4.0

1.1K 32 18
                                    


Sonunda talhayla eve varabilmiştik yol boyunca ikimizin' de çıtı çıkmamıştı. Ona kızgındım ardaya söyledikleri için. Ama o benim abimdi küçüklükten beri hep beraberdik öz abimle hep aynı görürdüm onu. Küs kalmamız imkansızdı İlla barışıcaktık ama bu sefer özür dileyen taraf ben olmiyacağım kesindi.

Anahtarla kapıyı yavaşça açtım
Bizimkiler bu aralar erken uyuyolardı. Arkamı dönüp talhaya baktım. Ne kadar bana kırgın olsada gelip sarıldı. Bende ellerimi boynuna doladım.

"Tamay yalvarırım biraz daha düşün bak bu çok büyük bir karar hayatın için"

"Biliyorum abi ama ben ardaya çok aşığım hem o benim herşeyim nasıl ona istemediğimi söyleyebilirim ki"

"Peki Tamay peki nasıl mutluysan öyle yap güzel kızım umarım mutlu olursun. Bu arada sahilde söylediklerim için özür dilerim bı anlık sinirle şey ettim işte-"

"Abi tamam anlıyorum seni tekrardan çok teşekkür ederim"

"Görüşürüz Tamay"

"Görüşürüz abi"

Gülümseyip eve girdim benim eve girmemi bekliyordu. Yavaşca odama çıkarken arkamdan biri adımı seslendi.

"Tamay gel abicim biraz konuşalım senle"

Abimdi ne dicekti acaba korkmaya başladım. Talhayla olduğumu biliyodu onu sormaz ne konuşucak off kalp krizi geçiricem şimdi neyse  en iyisi yanına gidip öğrenmek.

Yavaş yavaş merdiven den inip salona doğru abimin yanına gidip dikildim.

"Gel balkonda konuşalım bizimkiler uyanmasın" dedi

Balkona çıkıp oturduk.
Kekeleyerek konuşmaya başladım

"Noldu abi hayırdır bu saatte ne konuşucaz"

Derin bir nefes alıp bana doğru döndü bı anda iki elimi elinin içine alıp konuşmaya başladı.

"Tamay abicim bana söylemek istediğin bir şey var mı"

"Y-yok abi niyeki noldu şimdi"

"Tamay bak tekrardan soruyorum abicim bana söylemek istediğin bir şey var mı söz veriyorum kızmican"

Of Tamay napıcam ben şimdi kesin ardayı öğrendi of gerçekten ya.
En iyisi söylemek daha fazla saklamanın bir manası yok zaten

"Abi tamam söylicem ama lütfen kızma tamam mı" dedim gözlerim dolu dolu.

Yüzümü ellerinin içine alıp konuşmaya başladı.

"Abicim tamam kızmicam söyle sen hem sil şu göz yaşlarını ağlanacak bir şey yok"

Burnunu çekip konuştum.

"Abi benim sevgilim var" dedim tek nefeste.

Abim yüzümdeki ellerini çekip
Suratıma şaşkın şaşkın bakmaya başladı.

"Abi biliyorum kızıcaksın ama gerçekten çok aşığım ben ardaya hem beni çok mutlu ediyo-" lafımı kesip ses tonunu biraz daha arttırdı tam bağırmıyodu ama eskisinden yüksekti sesi"

"Ne dedin sen arda mı"

"E-evet arda abi nedenmi"

"Hangi arda bu Tamay inşallah şu bizim alt sokakta oturan serseri çocuktan bahsetmiyosundur, hani şu ümit amcanın oğlu futbol oynayan"

"Abi evet o ama-" yine sözümü kesmişti"

"Ne ama Tamay, ne o çocuk psikopatın teki kendine neler yapmış görmedin mi sen"

"Abi lütfen bı dinle beni arda gerçekten öyle biri değil o çok temiz kalpli saf bı çocuk. Abi yemin ederim ki o kadar aşığım ki annemin babamın bile ne dediği kimsenin ne dediği umrumda değil
Hem o bana karşı hiç öyle değil ben iyileştirdim onu abi inan bana lütfen bak sen arkamda durursan annemlere de söyleyebilirim"

Ağladığımı görünce başımı alıp göğsüne yatırdı saçımı öpü okşuyodu.

