3.1

435 20 16
                                    

Yazar'dan

Tamay Pablo'nun sözlerinden sonra
derin bir nefes vererek ondan uzak bir köşeye oturdu.

"Benim içinde ne kadar zor olduğunun farkında mısın sen böyle her gün gizli saklı köşelerde kendimi ne kadar suçluyorum haberin varmı senin Pablo"

Pablo konuşmanın iyi bir yere gitmeyeceğini anladığından hiç bir şey söylemeden tamayın yanına yaklaşıp ellerini tamayın kiyle birleştirdi.

"Tamam anlıyorum seni çok üstüne gittim farkındayım özür dilerim hadi gel biraz uzanalım senle hem özledim seni"

Sonlara doğru burnunu tamayın boynuna sürttü yavaşca.

Ama anlaşılan Tamay hiç etkilenmemişti.

Pablo'dan uzaklatı. Çantasını alıp ayağa kalktı.

"Benim sera'nın yanına gitmem gerekiyor Pablo zaten bugün çok işim var ben barışı getiririm sana yarın"

Cevap vermesini dahi beklemeden evin kapısına doğru ilerledi.
Pablo hızla önüne geçti.

"Ne oluyor Tamay özür diledim ya işte , ne bu tripler ayrıca senin ne kadar işin olursa olsun yanımda kalırdın şimdi ne oldu."

Tamay derin bir nefes alıp poblonun yüzüne yüzünü yaklaştırıp ellerinide yanaklarına koydu.

"Tamam sevgilim tamam trip falan atmıyorum ama gerçekten gitmem gerekiyor barış birazdan gelir onla pasta yapıcaz sözüm var"

Pablo'nun dudaklarına uzanıp buse kondurdu.

"Söz veriyorum yarın maçtan sonra gelmeye çalışıcam tamam mı hadi sen biraz uzan dinlen kendine gel yarın gol bekliyorum bak"

Pablo kıkırdayıp burnunu yanağıma sürttü.

"Yarın maçta ağlatıcam kocanı görürsün"

Tamay gözlerini hayretle açtı.
Zaten en korktuğu şey de buydu.

Birisi Real Madrid'in genç yıldızı
Diğeri Barcelona'nın çocuğuydu.
İkiside İspanyollar tarafından çok seviliyordu yarın da çok önemli bir derbi vardı.

! Barcelona-Real Madrid !

"Pablo sakın bak saçma bir hareket yapma bu onun kariyeri için çok önemli bir maç sakın tatsızlık çıkarma"

"Ne oluyo Tamay kendine çok güvenen o değil mi herkes görsün burayı hak etmediğini"

"Pablo kapat bı konuyu yoksa kötü yerlere gidicek haberin olsun bak gidiyorum ben"

"Tamam tamam gel bir sarılayım sana doya doya"

Pablo ellerini sıkı sıkı tamayın beline sardı. Kafasını boynuna gömüp mırıldandı.

"Seni çok seviyorum unutma tamam mı"

"Bende seni"

Tamay Pablo'ya zorda olsa veda edip arabasına doğru yol aldı.

Öylesine bir bölüm okuyun geçin işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öylesine bir bölüm okuyun geçin işte.

unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin