Merhabalar. Bildiğiniz üzere yeni bir bölümle karşınızdayım. Bu bölüm bir tık yaralayıcı,
dikkat edelim.İyi okumalar dilerim.
🌪
➛Emir Can İğrek,
Beyaz Skandalım"Bir gece yarısı kulağıma fısıldadığın o güzel sözlere kandım,göğüsünde uyurken saçlarımı okşayışına kandım. En büyük doğrularımı yalanlara çevirdin fakat ben en çok senin yalanlarına inanmak istedim. Sana inandım. Sana kandım,kandıkça kanadım."
🌪
atlaskryl:Barda kavga çıkartmış biri.
atlaskryl:Sen miydin?
kalpsancısı:Hayır,ben değildim.
kalpsancısı:Ben dışarıda kavga etmekle meşguldüm.
atlaskryl:Niye kavga ettin?
kalpsancısı:Bu aralar benimle ilgili çok şey merak ediyorsun.
kalpsancısı:Şaşırdım doğrusu.
atlaskryl:Kavga ettim diyorsun,merak
etmem gayet normal?kalpsancısı:Peki,öyle olsun bakalım.
kalpsancısı:Adamın biri kadına laf atıyordu bende şişeyi kafasına kırdım.
kalpsancısı:Karakoldayım şuan.
kalpsancısı:Merakın gitti mi?
atlaskryl:Sen böyle her şeye karışır mısın?
kalpsancısı:Adam kadına laf atıyordu diyorum gerizekalı mısın?
atlaskryl:Tamam,etraftan biri yardım edebilirdi.
kalpsancısı:Yaptığın imayı anladım ama ben öylece görmezden gelecek biri değilim.
kalpsancısı:Ayrı yeten sen ülkenin aydınlık yüzünde yaşıyorsun herhalde,kimse kılını kıpırdatmazdı.
atlaskryl:Doğru.
atlaskryl:Sen,yaralı mısın?
kalpsancısı:En büyük yaralarıma ev sahipliği yapan adam,yaramı soruyor.
kalpsancısı:Seninle ilgili bir çok yaram var mesela Atlas.
kalpsancısı:Ama bunları sana söylersem yaralarımı sarmak yerine deşeceğini biliyorum.
kalpsancısı:Ve ben deşeceğini,kanatacağını bile bile buradayım.
atlaskryl:Neden bu kadar bağlısın bana?
atlaskryl:Sana iyi bir şey yapmamışım,bu saatten sonra yapmayacağım da ama nedenini anlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR TABURESİ
Novela Juvenil❝Bana yaşamı vaad edeceksin, Kollarındayken yalanlarınla avutacaksın. Sonra gideceksin. Vaad ettiğin yaşamın katili olacağım. Avuttuğun yalanlarını yakıp,yıkacağım. Sen gideceksin, Ve ben beni sildiğinle kalacağım. Yine aynı odada, Aynı sabahta. Ve...