1.4

671 31 9
                                    

Biz serap teyzeyle kahvelerimizi bitirip salona geçmiştik. Biraz erken olsa da düğünün nasıl olacağını konuşuyoduk. Ben sade çok kişi olmayan bir nikah istediğimi söyledim. Tam bunları konuşurken ümit amcayla arda aşşağı iniyolardı.

Ardanın yüzüne baktığımda gülüyodu. Anlaşılan bu savaşın galibi o olmuştu. Ama ümit amcada gayet mutluydu. Arda yanıma oturup elimi tuttu. Anlaşılan mutluluktan bana olan kırgınlığını çoktan unutmuştu. Ümit amca gülümseyerek konuşmaya başladı.

"Tamay kızım biz konuştuk ardayla
Eğer senin gönlün aileninde izni varsa biz kabul ediyoruz"

Her ne kadar başta evlenme fikri bana zor gelse'de şimdi o kadar güzel geliyo ki.

"Şey ümit amca benim tabiki gönlüm var ama ailem ne der bilmiyorum annem daha birlikte olduğumuzu kabullenmedi. Bizim için siz bir konuşsanız

"Tabi kızım biz konuşup hallederiz siz merak etmeyin. Yeterki siz mutlu olun, oğlum mutlu olsun"

Kafamı yan tarafımda oturan arda ya çevirdim. O da bana bakıyodu.
Gözleri parlıyordu gülümsemesi zaten hiç gitmemişti suratından
Onu böyle görmek beni o kadar mutlu ediyo ki.

Biz birbirimize bakılı kaldığımızı anlayan ümit amca öksürdü. Hemen önüme dönüp kafamı eğdim. Çok utanmıştım ya

2 hafta sonra

Ardanın ailesi bizimkilerle konuşmuştu. Her ne kadar zor olsada kabul etmişlerdi. Bı tek abim suratlıydı bana, nerdeyse biç konuşmuyodu suratıma dahi bakmıyodu.

Ben ve arda'ya gelicek olursak. İkimizde çok mutluyuz, sanki bir rüyanın içindeydik , ve ben bu güzel rüyadan hiç uyanmak istemiyorum.

Düğün için biz sade ve küçük bir nikah istedik. Annem ve serap teyze çok kızıyolardı bize bu kadar küçük bir şey olacağı için ama mecbur kabul ettiler.

Aslında biz kız istemede yapmak istemedik ama bu sefer annemler kesin olucak dediği için bu akşam istemeye geliceklerdi.

Ben hala yatakta zıbarmaya devam ederken odama biri girdi pardon daldı desek daha iyi olur. Kafamı kaldırıp bakma zahmetinde bile bulunmadım. Dün akşama kadar elbise baktığımız için çok yorulmuştum.

"Kalk lan , ıyyy bu odanın hali ne"

Gelen tabiki benim salak arkadaşım keremdi.

Kafamı kaldırıp etrafa baktım.yani tamam kabul ediyorum biraz dağınık olabilir ama biraz yani.

"Ya sabah sabah ne işin var benim odamda gitsene çocuk"

"Dana annen gönderdi kaldır şunu diye, yazık kadının gücü yetmiyo galiba seni uyandırmaya"

"Sensin dana lan sen kendine bak"

"Seninle burda laf dalaşına giremicem, ayılıp aşşağı geliyosun kahvaltı yapıcaz"

Arkasını dönüp ilerlerken dönüp bı anda konuştu.

"He bu arada eğer biraz hızlı olmasssan ortada evlenecek erkek bulamayabilirsin çünkü saat 4 canım"

"Ne saat kaç 4 mü, ne 4 ü lan"

"Bildiğin 4 canım akşam isteme 7 de haberin olsun' arkasını dönüp gitti.

Hızlıca bir duş alıp aşşağı indim. Bizimkiler çoktan yemeği yemiş.
Hazırlık yapıyolardı.

Amk sanki benim değilde onların istemesi var bı benim halime bak bide bunlara hemen süslenip püslenmişler.

3 saat sonra

Saat 7 olmuştu. O kadar telaş yapmıştım ki yerimde duramıyodum.odanın bir o köşesine bir bu köşesine gidip geliyordum. Keremde yatağımın üzerinde ellerini kollarının altına koyup yatarak maşallah bana çok yardımcı oluyodu!

"Off be kızım başım döndü dönüp durmasana"

"Off kerem sus zaten telaşlıyım bir de senle uğraşamam"

"Ya güzelim heyecanlanma gayet güzel geçicek gelicek isticekler yüzük takıcaklar bu kadar"

Yanına gidip oturdum.

"Ay kerem güzel olucak dimi olaysız falan"

Gülümsedi ellerini ellerime alıp konuştu.

"Evet ben eminim çok güzel olucak hadi biz şimdi aşşağı inelim onlarda geliyolardır"

Beraber aşşağı indik. Kapı çaldı.
Hemen gidip açtım ilk ümit amcayla serap teyze onun arkasından da ferdi gelmişti.

Hepsini geçirdikten sonra en son arda vardı karşımda. Siyah bir takım giymişti. Şu anda o takımın içinde boğulduğundan o kadar eminim ki zaten böyle kasıntı şeyleri sevmezdi.Genellikle spor giyinen biriydi.

Elindeki çiçeği uzattı. Çiçeği bir elime alıp diğer elimi sırtına götürdüm. Şu anda bizimkilerin yanında sadece sarılabiliyoruz zaten. Şu an bizimkiler olmasa öpüceğinden eminim.

İçeri geçip oturduk.

Bitiii nasılsınız umarım iyisinizdir bölümü nasıl buldunuz. Biraz hızlı ilerlemek istiyorum bu yüzden evlilik işini uzatmicam. Lütfen bana yorumlarda fikir verirmisiniz
Bu arada başka bir futbolcuya da kurgu yazıcam ama kim olsun konusu ne olsun karar veremedim. Yardımcı olursanız sevinirim sizi çok seviyorum çok öpüyorum 🤍✨

unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin