Tamay'dan
Çantamın içinden zar zor bulduğum anahtarla yavaşca açtım kapıyı.
Ceketimi çıkarıp askıya astım.
Yavaşca yukarı doğru ilerlerken salonun ışığının açık olduğunu fark ettim.
Adımlarımı bu sefer salona çevirdim.
İçki şişeleri, dağılmış salon ve bı de
Arda karşıladı beni.Baygın ve halsiz gözlerini bana çevirdi.
Buz gibiydi bu sefer bakışları diğerlerinden farklı.
Gözlerimi kaçırdım.
Yanına ilerledim oturdum.
"İyi misin , bu halin ne arda"
Güldü.
Kafasını , koltuğun üstüne koyduğum koluma yasladı.
Gözlerime baktı içine içine sanki bir şeyi arar gibi. Bir sorunun cevabını arar gibi.
"Biliyomusun sevgilim bir gün bu güzel yüzüne başkası gülücek diye çok korkuyorum, bu güzel gözlerinde biri kaybolucak diye,
Bu narin dudaklarında başkasının adı geçicek diye çok korkuyorum"Nefes alamadım.
Gözlerim doldu. Belli etmedim"Ama Tamay Allah ne der biliyomusun hiç bir şeye yapamam deme ben sana onu'da yaşatırım diyo."
"Arda anlamıyorum bak ne dediğini hem zaten çok içmişsin ne dediğini bilmiyorsun gel seni yatırayım"
Kafasını kolumdan kaldırdı. Koltuğun kenarına oturdu.
"Sadece tek bir söylicem düzgün bir şekilde cevap ver"
Kafasını çevirdi.
Gözlerini gözlerime sabitledi."Ne buldun onda"
Sustum.
Hızla ayağa kalktı.
"CEVAP VER TAMAY BANA BİR ŞEY DE TAMAY AÇIKLAMA YAP BİR ŞEY SÖYLE LAN YAPMADIM DE LAN AÇIKLAMASI VAR DE TAMAY"
Ellerini yüzüne kapatıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
"Tamay bir şey söyle bak sana yalvarırım bir şey de sarhoştum de zorla yaptı de ama yalvarırım bir şey de"
"Bence açıklama yapması gereken kişi sensin"
"Ne"
Afalladı bunu beklemiyodu tabiki.
İki adım adıp yüzümü yüzüne sabitledim
"Mesela bana şeyi anlatsana arda duru nayman kim arda he ben istersen sana özet geçeyim"
"N-ne diyosun Tamay o kim onu bile bilmiyorum"
"Aaa demek bilmiyosun, ben anlatayım sana o zaman belki o zaman hatırlarsın"
Gözleri korkuyla doldu.
"Hani şu her gece yanına gittiğin seviştiğin-"
Midemin bulammasını engel olamadım.
Gözlerimi tavana çevirip nefes aldım.
Tekrar gözlerine baktım.
Hiç bir şey söylemedi.
Suçluluk mu duymuştu cidden.Sessizce fısıldadım.
"Hatırladın dimi arda"
"Arda biz bittik ama bizi bitiren ben değil sendin o kadar bekledim ki seni o kadının kollarından gelmeni yeniden benim olmanı, ama ben ne zaman anladım biliyomusun seninle olamayacağımızı ben artık senin yanın dışında her yerde çok huzur bulduğumda arda"
"Şuan sana bağrıp çağırmak canını yakmak istiyorum ama bunları yapmicam sadece senden şunu istiyorum beni rahat bırak'
Hızlıca yukarıya çıktım.
Eşyalarımı toplamaya başladım.
O da arkamdan hala bana bir şeyler söylemeye devam ediyodu.
"Tamay bak beni bir dinle lütfen, bak ben herşeyi halledebilirim"
"Sen benimle dalga mı geçiyosun şimdi çık şuradan bidaha'da yüzümü dahi göremiceksin, bu sana hayatının dersi olsun arda güler"
Bitti umarım bölümü beğenirsiniz uzun oldu bu sefer aslında bu bölümde çok küçük spoiler var. Sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."