Tamay'dan
Sebastian yanımızdan hızla ilerleyip sahaya doğru gitti.
Kafamı sinirle ardaya çevirip elimle alkış yaptım.
"Brova sana cidden tebrikler ya her ortamda beni küçük düşürmeyi başarıyosun"
"Pardon ben mi seni küçük düşürmüşüm kusura bakmayın Tamay hanım ya elin adamıyla flörtleşmeni böldüm, kusura bakma karım olduğunu söyledim"
"Ya sen ne diyosun ya ne flörtleşmesi, sen cidden iyimisin
Ben burda seni bekliyorum yüzünü görebilmek için yanına geliyorum senin bana yaptığın imaya bak"Sesimiz biraz fazla çıkmış olacak ki
Ferdi yanımıza geldi."Hey hey arkadaşlar noluyo bı durun ya bütün tesis sizi dinliyo"
"Ferdi sen bu arkadaşa söyle bundan sonra yüzümü göremiyecek"
Ferdi tam bir şeyler söylemeye başladı. Ama gram dinlemek istemiyodum. Hızlıca arabama binip uzaklaştım.
Gittim, gittim,gittim
Belki hiç bilmiyodum bu yolları bu sokakları ama bana ondan uzak olan her yer huzurluydu.
Ne oluyodu bana.
Ben,ben çok aşıktım ona çok seviyodum onu.Karıştırıyo bir şeyler benim aklımı karıştırıyo. Sanki biri aklımı benden habersiz kullanıyo gibi.
Biz neden böyle olduk benim yüzümden mi yoksa
Ben mi üzdüm onu ben mi sıktım yıprattım onu.Onu hak etmeyen ben miyim yoksa....
Hani her şey çok güzel olucaktı evlendiğimizde hani huzurlu mutlu bir yuvamız olucaktı.
Ben ne ara ondan kaçar oldum.
Ne ara onu kendime bu kadar uzak hissettim.Ben canımı ne ara ismez oldum..
Kafamı direksiyona koyup deli gibi ağlamaya başladım. Nefes alamıyodum.
Kapıyı açıp dışarıya çıktım.
Burası neresi onu bile bilmiyodum
Tek bildiğim yer burası sessiz bir sahildi.Kumlara oturdum.
Hava soğuktu ama olsun böyle daha güzel serin sessiz boşArkamdan birinin gelip yanına oturduğunu hissettim.
Hiç bir şey yapmadım ne dönüp baktım ne de korktum
Belki bir sapıktı belki bir sarhoş belki de bir hırsız.
"Ne kadar etkileyici bir şey değil mi burası"
Kafamı hızla yanıma çevirdim.
Bitti nasılsınız umarım iyisinizdir bölümü nasıl güzel mi ya da kurgu güzel ilerliyo mu sizce.
Sizce tamayın yanına gelen kim tahmin edin ipucu verdim bı önceki bölüme iyi bakın derim.
Bu arada siz tamayın yerinde olsaydınız ne yapardınız çok merak ediyorum. Sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍15 vote 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."