1.0

749 33 13
                                    

Derin bir nefes alıp mutfağa doğru gittim. Annemle serap teyze masayı yerleştiriyolardı. Arda' da bahçede telefonla konuşuyodu. Konuşurken beni gördü göz kırpıp konuşmasına devam etti. Bu çocuğu anlamak gerçekten çok zor. Annem bana seslendi.

"Tamay hadi kızım ardayı'da çağır kahvaltı hazır"

"Tamam anne"

Mutfağın kapısını açıp bahçeye doğru gittim. Arda hala telefondaydı üstelik biriyle baya hararetli bir şey tartışıyodu belli.
Normal de telefonlarını dinlemek pek adetim değildir ama merakıma yenik düşüp dinlenmeye başladım.

"Ya kızım delirtmesene beni olmaz diyorum ya hem tamay-"

"Arda"

Ona seslenmemle panikle telefonu kapatıp yanıma geldi.

"Efendim sevgilim bir şey mi oldu"

Yüzüne bir kaç saniye bakıp konuşmaya başladım.

"Asıl Sana sormak lazım bir şey mi oldu, bağırıyodun konuşurken"

"H- he o , o bir şey değil ya ferdiyle konuşuyodum bugün buluşalım dedi de bende olmaz dedim, çünkü ben bu günümü sevgilimle geçirmek istiyorum"

Dediklerinin gerçek olmasını umuyorum.

Kahvaltı ediyoduk ardanın telefonuna sürekli bildirim geliyodu. En sonunda annem beni yıkan bir şeyler söylemeye başladı.

"Ardacım hayırdır yoksa konuştuğun biri falan mı var oğlum" dedi gülerek.

Ardayla direkt göz göze geldik.
Normal' de çok takmazdım böyle şeyleri ama telefonda hararetli bir şekilde konuşup bu kadar mesaj gelince ve birde annem böyle bir şey ima edince gözlerim doldu.

Serap teyze kötüleştiğimi görünce
Elini sırtıma atıp sıvazladı sırtımı.

"Yok seda abla ya ne kızı ne konuşması ferdi biraz dolaşalım diye darlıyoda ondan" konuşurken bı anneme bir bana bakarak konuşuyodu.

"Hm anladım oğlum ama bence söyle güzel bir kız bulalım sana"

Bunu duyar duymaz kafamı annemin olduğu yere doğru çevirdim. Annem ne diyodu böyle.
Aslında kadınında bir suçu yok nerden bilebilir ki kızının kardeş olarak büyüttüğü oğlu gibi gördüğü kişiyle birlikte olduğunu.

Daha fazla bu saçmalığa katlanamayacaktım. Arda bunu anlamış olacak ki anneme istemediğini söyleyip kendi odasına çıkardı beni.

Elimden tutup yatağına oturttu beni, o da göğsüme uzanıp ellerimi tuttu.

"Sevgilim annenin dediklerini takma lütfen, kadın bilerek yapmıyo hem birlikte olduğumuzu bilse yapar mı hiç"

"Bilerek yapmadığını biliyorum ama ağırıma gidiyo işte seni başka biriyle düşünmek bile istemiyorum"

Gülüp göğsümden kalkıp yüzlerimi eşitledi.

"Hm sen acaba beni kıskanıyo olabilir misin sevgilim"

"Hiçte bile kıskanıyorum"

"Tamam o zaman bu gece duruyla
Kulübe gitmeme izin verirsin hm hem kıskanıyorum dedin"

"Arda duru kim ,ne kulübü, ne gecesi ya, gidemezsin hiç bir yere gece gece ne işin var kızla senin"

"Ahahahaha hani kıskanmıyodun
Baya baya kıskanıyosun kızım beni aşıksın aşık"

Selammm uzun bir aradan sonra yeniden bölüm attım üzgünüm sizi çook beklettim ana umarım beğenirsiniz. Yeni bir kurguya başladım gidip profilimden okuyabilirsiniz. Bölüm nasıl dı sizce. İstediğiniz bir karakter varsa kitaba girmesini istediğiniz yazabilirsin yada bir sahne yada konu varsa lütfen söyleyin. Ya da kitapta sevmediğiniz yada rahatsız olduğunuz bir şey varsa söyleyebilirsiniz. Hepinizi çok seviyorum çok öpüyorum 🤍✨

20 vote 20 yorumdan sonra yeni bölüm gelicek..

unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin