Stad'dan çıkmış arabanın yanına doğru gittim. Arda dan anahtarı almıştım. Oda duş alıp üstünü değiştirip gelicekti yanıma.Arabaya oturup beklemeye başladım. Bı anda telefonum çalmaya başladı. Çantamdan çıkarıp baktığımda abim olduğunu gördüm. Hemen açıp konuşmaya başladı.
"Alo abi bişey mi oldu"
"Yok güzelim bir şey olmadı da şey dicektim bugün hani şu piçle- ay pardon ardayla konuşucaktık ya"
"Off evet abi"
"Onu yarın yapalım ardanın yarın idmanı varmı"
"Yok diye biliyorum ama ben yinede bir sorarım abi"
"Sen onun yanındamısın Tamay
Hani hastaydım yatıcaktın evden çıkmicaktın""Ya abi anneme öyle demem gerekti
Ne deseydim anne ben sevgilimin maçına mı gittim deseydim, hem zaten bı ton olay çıktı gördün mü""Gördüm tabi göremez olurmuyum arda güler yapmış yine yapacağını
Gerçi tahmin etmek zor değil di böyle bir şey yapacağını""Nedenmiş o" dedim
"Benim sevgiliminde eski sevgilisi Berat Ayberk Özdemir olsa bende kıskanırdım yakışıklı beyefendi bir çocuk, çok severdim ben beratı."
"Hiç te bile benim sevgilim daha yakışıklı hem arda' da beyefendi bir kere saygılıda"
"Aynen benim saf salak kardeşim
Ağzı bozuk beyefendi herhalde neyse senle konuşup daha fazla arda güler dinleyemem görüşürüz""Abi iki dk dur bişey dicem"
"noldu yine"
"Abi gözünü seveyim annemleri bir müddet telefondan ve televizyondan uzak tut hatta gazeteden bile şu haber şimdi her yere yayılmıştır gôrürlerse biterim ben"
"Tamam tamam da o iş nasıl olucakmış, hem kızım siz bu piçle- aman işte ardayla evlenmicekmisiniz daha nereye kadar saklamayı düşünüyosunuz acaba Tamay hanım"
"Ya abi sen düşünme bunları sadece dediğimi yap nolur hem siz Ece ablayla evlenmeden önce ben sizin nelerinizi sakladım sende saklıyıver şunu işte"
"Tamam tamam sen o işi abine bırak ben hallederim"
"Tamam görüşürüz abilerin en yakışıklısı ardeni öp benim için"
Telefonu kapatıp beklemeye başladım. Nerde kaldı bu çocuk ya.
Bunu der demez karşıdan gelen ardayı gördüm. Uzaktan bakınca ona tekrardan aşık oldum, saçını kurutmamıştı. O kadar yakışıklıydıkı bazen diyorum ki iyiki benim sevgilim. Her zerreme kadar aşığım ona. Ve pişman da değilim.Arabanın kapısını açıp hızla bindi hava yağmurluydu üşümüş olmalıydı. Ona rağmen üstünde hala kısa kollu tişörtle duruyodu. Bana dönüp âgzı yüzü dağınık suratıyla gülümsedi.
"Kusura bakma bebeğim beklettim biraz"
Ona hem kızgın hemde kırgındım o yüzden bir şey demeden ônüme döndüm. Trip attığımı anlamış olucak ki. klimayı açıp konuşmaya başladı.
"Anlaşıldı kızgınsın bana, ama sevgilim benide anla lütfen seni o çocuk la öyle görünce kan beynime sıçradı, hem ilacımı almadığım için de oldu."
Arkadan çantasına uzanıp içinden hırkasını cıkarttım. Ona uzattım
"Giy şunu hava soğuk duşta almışsın hasta olucaksın"
Gülümseyip iki elinide yanağıma koyup yüzümün her tarafını öpmeye başladı.
"Ya arda çekilsene Yeter öptüğün"
"Banane sen affetttim diyene kadar bırakmam seni" ellerini itip konuştum.
"Off tamam affettim çekil"
"Heh bu kadar işte şimdi şöyle nereye gidelim bakalım"
Eline telefonu qlıp gelen bildirimlere bakıyodu.
"Bize gidelim hem annemler abimlere gitmişler"
Kafasını kaldırıp sırıtmaya başladı
"Napıcaz sizde, başbaşa" gerizekalı hala pis pis sırıtıyodu. Kucağımdaki çantayı alıp kafasına sağlam bir şekilde geçirdim.
"Pis sapık ne yapabiliriz başbaşa
Konuşalım diye söylüyorum gerizekalı ya"Deli gibi kahkaha atmaya başladı.
Neyseki sonunda eve gelebilmiştik
Arda ya abimin kıyafetlerinden verdim. Şimdi ise yatağımda yatmış film izliyoduk. Daha doğrusu ben izliyorum o sürekli oflayıp pufluyodu."Off arda içim şişti ya ne oflayıp duruyosun"
"Ya sevgilim sıkıldım çünkü kapat çu bilgisayarı da konuşalım"
Haklıydı daha konuşucak o kadar fazla şey vardı ki.
"Peki tamam"
Yatakta ikimizde dikleşip oturduk.
"Arda hani evlenelim demiştin ya "
"Eee evet dedim"
"Arda ben kabul ediyorum hem abimde kabul etti sevgilim,"
Yüzüme bakmaya başladı tepkisizce. Gülüp yanağını öptüm hafifçe.
"Ya sevgilim donup kal diye söylemedim mutlu ol diye söyledim"
"Bı dk bı dk sen baya ciddisin aşkım"
"Evet baştan beri ne söylüyorum aşkım ben"
"Allahım lütfen bu bi rüya olmasın lütfen yalvarırım sana"
Ellerimi yanaklarına koyup iyice kendime çektim yüzüne.
"Rüya değil sevgilim rüya değil gerçek"
Bı anda dudağıma yapıştı gülüp karşılık verdim.
Naberrr nasılsınız umarım iyisinizdir bölümü biraz kısa tuttum bugün. Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi lütfen belirtin istediğiniz bir sahne yada konu varsa söyleyebilirsiniz yada hikayede sevmediğiniz şeyler varsa lütfen söyleyin.
Sizce bir daha ki bölümde ne olucak gdgehshshhw
Neyse sizi seviyorum çok öpüyorum 🤍🤍🤍Bölüm sınırı 10 vote 10 yorum
Bidaha ki bölüm bunlar olunca gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."