1.1

718 31 18
                                    

Ardayla hala yatakta uzanırken bı anda kapı açıldı. İkimizde panikle doğrulduk yataktan. Annem karşımda serap teyze ise onun hemen arkasında duruyodu. Korktuğumuz şey başımıza geldi annem bizi gördü...

İkimizde başımızı yere eğip konuşmadık. Kafamı kaldırıp annemin yüzüne baktım. Çoktan gözlerim dolmuştu bile
Yanıma gelip konuştu.
Yüzündeki o ifade o kadar canımı acıttıki. Bana, bize acıyarak bakıyodu.

"Yazıklar olsun sana Tamay sen benim kızım olamassın, ya anlamıyorum cidden deliricem ya kızım bu çocuk senin abin gibi abin siz kardeş gibi büyüdünüz nasıl bu gözle bakabilirsiniz ya"

O konuştukca benim hıçkırıklarımda ağlamam' da artıyodu. Arda benim bu halimi görünce anneme çıkıştı.

"Seda teyze tamam haklısınız ama biz yanlış bir şey yapmadık, biz sadece aşık oldu-"

"Sen sus ırz düşmanı sana abilik yap diye emanet ediyoduk biz kızımızı sen nasıl ona böyle bir gözle bakabildin şerefsiz"

Annemin söyledikleri ikimizinde o kadar ağrına gittiki sesimiz soluğumuz kesildi. Serap teyze en sonunda dayanamayıp konuştu.

"Seda sinirlisin diye bir şey söylemiyorum ama benim oğluma bunları söylemezsin, onlar bu lafları hak edicek hiç bir şey yapmadılar, bı suçları günahları yok"

"He bide bunları savunuyosun serap peki. Bundan sonra ikinizide yanyana görmicem duydunuz mu beni bu iş burda bitti. Gel Tamay gidiyoruz"

Annem kolumdan tutup beni aşşağı indirmeye çalışıyodu. Arda arkmızdan gelip elimi tuttu.

"Hiç bir şey bitmedi seda teyze ben Tamayı çok seviyorum sadece siz değil gerekirse herkesi karşıma alırım ben"

"He peki öylemi arda bey, bakıyorumda boyunuzdan büyük laflar etmeye başlamışsın sen daha düne kadar kekeliyodun noldu"

"Anne tamam sus lütfen gidelim"

Ardanın kötüleştiğini anladığımda
Kolumu annemden kurtarıp ardanın yüzünü iki elimin arasına alıp konuşmaya başladım.
Annesi hemen ilacını getirmeye gitti.

"Ştt tamam sakin, arda bak bana, sakın tamam mı sevgilim, bak ben burdayım, yanındayım hiç bir şey olmicak, nefes al ver hadi"

Hıçkırarak yüzüme bakıyodu nefesi kesilmeye başlıyodu.
Annesinin elinden hemen ilacını alıp hemen içirdim. Elimle yanağını okşuyodum. Bı kaç dakika sonra nefesi düzene girmeye başladı. Kafasını göğsüme koyup yavaşca saçlarını okşamaya başladım. Annem çok korkmuşa benziyodu.

"Tamay şey kızım ben eve gidiyorum bir şey olursa haber verirsin" bunları kekeleyerek söylemişti. Galiba ardaya bir şey olacağından korktu.

"Tamam anne"

Ardanın yavaşca bir koluna ben diğer koluna annesi girdi. Odasına götürüp yavaşca yatağına yatırdık.
Annesi ardanın saçını okşadı.

"Oğlum, ardam iyi misin birtanem"

Arda' nın hiç halı olmasa bile annesini korkutmamak için gülümsedi.

"İyiyim anneciğim bir şeyim yok sen gidebilirsin hem bir şey olursa Tamay yanımda" annesi dönüp bana baktı. Evet anlamında kafamı salladım.

Ardanın son kez saçını öpüp yavaşca odadan çıktı.

Evett naber nasılsınız umarım iyisinizdir bölümü nasıl buldunuz açıkçası ben pek beğenmedim ama umarım seversiniz. Sizce tamayın annesi haklı mı burdan sonra ne olucak tahminleriniz var mı varsa lütfen söyleyin. Neyse çok konuştum umarım beğenirsiniz.
Sizi çok seviyorum çok öpüyorum kendinize iyi bakın 🤍✨

unmöglich - Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin