Jika mempunyai typo, maafkan saya..
Gillbert meletakkan kaki kanan Flavio di bahunya yang lebar dan dia mengeluarkan ketiga jarinya membuatkan Flavio melenguh kerana merasakan hole nya kosong.
" Ahh.."
Gillbert melepaskan zip seluarnya dan dia menurunkan seluarnya. Dia memegang miliknya sendiri lalu tangannya mengocok perlahan d*ck nya. Beberapa saat kemudian, bila merasakan d*ck nya mulai basah, Gillbert terus memasukkan d*ck nya sekali hentak membuatkan Flavio terkejut besar.
" MNGHHHHHHH !! GILLBERT... NGHKKKK AKHHH.. GILLBERTTT AHHH ! " Flavio mencengkam cadar katil dengan kepala terdongak ke atas bersama mata terbeliak besar. Mulutnya ternganga dengan nafas yang memburu laju bila merasakan sesuatu yang asing memasuki dalaman tubuhnya. Kesakitan menjalar di segenap urut sarafnya.
" Shuuu... tenang Fla... tenang " Gillbert mengusap lembut pipi Flavio.
Flavio menutup mulutnya menggunakan lengan, " Ini.. ahh.. terasa aneh Gill.. ghmmm.. sakit.. ah.. "
Gillbert senyum nipis dan mengucup lembut bibir Flavio, " Nanti kau akan terbiasa kalau kau tenang.. Tenang okay, my boo ? " Gillbert mengucup kedua kelopak mata Flavio yang berkaca-kaca.
Flavio menghirup nafasnya dan menganggukkan kepalanya.
Gillbert diam. Tidak menggerakkan tubuhnya kerana dia mahu Flavio menyesuaikan diri.
" Bergerak lah. Ini menyakitkan kalau kau tidak bergerak " pinta Flavio dengan lembut.
Gillbert senyum dan menggerakkan pinggul nya, menghentak-hentak titik sensitif Flavio membuatkan tubuh Flavio tersentak, bergoncang lembut di atas katil yang berantakan.
" Ah.. ah.. more.. more.. ah.. ah shit... yes like that.. ahh ahh ohh goshh "
Gillbert memegang erat pinggang Flavio dan dengan kasar, dia lebih kuat menghentak-hentak titik-titik manis Flavio membuatkan Flavio lebih kuat mengerang.
" Yess dear.. Ohh..ahh ahh.. move.. more more.. ahh goshh.. shit ! ahh.. fuck ! "
Gillbert mencium paha dalaman Flavio dan mengigit lembut membuatkan Flavio mengeliat kegelian. Gillbert menghisap kulit paha Flavio yang gebu itu membuatkan Flavio mendesah lembut. Gillbert menghisap paha Flavio seperti botol susu sampaikan paha Flavio mempunyai banyak hickey dan bekas-bekas gigitan kemerahan hingga ke selengkangan, bahagian dalaman paha Flavio.
Bunyi kecipak kulit berpeluh yang bersentuhan antara satu sama lain sungguh indah memasuki telinga mereka berdua membuatkan ghairah mereka lagi membara berapi.
" Hgnnnhhh Flaviohhhh.... " desah Gillbert dengan suara beratnya.
Flavio mengenggam rambut belakang Gillbert saat d*ck Gillbert semakin dalam memasuki tubuhnya, mendorong sesuatu yang ada di perutnya hingga kembali bereaksi untuk meluncur keluar.
KAMU SEDANG MEMBACA
LOVE , FETISH
RomanceWARNING BXB 🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️ Maron Flavio Moriarty, seorang model yang popular di serata dunia. Seorang yang lancang, bodoh dan sombong. Dirinya tidak mempercayai cinta. " Cinta itu hipokrit. Palsu. Hanya ilusi manusia sahaja " Gillbert Enrique Gonza...