7.0

835 39 8
                                    

Arda hala beni öpmeye devam ederken eli birden asklımın ipine gitti. İndirirken onu kendimden uzaklaştırdım bu kadarda ileriye gidemezdik.

"Aşkım daha fazla ileriye gitmeyelim" dedim. Alınlarımızı birleştirirken.

Güldü."Peki tamam öyle olsun"

Bir süre ikimizden' de ses çıkmadı
Hala o şekilde uzanıyoduk.

"Tamay"

"Efendim arda"

"Kızım ben hala bunun gerçek olduğuna inanamıyorum, sen ben aynı evde yaşıcaz, beraber istediğimiz kadar zaman geçiricez,
Beraber maçlara gidicez,ben her sabah senin güzül yüzünle uyanıcam ve sen artık Tamay Güler olucaksın, benim karım olucaksın" bunları gözlerimin içine bakarak teker teker söylemişti.

"Gerçek arda bende o kadar mutlu ve heyecanlıyım ki bir an önce Tamay Güler olmak istiyorum"

"Yakıştı he sana Arda Gülerin güzel karısı Tamay Gülerrrr"

İkimizde onun bu söylediklerine kahkaha atmaya başladık aslında söylediği şey komik değil di ama öyle bir ses tonuyla söylediki gülmemek elde değil.

Biraz gülmemiz durduğunda, telefonum çalmaya başladı.
Komidinin üstünden alıp baktığımda berat olduğunu gördüm arda ekrana baktığında küfür savurdu.

"Orospu çocuğu hala arıyo yediği dayak yetmedi herhalde"

"Ştt tamam arda ağzını bozmayap gerek yok,hem neymiş derdi öğreniriz şimdi"

"Tamay saçma sapan konuşma telefonu açmayı düşünmüyosun dimi"

"Ya neden bir şey demicem sadece derdi neymiş onu öğrenicem"

Arda bı anda dibine kadar girip bağırmaya başladı. Sesi o kadar yüksekti ki büyük ihtimalle bütün komşularımız duydu.

"NE DUYMAK İSTİYOSUN TAMAY NE, KIZIM SENİN DERDİN NE HE
DERDİN NE, SEN NEDEN SÜREKLİ BU ÇOCUĞU KORUYOSUN YOKSA YOKSA SEN HALA BU ÇOCUĞA AŞIK MISIN"

Son söylediği şey bardağı taşıran son damla oldu.Lanet olsun ki gözlerim dolmuştu bile.Karşına geçip bende onun gibi bağırmaya başladım.

"NE DİYOSUN SEN YA NE AŞKI, NASIL BÖYLE BİR ŞEY DÜŞÜNEBİLİRSİN, BEN SENİ BU KADAR SEVERKEN SENİN ŞU SÖYLEDİKLERİNE BAK EĞER GÜVENİN YOKSA BANA BU İLİŞKİNİN DEVAM ETMESİNE GEREK YOK" odanın kapasını açıp hızlı bir şekilde aşşağıya indim.

Arkamdan gelip kolumu tuttu.

"Ne demek bu Tamay bu kadar kolay mı kızım bitirmek"

Kolumu o kadar fazla sıkıyodu ki ama acıdığını belli etmedim. Kolumu ne kadar ondan kurtarmaya çalışsamda bırakmadı
En sonunda gözlerinin içine bakıp konuşmaya başladım.

"Evet bu kadar kolay bitirmek sen şu söylediklerinin farkında mısın ya beni resmen seni aldatmakla suçladın"

Sarılmaya çalışınca ittim onu.
Bu sefer elini belime koydu ne kadar itsemde nafile çekilmedi.

Alnını alnıma koyup konuşmaya başladı.

"Özür dilerim sevgilim özür dilerim benim suçum bı anda saçmaladım işte"

"Bıktım ben artık senin bu saçma kıskançlığından senin yüzünden
arkadaşlarım dan vazgeçtim ben ya
İstediğim hiç bir şeyi giyemiyorum ben ya"

Bu söylediklerim tabiki onun umrunda bile değil di ne kadar bağırıp çağırsam da ne kadar kendimi parçalasamda sonuç yine onun istediği gibi olucak çünkü.

Zaten dolu olan gözlerim daha fazla dayanamadı. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Başımı alıp göğsüne yasladı.

İşte ben buyum
Onun yüzünden ağlıyorum ama yine ona sığınıyorum. Bana gurursuz mu dersiniz bilmem ama ben gururumu kaybedeli çok oldu.

Sakinleşince beni kucağına alıp yatağıma yatırıp örtüyü alıp üstüme örttü. Şakağımı öpüp kulağıma sessizce fısıldadı.
Gözlerim kapalıydı.

"Uyanıp sakinleşince yaz bana Seni seviyorum sevgilim" son kez saçımı öpüp çıktı. Yine hiç bir şey olmamıştı günün sonunda. Yine onun dediği oldu. Daha fazla düşünmek istemediğim için gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

EVETT  bitti bölüm nasıl dı sizce
Sizce tamay ne yapmalı.
Bu arada bölümlerle ilgili yorum yapanlara fikrini belirten kere çok teşekkür ederim.
İstediğiniz sahne veya konu varsa söyleyebilirsiniz yada hikayede sevmediğiniz şeyler varsa lütfen söyleyin.
Arda hakkında ne düşünüyorsunuz.
Umarım bölümü sevmişsinizdir
Hepinizi çok seviyorum çok öpüyorum 🤍

unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin