Annemin bana seslenmesiyle gözlerimi aralayıp suratına baktım.
Uyku sersemliginden dolayı olsa gerek hiç bir şey anlamadım ama galiba beni soru yağmuruna boğuyodu."Tamay kızım iyimisin, bu gözlerinin hali ne ya, bak hala salak salak suratıma bakıyo kızım bir şey desene"
"Off anne bir şey olduğu yok
Geç uyudum ondan olmuştur"Bu söylediklerime pek ikna olmuş gibi değil di ama bir şey demedi.
"İyi bugün serap ablanlara gidicez"
Allah Allah bunlar bilerek mi yapıyo ya. Şuan hiç ardanın yüzünü görmek istemiyorum ya off.
"Hangi serap abla ya"
Belki bir umut onlar değildir diye sordum ama öyle bir imkan varmı.
"Kızım hangisi olabilir ardanın annesi varya"
Bu arada bizim evde ardayı tek sevmeyen abim. Aslında onu yakından tanıyıp gördüğü için sevmemesi normal annemlerin yanındaki ardayla normal arda çok farklı. Ve bide onun ailesi bizim birlikte olduğumuzu biliyo. Ama bizimkilerin yanında çok çaktırmamaya çalışıyolar tabi.
Annem giyinmemi söyleyip aşşağı indi.Kahvaltıya gidicekmişiz
Dolabımın karşısına geçip bakınmaya başladım.
Hava zaten aşırı soğuktu bı eşofman takımı giydim.
Makyaj yapmaya hiç hevesim yoktu ama bı rimel bir şeftalili bir gloss sürüp aşşağı indim.Annem çoktan hazırdı zaten.
"Sonunda be kızım iki saattir bekliyorum burda"
"Geldim işte anne"
Ayakkabılarımıda giyip serap ablaların evine doğru gitmeye başladık. Zaten evlerimiz yakın olduğu için yol pek uzun sürmedi.
Allahım umarım arda idmandadır ya.
Annem kapıyı çaldı.
"Hoşgeldiniz seda teyze"
Duyduğum sesle kafamı kaldırdım
Arday' dı tabiki ve tabiki evdeydi."Hoşbulduk canım"
Arda geçmemiz için yana kaydı.
Annem geçip salona gitti hemen.
Bende tam onun arkasından gidecektim ki kolumun tutulmasıyla başımı çevirip bıkkınlıkla baktığımda tabiki ardaydı.Yüzüne ne istiyosun der gibi baktım.
"Tamay hadi ama sevgilim küs değiliz dimi, trip yapma be güzelim"
Yüzüne tepkisizce bakmaya devam ettim. Ellerimi tuttup öptü. Yanağımı hafifçe öpüp kulağıma sessizce fısıldadı.
"Yanımda şu suratını söyle yapma diye kaç kez söyledim güzelim.
Mutfaktayım şu tribini bırakta öyle gel yanıma yoksa daha fazla sabrım kalmadı haberin olsun."Bittii nasılsınız umarım iyisinizdir bölümü biraz kısa tuttum açıkcası oylardan dolayı hiç yazma hevesim yok zaten devam ettirmeyi düşünmüyorum.
Belki devam ederim ama zannetmiyorum beni bu zamana kadar sevip saygı duyanlara çok teşekkür ederim hikayemi okuyanlara ve oy verenlere teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum çok öpüyorum iyi bakın kendinize🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."