Tamay'dan
Gözlerimi hafif açıp etrafa baktım.
Yanıma döndüğüm de ne kadar ardayı beklesemde yanım boştu.Yavaşca yatakta dikleştim.
Kasıklarımın ağrısından yürüyecek halim bile yoktu.Elime telefonumu alıp bildirimlere baktım. Arda'dan ve seradan bir kaç mesaj ve arama vardı.
Allah Allah saat kaç ki bunlar bu kadar aramış.
Oha saat 3 e o zaman arda neden hala gelmedi.
Ardanın mesajlarına girip baktım.
Ardam
Ardam: Günaydınn sevgilim gerçi sen hala uyuyosundur. (12.46)
Ardam: bebeğim hala uyuyomusun. (2.30)
Ardam: Güzelim ben kişisel antrenmana kalıcan haberin olsun bizim takımdan bir kaç kişi daha kalıcak istersen bir uğrarsın yanıma. (2.40)
Mesajlardan çıkıp rehbere girdim.
Ardayı aradım. Bı kaç çalıştan sonra açıldı."Alo güzelim napıyosun"
"Günaydın canım hiç öyle daha yeni uyandım uzanıyorum öyle, belki birazdan uğrarım senin yanına"
"Gel tabi gel sabahtan beri idman da canım çıktı biraz motivasyon verirsin gelip bana"
2 saat sonra
(Tamay'dan)Taksiden inip. Tesislerin içine doğru yürümeye başladım.
Tesis önceki günlere bakılarak baya sessiz di bugün. Bunun nedeni sadece bazı kişilerin bireysel idmana kalmasından dolayıydı.
Ardaya mesaj atıp. Duvardaki Fenerbahçe resimlerine bakıyodum. Eski futbolcuların olduğu çok etkileyici bir duvar vardı burda. (Benim gibi has Galatasaraylı birinede bunları yazdıran arda varya)
Nerdeyse bu resimler bütün koridoru kaplıyodu.
Ben bu resimlere dalmış dikkatle incelerken yanımda birinin bir şey söylediğini duydum.
"Ne kadar etkileyici bir şey değil mi burası"
Kafamı yan tarafıma çevirdim.
Ufak bir şok yaşamıştım. Başta çok tanıyamamış olsam da bu Sebastian dı.Hani şu seranın çok yakışıklı diye ayılıp bayıldığı çocuk.
Açıkçası yakından daha da tatlı duruyomuş yüzü.
Şaşkınlığıma bir son verip cevap verdim.
"Evet evet öyle bende resmen baka kaldım"
Gülümsedi. Sormak istediği bir şey vardı belliydi ama hiç bir şey söylemiyodu.
"Bu arada Sebastian ben sen yeni tercüman ya da fizyoterapist falan mısın? Hiç görmedim de seni buralarda"
"He yok ben-"
Arkadan ardanın sesini duydum.
"Sevgilim hoş geldin"
Yaklaşıp dudağıma bir anda bi buse kondurdu.
"Hoşbuldum"
Sebastiana baktığımda yüzünde garip bir ifade vardı sanki hayal kırıklığı gibi ya da ben çok kafa da kurmaya başladım bu aralar.
"Ee biz de Sebastian la tam tanışıyoduk"
"Hm tanıştınızmı bari"
"Yani tam söylüyordum sen geldin"
"Tamam ben tanıştırıyım o zaman sizi"
"Bak Sebastian bu benim güzeller güzeli karım bak güzelim bu da Sebastian tamam mı tanıştınız mı"
Arda ne yapmaya çalışıyodu.
Bu hareketleri onu o kadar çocukca gösteriyodu ki.Sebastian alayla gülümseyip ardanın kulağına bir şey söyleyip bana da baş selamı verip gitti.
Bittii bölüm nasıldı benim pek içime sinmedi ama umarım seversiniz. Bölümle alakalı fikirlerinizi lütfen belirtin sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨
15 vote 15 yorum sınıf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."