scene twelve

697 73 76
                                    

Selam,yeni bölümümüz ile geldim.
Bölümler de var olan textingler size az geliyor olabilir fakat bölüm sayısı arttıkça olayları arttırmam gerekli. Yani bir bakıma bu şekilde olmak zorunda.

İyi okumalar dilerim.

🌪

Sufle,
Pus.

"En derinliklerimde yaşattım ben seni. Oradan kaybolma,yok olma diye kanayan yaralarıma yara bantları yapıştırmadım. Eğer kanamazsa unuturum seni diye korktum. Seni unutmamak için açtığın yaralara sığındım sevgilim."

🌪

04.23.19
eski mesajlaşmalardan.

atlaskoryel:Nerede kaldın güzelim?

idilaksoy:Gelmek üzereyim.

idilaksoy:Okul ile ilgili sorun çıkmıştı
da hallettim.

atlaskoryel:Yine o lavukla ilgili mi?

atlaskoryel:Yediği dayak yetmedi herhalde.

idilaksoy:Onunla ilgiliydi evet. Konuşmak istedi hocalardan biri o yüzden geç kaldım sevgilim.

idilaksoy:Gelmek üzereyim.

atlaskoryel:Onun hakkında konuşmana bile gerek yok. Bir daha yakınında görürsem çok daha kötü şeyler olacak.

idilaksoy:Atlas konuştuk bunları ama şimdi niye aynı konuyu konuşuyoruz?

atlaskoryel:Öyle güzelim de işte ben unutamıyorum o görüntüyü.

idilaksoy:Unut o zaman. Ben her gün senin yanındayım,her dakika seni düşünüyorum yok o yanımdaymış onunla yakınmışız sen varken umrumda değil kimse.

atlaskoryel:Öyle mi?

idilaksoy:Öyle.

atlaskoryel:Bende sürekli seni düşünüyorum ve sürekli yanımda ol istiyorum.

idilaksoy:Ben hep yanında olacağım.

idilaksoy:Sende değil mi?

atlaskoryel:Ölene dek,evet.

idilaksoy:Ama öyle deme.

idilaksoy:Hem geldim ben.
"Görüldü." || "Çevrimdışı."

🌪

Rüzgar saçlarımın sabit durmamasını sağlarken ben koşmakla meşguldüm. Hastaneye çok az kalmıştı ama ben sırılsıklam olmuştum. Ayrıca çok şiddetli bir rüzgar vardı,neredeyse koşamayacağım kadar.

Ama şuan bu durumlardan herhangi biri umrumda değildi. Çünkü Atlas iyi değildi. Her zaman ona sığındığım ama asla yanımda olmayan adamdı o ama  yine de sırılsıklam bir şekilde ona gidiyordum işte.

Sen hiç bir zaman yoktun sevgilim ama ben her zaman bir nefes kadar yakınında olacağım. Asla beni unutmana izin vermeyeceğim,beni sevmesen bile.

BAR TABURESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin