scene eight

786 85 62
                                    

Selamlar,yeni bölümümüz ile geldim.
Mantık hataları olan bir bölüm olabilir,şimdiden özür dilerim.

İyi okumalar dilerim.

🌪

Perdenin Ardındakiler,
Beni Kendinden Kurtar.

"Kaçtığım duygularımı besliyorum bu gece,gözlerim yıldızların üzerinde geziniyor. Sonra bir yıldız kayıyor,göğüsümde ki yıldızlara denk. Gözlerimi kapatıyorum sevgilim. Çünkü aradığım gökyüzü,göğüsüme gömdüğüm yıldızlarla dolu hazinemde saklı."

🌪

atlaskryl:Tek bir şey soracağım.

atlaskryl:Rahatladın mı? Söz ettiğin göğüsünde ki fırtına dindi mi?

atlaskryl:Yıllarımı verdiğim en büyük tutkum alınıyor şuan elimden ve buna sen sebep oldun.

atlaskryl:Ayrıca sen muhtemelen çok iyi biliyorsun ki ben müziksiz yaşayamam.

atlaskryl:Gerçekten anlayamıyorum seni. Evet,canını yakmışım ama sevdiğini söylediğin bir adamın hayatını bu kadar mahvedemezsin,etmezsin sandım.

kalpsancısı:Canım çok acımıştır belki de.
Belki de ortada hayatım kalmamıştır benim Atlas.

kalpsancısı:Sen gidişinle arkanda bir yıkım bıraktın,ben yıkılan duvarlarının altında kaldım.

kalpsancısı:En azından ben senin hayatını mahvetmişim senin dediğine göre,sen bende yaşama tutunmak için sebep bırakmadın.

kalpsancısı:Sen gittin,ben senin gidişini sevdim.

kalpsancısı:Ama olmadı işte. Bazı duyguları göğüs kafesine gömmek kolay değil. İntikam istedim,canın acısın istedim.

atlaskryl:Zaten ailem dediğim kadını benden aldın,kardeşim dediğim adamla aramı bozdun mesleğimden ne istedin?

atlaskryl:Benim tek yaptığım...siktir et ya gerçekten siktir et.

kalpsancısı:Dök içini,sonra duymak istemiyorum ne söyleyeceksen şuan söyle.

atlaskryl:Şuan sence benim yaşama tutunacak nedenim var mı?

atlaskryl:Sen benim değer verdiğim her şeyi yakıp,yıktın. İntikam anlayışın bu mu?

atlaskryl:Acıyan bir insan can acıtmaz.

atlaskryl:Kanayan bir insan da kanatmaz.

atlaskryl:Sen canım yansın istedin,kanayayım istedin.

atlaskryl:Ağzıma sıçman gerekiyor derken kastım her şeyimi elinden alman değildi.

atlaskryl:Benden ne farkın kaldı?

kalpsancısı:Mesleğini ben elinden almaya çalışmadım. Gelen adamların da sorumlusu ben değil,ailem dediğin kızın sevgilisinin ailesiymiş.

kalpsancısı:Ve bana söylediğin cümlelere dikkat et. Ben sen değilim ve hiç bir zaman da olmam.

kalpsancısı:Semih'le eninde sonunda barışacağınızı biliyordum. Derin de zaten seni aldatıyordu,öğrenseydin yine ayrılacaktınız.

BAR TABURESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin