtudni, fotót készíteni, de nem igazán jártak sikerrel. Persze abban egyikük sem volt biztos, hogy nem áll legalább egy valaki lesben. De ez még mindig jobb verziónak tűnt, mint az a kisebb tömegszerű létszám, ami először gyűlt össze.Egy hét telt el azóta. Még mindig óvatos volt Amy, de rájött, hogy az örökkévalóságig nem bujkálhat. Igaz Chrissel nem mentek nyílvános randikra, csak egymáshoz mentek , amit nem is bántak. Így sokkal jobban érezték magukat. Maximálisan egymásra tudtak koncentrálni.
Amy egyik nap az édesapjával ebédelt a férfi otthonában. Majd utána közösen kimentek Lindához a temetőbe. Minden hónapban egyszer ellátogattak ide.
- Drága Lindám! - beszélt Martin a feleségéhez, bízva abban, hogy talán hallja amit mond. Amy ilyenkor nem igazán tudott megszólalni. - Annyira hiányzol nekünk! Nem telik el nap, hogy ne gondolnánk rád. - A lánya csendben sirdogált mellette és neki is lefolyt pár könnycsepp az arcán. - Olyan boldog lennél, ha látnád a lányuk sugárzó arcát, ami egy igazán kedves fiatalembernek köszönhető.
Tudom, hogy büszke lennél rá, hogy a közös álmotok végül megvalósul! .-törölte meg arcát. - Annyira ügyesen vezeti és a kollégák is szeretik! De te ezen biztos nem lepődsz meg, mert Amy mindig is olyan volt mint te. Kedves, segítőkész, elbüvőlő. A szépségetekről nem is beszélve. - Ezután még pár percig csendben emlékeztek meg a csodálatos feleségről, anyáról, majd a sírkőn végig simítva búcsúztak el. Kiérve a kapunál megölelték egymást, ezután mindegyikük a saját autójába szállva elment.Shara és Amy úgy érezték, hogy szükségük van egy csajos estére. A férfiakat számüzték egymáshoz, hogy ők meg tartsanak egy pasis pizsi partit, ahogy Shara fogalmazott.
A két nő Amy lakásán táborozott le.
Rendeltek kínait ételt maguknak, közben pedig egyszerű hétköznapi témákról csevegtek. Vacsora után a kanapén foglaltak helyet, majd Shara úgy döntött más irányba tereli a beszélgetést.- Na és mi a helyzet veled meg Chrissel? - jó barátnő lévén kíváncsi volt mindenre.
- Minden szuper! Boldog vagyok! - mesélte izgatottan. - Fülig belezugtam és úgy érzem ez kölcsönös. Bár, ha jól sejtem ez sem meglepetés számodra. - ezen mind a ketten jót nevettek. - Tudom, hogy benne megbízhatok. Okos, kedves, figyelmes. Odafigyel arra amit mondok és nem csak felületesen. Nem mellesleg iszonyatosan jó vele csókolózni, vonzó és szexi! - áradozott. - Most te jössz!
- Lassits a tempón! Még maradjunk nálad egy kicsit! - nem hagyja magát olyan könnyen lerázni, ha a legjobb barátnőjéről van szó. - Mi a helyzet a szexel? Mond, hogy végre lefeküdtetek egymással!
- Shara! Miért olyan fontos ez? - a nő csúnyán nézett Amyre. - Jó, értettem csak ne nézz így rám! - tette fel a kezét védekezésként. - Még nem feküdtünk le. Intimebb pillanataink voltak már, sőt egyre sürübben, de ettől komolyabb dolog még nem történt.
- Mi van? Mi a fészkes fenére vártok? - háborodott fel. - Esküszöm olyanok vagytok mint a tinédzserek!
- Igazából nem tudom. Talán csak óvatosak vagyunk.
- Nem értelek titeket! Odáig vagytok egymásért és megtudjátok állni? Aaronnal egy hét után már szeretkeztünk. - úgy gondolta orvosolni kell a dolgot! - Chris állandóan rólad áradozik Aaronnak. Egyszer az is kicsúszott a száján, hogy már borzasztóan vágyik rád, de nem akar semmit elsietni! - Amy ezen csodálkozva nézett, de azért jó volt ezt hallania. - Te nem akarod? Nem vágysz arra, hogy a testével is kifejezze azt a szerelmet, amit irántad érez? - Amy arca elpirult.
YOU ARE READING
Hihetetlen Szerelem
FanfictionA történet egy hétköznapi nő, és egy ismert színész megismerkedéséről és kapcsolatuk kibontakózásukról szól. " - Meg ne próbáld, mert így még gyönyörűbb vagy! - mélyen néztek egymás szemébe. - Azért jöttem, mert már nem tudtam tovább várni. -Mire ne...