Sebastian'dan
Arda ve Tamayın yanından ayrılıp sahaya gittim. Arkamda büyük bir yıkım bırakmıştım. Bunun farkındaydım. Ama bazı şeylerin yıkılması gerekir ve sonra'da onarılması.
Size biraz kendimdem bahsedeyim. Ben Sebastian szymanski Polonya'da doğdum. 24 yaşındayım
Genelde insanlarla iletişimimin pek iyi olduğu söylenmez.Çünkü benden sıkılırlar.
Utangaç biriyim öyle çok konuşmam.Tamaya gelicek olursak onu zaten yıllardır tanıyorum. O sadece beni unutmuş.
Zaten unutması çok normal sadece 2 kere yüzyüze geldik.
Onu ilk bir maçta görmüştüm.
Tribün'de görmüştüm. O zamanlar Fenerbahçe'de oynamıyodum tabi.
Fenerbahçe'ye karşı oynadığımız bir maçtı.Hani bazı insanlar farklı gelir ya gözünüze böyle. O da bana öyle geldi o gün, ben daha 20 yaşındaydım o zamanlar ,o ise 16
Ama olsun dedim. Sonuçta insanın yaşını seneler belirlemez öyle değil mi yaşadıkları olgunlaştırmaz mı yaşadıkları büyütmez mi insanı?
Bu bana göre bir tek böyle galiba.
Onu gözden kaybetmemek için maçın 90 dakikasında belki 90 kez ona bakmıştım.
Ama ne yazık ki kaybettim onu o gün. Bir sürü söylenti çıkacağını bildiğim halde o maçta ki görevlilere defalarca kez sormuştum.
Ama tabiki hiç bir sonuç yoktu.
Ama ben kadere inanıyorum kader bizi tekrardan bir araya getireceğine çok inanmıştım o zamanlar.Ya çok salaktım ya da fazla ümit doluydum o zamanlar.
Ama dualarım ve hayallerim beni ilk defa yanıltmadı. Tekrardan karşılaştık.
Ama bu seferki pek tatlı bir karşılaşma olmadı.
Bitti
20 vote 20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."