1.2

676 27 11
                                    

Ardanın yavaş yavaş gözleri kapanıyodu. Hem ilacın etkisinden hemde saçını okşadığım için.
Resmen uyumamak için direniyodu.

"Arda , bitanem niye uyumuyosun
Zorlama sana kendini hadi kapat gözlerini"

"Gidersin diye korkuyorum
Bırakırsın diye ben uyuyunca gidiceksin biliyorum"

"Hayır tabiki bırakmicam seni
Hadi kapat gözlerini uyuyalım beraber gitmicem eve uyu sen"

İkimizde üstünü örtüp ardanın başını göğsüme koydum.
O anın huzuruyla bende göxlerimi kapatıp uykuya daldım.

Gözlerimi hafif açıp etrafa baktım en son ardayla uyuya kalmıştım.
Ne kadar saat geçti bilmiyorum ama hava çoktan kararmıştı.
Arda bellki çok derin bir uykudaydı. Onu uyandırmak istemedim. Telefonunumu elime alıp Instagram'da gezinmeye başladım.

Kenanın postunu görmüştüm dün oynanan milli takım maçında gol attığı kareler vardı. Fotoğraflara dalıp gittiğimi ardanın telefonu elinden çekip almasıyla anlamıştım.

"Hayırdır Tamay çok sevdin herhalde kenanı. Bı saattir telefona kitlenmiş bakıyosun"

Yine başlıyoruz.

"Ne alaka arda ya ben gole bakmaya çalışıyorum hem kenandan banane beni ilgilendirmiyor"

Elindeki telefonumu yatağın üstüne atıp yataktan kalkıp banyoya gitti.
Anlaşılan yine trip yicem. En iyisi gidip gönlünü almak.

Onun peşinden bende banyoya gitti. Yüzünü yıkıyodu arkasından sarıldım. Benim olduğum tarafa yani arkasını dönüp baktı.

"Sen gidip fotoğrafa baksana ne işin var bu beceriksiz in yanında he"

"Ya sevgilim ne beceriksizi hem sen beni çok kıskanmışsın. Benim tek futbolcum sensin. Senin dışındaki bütün erkeklerin hiç biri benim ilgimi çekmiyo"

Gülümseyip alnıma öpücük kondurdu. Beraber aşşağıya indiğimizde salonda serap teyze ve ümit amca sohbet ediyorlardı. Bizi görünce ümit amca çok sevindi. Onu uzun zamandır göremiyodum işlerinden dolayı. Gidip sarlıp konuştuk baya. En son arda konuşmaya başladı.

"Anne baba biz sizinle bir şey konuşmak istiyoruz"
Şaşkınlıkla ardaya baktım bana bir şey konuşacağımızdan bahsetmemişti ki.

"Evet oğlum tabi de önemli bir şey mi oldu"

"Evet baba bizim için çok önemli

"Anlatın bakalım" dedi serap teyze

"Anne baba biz tamayla evlenmeye karar verdik."

Babasının içtiği çay buğazında kaldı resmen. Annesi ise gözlerini belertmişti. Belli ki böyle bir şey duymayı beklemiyolardı.

Bitti bu aralar bölüm gelmicek çok doluyum anlatıp dizide sıkmak istemiyorum . Sadece şunu söylicem ve gidicem lütfen kimsenin görünüşüyle dalga geçicek kadar midesiz olmayın. Neyse umarım iyisinizdir bu arada bı derdiniz sıkıntınız olduğunda istediğiniz zaman bana yazabilirsiniz konuşmak için. Sizi çok özlicem çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨

unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin