Tamay'dan
Telefonumu elime alıp ardayı görüntülü aradım. Bir kaç çalıştan sonra açtı.
Gülümsedim. Belliki duştan yeni çıkmış uykulu bir şekilde yatakta uzanıyodu.
Galiba uykusunu böldüm.
"Aşkım uyandırdım mı ya özür dilerim istersen kapatayım sonra konusuruz"
"Yok canım uyumuyodum birazdan uyicam konuşalım"
"Emin misin hem zaten bugün çok yorulduk sen en iyisi uyu"
Yattığı yerde dikleşip konuşmaya başladı.
"Tamay sevgilim hayır dedim ya konuşalım daha uyumicam"
"Tamam o zaman aslında ben sana bir şey sormak için aradım"
"Söyle bitanem dinliyorum"
"Nikah tarihi belirlemedik ya daha sen sizinkilerle konuştunmu onlar bir tarih düşünüyorlar mı"
"Valla sevgilim onlar ikimize bıraktı tarih işini sen ne zaman istersen bana kalırsa çok aralık koymayalım bir an önce alalım tarihi"
"Zaten sana kalırsa arda bey yarın koynunuzdayım da"
Kahkaha attı.
"Tabi kızım bir önce benim ol diye uğraşıyoruz ya"
Galibz birazcık utanmış olabilir.
Gözlerimi erkrandan kaçırıp etrafa bakıyodum.Gülerek konuştu.
"Tamay sen utandınmı"
"Ne utanması be"
"Evet evet hemde yanakların kızardı, Allahım varya yanında olsam yerdim seni yemin ederim"
"Of arda gece gece sen yine kudurdum he hadi kapatıyorum ben sende yat zıbar"
3 hafta sonra
Belki inanması Zor ama biz ardayla evleneli tam bir hafta oldu.
Ve şuan çok güzel boğazda bir akşam yemeği yiyorduk.
Bu bir hafta benim için resmen rüya gibiydi.
Ardanın telefonunun çalmasıyla ikimizde ekrana baktık.
Szymanski
Yazıyodu.
"Sevgilim kusura bakma hemen geliyorum" diyerek masadan kalktı
Of tam zamanı yani aramanın.
Sebastian ardanın yeni gelen takım arkadaşıydı.Açıkcası ardanın pek ondan haz ettiği söylenemez. Nedenini bilmiyorum bı kaç kez sormaya yeltendiğimde terslemişti arda beni.
Daha ben kendisiyle tanışma fırsatı bulamadım ama medyadan gördüğüm kadarıyla çok yetenekli biriydi. Belkide ardanın ondan haz etmeme sebebi bu olabilir.
Arda kendinin başrol olduğu bir ortamda ortak kabul etmez biliyorum. Bütün ilgi onda olsun ister çünkü.
Araması garip gelmişti üstelik bu saatte. Ben bunları düşünüp iyice dalıp gitmiştim.
Yanağıma konulan öpücükle irkildim.
"Sevgilim dalıp gitmişsin seslendim duymadın"
"Evet ya biraz başım dönüyor"
"İyimisin istersen bir doktora gidelim"
"Yok iyiyim iyiyim, ee Sebastian ne dedi"
"He o mu hiç öyle yarınki antrenmanla alakalı bir şey sorduda"
Yalandan gülümsedim. Demek antrenmanla ilgili bir şeyi sormak için seni aramış. Birbirinden hoşlanmayan biri neden ilk hoşlanmadığı kişiyi srayıp sorar ki.
"Anladım canım"
"Tamay kalkalım mı ya hem saatte geç oldu yarın antreman erken ya"
"Kalkalım"
Evet beyti baya uzun zaman olmuştu bölüm atmayalı açıkcası pek hevesim yoktu o yüzden geç geldi. Biraz konuşalım istiyorum nasılsınız hayatınız nasıl gidiyo okulunuz dersleriniz. Umarım hepsi çok yolundadır. Kitapla alakalı merak ettiğiniz ya da istediğiniz bir şey olursa lütfen söyleyin sizin fikirleriniz oylarınızdan daha kıymetli benim için.
Bir sonraki bölüm 20 vote 20 yorum öpüyorum sizi çok seviyorum🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."