"Abicim güzelim benim ben seni düşünüyorum geleceğini düşünüyorum sana zarar gelir diye ödüm kopuyo benim benide anla
Ardayı bebekliğini çocukluğunu bilirim ben herşeyini ama o abisi öldükten sonra bambaşka biri oldu
O eski senin tanıdığın arda değil o"

Bunlara inanmak istemiyorum.
Nefes nefese konuşmaya başladım.

"Abi ben iyileştiriyorum onu sakinleşiyo beni görünce hem bırakamam ki abi ben onu.
Bana ne yaparsa yapsın abi ister mutlu etsin ister mutsuz etsin isterse kalbimi delsin bırakmamam abi onu bu kadar aşık bu kadar hayranken..."

Abim beni göğsünden kaldırıp yüzümü iki elinin arasına alıp konuşmaya başladı.

"Tamam abicim sen nasıl mutlu oluyosan öyle yap. Ama bak bu piçin bı seni üzdüğünü gôrüyim valla acımam küçük falan diye dalarım he biliyosun beni" dedi gülerek.

"Tamam tamam abi üzmez o beni"
diyip abime sıkı sıkı sarıldım.

"Canım abim benim abilerin bı tanesi Beşiktaş'ın en iyi futbolcusu en iyi millî takım oyuncusuuuu"

"Aman hemen başla yalakalığa zaten ißin gücün yalakalık zaten"

"Aaa aşk olsun ben hiç yapar mıyım öyle şeyler" diyip gülmeye başladım. Ama gülüşüm bı anda soldu ben şimdi bu evlilik mevzusunu nasıl söylicem ya.

Kolumu dürttü "noldu kız niye durdun öyle"

"Abi benim sana bişey daha söylemem lazım ama bu söyliceğim öyle küçük bir şey değil bunun gibi"

"Allah Allah neymiş o
söyle bakıyim"

"Abi bügün arda bana evlenme teklifi etti"

Bunu söyledikten sonra bı anda yüzünü bana çevirip gülmeye başladı bildiğin kahkaha atıyodu.

"Ney dedi ney dedi gshshsbsbwb
Of Tamay ne komiksin kızım ya naptınız evcilik falan mı oynadınız da dedi"

"Abi ben ciddiyim" ellerimle oynamaya başladım.

"Yok artık bu kadarıda saçmalık artık yani ne evlenmesi kızım sizin daha yaşınız kaç başınız kaç"

"Abi ben evlenmek istiyorum ardayla o da çok kararlı bu konuda gerekirse herkesi karşısına alıcağını söyledi"

"Tamay sen ne dediğinin farkında mısın abicim bu öyle çocuk oyuncağı gibi bir şey değil evlilikten bahsediyosun kızım evlilik ya"

Kafamı ona doğru çevirip konuşmaya başladım

"Çok farkındayım abi ben ne dediğimin hem düşündüm ben
ve kararım kesin evlenicez biz"

Bir süre yüzüme bakıp kafasını manzaraya çevirdi ne kadar öyle durduk bilmiyorum ama ikimizinde sesi çıkmıyodu en sonunda dayanamayıp konuştum

"Abi bişey demicek misin"

Yüzünü bana doğru çevirdi.
"Peki Tamam evlenin güzelim sen mutlu olucaksan bana bir şey demek düşmez" gülümseyip boynuna atladım.

"Abim be canım abim benim birtanem dünyanın en iyi abisi"

Biraz fazla sesli konuşmuş olmalıyım ki uyarı aldım.

"Ştt sessiz be kızım biraz arden uyuyo"

"Ayy pardon abilerin en yakışıklısı"

"Abi o zaman ben ardayla konuşayım yarın abime söyledim diye"

"O sarı civcivle beraber yanıma geliyosunuz anlaşıldı mı. Bı bakalım bide ondan duyalım seni ne kadar seviyo"

"Tamamdır canım abim benim hemen arayıp söylerim ben eminim ki oda senle konuşmayı çok ister"

Abimi öpüp yukarı odama doğru koştum. Yatağa kendimi atıp tavana bakıp gülmeye başladım. Aşk gerçekten size deli cesareti veriyo eskiden olsa abime bunu asla söyleyemezdim.

Bittimi  nasıldı bölüm yorumları lnızı bekliyorum sizce Talha neden böyle davranıyor lütfen hikayeyle ilgili yorumlarınızı söyleyin bu beni mutlu ediyor neyse sizi çok öptüm hepinizi çok seviyorum 🤍🤍🤍




unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin