Arda'dan
Arabadan inip attığı konuma geldim.
Bomboş bir sahildi.
Tamayın burda ne işi vardı.
Hızlıca etrafıma bakındım.
Gözlerim gördüğüm şeye takılı kaldı.Nefes alamadım.
Hani bazen çok çaresiz olursunuz ya böyle,ne yapacağınızı bilemezsiniz ne çekip gitmek istersiniz nede oturup kabullenmek.
Ben şuan öyleyim galiba.
Resmen kalbime bıçak saplandı.
Bıçağı çıkaramam daha çok kanar ama bıçak orda'da kalamaz.Öylece durdum.
Bağırıp çağırmak istiyorum ama yapamıyorum yanına gitmek istiyorum ama onu'da yapamıyorum.
Arkamı dönüp arabaya gittim.
Anlaşılan burda yanlış olan sadece bendim.Bu hikayede'ki yanlış kişide bendim.
Tamay'dan
Yavaşca Sebastianın dudaklarından ayrıldım.
O hala şaşkınlıkla yüzüme bakıyodu.
Gülümsedim
Yavaşca kafamı omzuna koymak için bı hamle yaptım ki geri çekildi.
Şaşkınlıkla kafamı çevirdim gözleri dolmuştu.
"Tamay biz napiyoruz, bu çok yanlış
Sen evlisin kocan var Tamay ben birinin evliliğini yıkamam"Hızla ayağa kalktı
Onunla beraber bende hareketlendim.Korkuyodu.
Ellerimi hızlıca iki yanığına koydum.
Nefes nefese konuşmaya başladım.
"Sebastian biz kötü bir şey yapmadık ,yüzüme bak Sebastian!
Biz ardayla zaten boşanıcaz, aramızda zaten duygusal bir şey kalmadı bizim"O hala kendin'den iğreniyodu.
Hala suçluluk vardı.
Kafasını kaldırıp etrafa baktı.Sonra tekrar gözlerimin içine baktı.
"Tamay ben istemiyorum seni, ben arda'ya bunu yapmam, şimdi lütfen işleri zorlaştırma seni evine bırakayım bu konu'da burda kapansın"
Burnumu çekip arabasının olduğu yöne doğru gittim.
....
Eve varmıştık.
Arabadan hızlıca inip eve doğru ilerledim.
"Tamay bunu düşürmüşsün"
Arkamı dönüp ona baktım.
Elinde arda'nın bana doğum günümde aldığı kolye vardı.Elindekini alıp gidicektim ki kolumu tutti.
"Ne var ya ne bıraksana kolumu"
"Tamay lütfen bana kızma ben doğru olanı yaptım"
Histerik bir şekilde kıkırdadım.
"Doğru olan haklısın , sen hayatımda gördüğüm en korkak adamsın Sebastian szymanski bunu aklından sakın çıkarma"
Bu da benim ona Karşı olan son sözlerim oldu.
Bitti açıkçası bölüm yazmayı çok özlemişim sizide ayrı bir özledim zaten nasılsınız bölüm nasıldı.
Canlarım bide yeni bir kurguya başlicam lütfen fikir verirmisiniz ama lütfen farklı bir konu olsun hangi futbolcuya yapacağımıda bilmiyorum onuda beraber karar verelim istiyorum şimdiden teşekkürler sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unmöglich - Arda Güler
Teen Fiction"Ben sevdiğim adamla sevgiliydim ama evli olduğum kişi bambaşka biri..."