Öncelikle merhaba bir halinizi hatrınızı sormak istiyorum.
Umarım iyisinizdir hayatınız nasıl iyi mi kötü mü.Eğer bir derdiniz sıkıntınız varsa Dm gelip istediğiniz kadar anlatıp konuşabiliriz. Ya da bir mutluluğunuzu paylaşabilirsiniz benimle.
Siz iyiyseniz devam edebiliriz.
Öncelikle kitap hakkında biraz konuşmak istiyorum burda oy isteme muhappeti yapmicam.
Ama kitabın okunma sayısıyla oy oranı o kadar farklı ki yani burdan da kitabın beğenilmediğini anlıyoruz.Olabilir tabiki beğenirsiniz beğenmezsiniz olabilir.
Burdan okumaya devam edenlere ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim onlar olmasa belki bu kitap bu kadar bile ilerlemezdi.
Devam konusuna gelirsek belki kitaba devam edebilirim kararsızım.
Bana gelicek olursak biliyorsunuz ki ben bir Galatasaraylıyım ve Sacha boey takımdan gidiyo.
Bu beni cidden çok yaralıyoSacha cidden benim en sevdiğim en değer verdiğim futbolcuydu.
Dünden beri ağlamamı durduramıyorum.
Bı de hasta oldum boğazlarım çok ağrıyor bunun üstüne bı de ağlamaktan baş ağrısı eklendi.
Dün akşamdan beri 5 ilaç içtim.
Bunları cidden bahane olsun diye söylemiyorum.Eğer cidden bir futbolcuyu çok sevenler anlar beni.
Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum.
Devam edicem tabiki biraz zor olucak ama dizide anlıyorum bu yüzden devam edicem.
Belki başka bir futbolcuya yazarım sizin istediğiniz bir konuyla yazarım.
Sizi çok ama çok seviyorum kendinize çok iyi bakın 🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."