Tamay
Arda'nın evinin yani eskiden bizim evimizin önünde durduğumuzda yavaşca arabadan indim.
Kerem kolumu tuttu.
"Bak güzelim son kez düşün senin iyiliğin için söylüyorum lütfen benide anla"
Yutkundum.
"Biliyorum kerem ama onun bana ihtiyacı var benimde ona şuan gururumu hiçe sayıyorum sende beni anla"
Kerem yanıma gelip sıkı sıkı sarıldı.
"Tamam güzelim sen nasıl mutluysan öyle olsun bir şey olursa ara gelirim hemen"
"Sağol kerem her şey için"
Gülümsedi son kez alnımı öpüp uzaklaştı.
Eve son kez bakıp girmeyi düşünüyodum ama ikinci adımımda aklıma bir şey gelmişti.
"Baklava"
Hemen evin yanındaki pastaneye gittim. Cevizli baklava alıp pastaneden ayrıldım.
Son kez derin bir nefes alıp kapıyı çaldım.
Çok geçmeden karşımda onu gördüm çok olmamıştı onu görmeyeli ama değiştiği çok belliydi.
Hala içimin onu gördüğünde kıpır
Kıpır olmasından o kadar nefret ediyorum ki.Şaşkınlıkla yüzüme baka kaldı.
Zor oldu ama gülümseyip konuştum.
"İçeri almayacak mısın beni"
"He çok pardon daldım bir an"
Heyecan ve panikle konuştuğunda gülümsedim.
"Şey istersen salona geçmeyelim biraz dağınık istersen benim odama gidebiliriz"
"Sorun yok toplarız ama önce tatlılarımızı koyalım"
Bir şey demesine fırsat vermeden direkt mutfağa gittim oda arkamdan geldi.
Ezbere bildiğim yerden iki tabak çıkarıp baklavaları tabağa koydum.
Oda anladiğım kadarıyla beni izliyordu.Arkamı dönüp tabağı ona uzattım.
Gülümsedi."Baklava hemde cevizli"
Gözlerine baktım mutluluk vardı hiç bir baklavanın bu kadar mutlu edebileceğini düşünürmüydünüz?
Pek zannetmiyorum.
Biz küçükken annemler mahhallede gün yaparlardı.
O zamanlar daha biz çok küçüktük ama birbirimizi çok iyi anlıyoduk.Hatta orda tanışmıştık benim annem çok iyi baklava yapardı.
Küçükken günlerde en çok sevdiğimiz şey birlikte o baklavayı yemek olurdu.Tabi şimdi her şey farklı ben farklıyım arda farklı inanmazsınız ama baklava bile farklı.
"Annemin ki kadar olmaz ama yinede iyi gelir herşeye"
"Tabiki iyi gelir"
Ulan şöyle kerem gibi bir erkek arkadaşım hiç olmadı Allah herkese nasip etsin kızlar
Kusura bakmayın çok acale attım yarın okulum var ödevlerim var ama siz çok ısrar edince kıramadım kısada olsa attım yarın güzel bir bölüm gelir fikirlerinizi lütfen belirtin sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨
20 vote 30 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."