Selam,yeni bölümümüz ile geldim.
Bu bölüm en uzun bölümlerden biri.İyi okumalar dilerim.
🌪
➛Dolu Kadehi Ters Tut,
Kaçar Gider."Gözlerimin içine baktın ve beni yeniden alaşağı ettin. Uçurumdan düşmemek için çok direnmiştim,atlamak zorunda kaldım. Açtığın yaraları sarmadım,kanadım. Sana ihtiyacım vardı,sensizlik ağır bastı. Bu defa ben istedim,sen gittin sevgilim. Ama ben gidişlerini sevmeyi çoktan öğrendim. Peki ya sen,dönecek misin?"
🌪
Parmaklarımın arasında tuttuğum sigarayı masanın üzerinde hızlıca söndürürken hâlâ bulunduğum yeri sorgulamakla meşguldüm. Yıllar sonra şuan bulunduğum dört duvar arasından öteye gidememek bir çok şeyi yansıtıyordu aslına bakılırsa.
Atlas Koryel'in evindeydim.
Bir kaç saat önce;sokak arasındayken yanımıza ulaşan Semih,Akın ve Deniz'in isteği üzerine buradaydım. Bana sundukları tek şart ise geç olduğu için tek başıma eve gidemeyeceğimdi. Bu bahane bir bahane olmasa bile onların beni evime bırakma gibi bir kibarlıkta bulunacaklarını düşünüyordum. Bu yüzden bu bir bahaneydi. Fakat hangi gerçeğin üstünü kapatmak için ortaya atılan bir bahaneydi?Bilmiyordum.
Biraz da burada olmak istediğimden buradaydım.
Onu tek başına bırakmak istememiştim. En son hastane de yanına gitme cesaretini gösteremediğimde yanında gördüğüm tek isim Derin'di.
Atlas onu gerçekten seviyordu. Bu cümlenin ağırlığının altında eziliyordum.
Aşk. Göğüs kafesinde beslediğin şey gerçek değilse karşındakinin en ufak bir hatasını bile göz ardı edemezsin. Sana yalanlar söyler,inanırsın. Seni kullanır,fark etmezsin. Seni aldatır,konduramazsın. Seni senden alır,sesini çıkartamazsın. Gözlerinin içine baktığında paramparça olursun. Bağırıp çağırmak istersin yapamazsın çünkü aşk bir nevi zaafdır. Bu yüzden karşındaki kişi senin zaafındır artık. Zaaf,karşı koyamadığındır. Çok düşündüğün,çok umursadığın,çok değer verdiğin,çok sevdiğin,çok sessizleştiğin,çok kırıldığın. Her şey ona karşı çoktur ve o çok çok azdır.
Atlas gerçeklerden kaçmayı tercih etmiş olabilirdi. O Derin'e karşı her konude çok çok hassastı,bense ona karşı. Ne kadar iğrenç bir durum olduğu konusunda tartışmaya gerek yoktu. Berbattı,acıtıyordu.
Atlas salonda ki kanepede sızmıştı. Akın,Semih ve Deniz ise Atlas'ın yanındaki diğer kanepede ve yerde oturuyordu. Bense içeride ki ortamdan bunalarak mutfakta ki balkona gelmiş,sigara içmiştim ama sigara beni rahatlatmaya yetmemişti. Çünkü onun sınırlarının içindeydim ve o çoktan benim sınırlarımı ihlal etmişti.
Akın,Semih veya Deniz beni tanımış mıydı bilmiyordum. Anımsadıklarına emindim fakat bana bir şey belli etmemişlerdi. Zaten Semih yüzüme bakmıyordu. Çünkü Atlas ile aralarını bozmaya çalışmıştım. Aslında araları bozulmuştu da ama ters giden şey Atlas'ın beni hatırlamamasıydı. Bu yüzden Semih'e beni tanımadığını söylemişti,böylece olay kapanmıştı. Akın benden nefret ediyor gibiydi,nedenini bilmiyordum. Deniz ise her zaman ki gibi sohbetlerın arasına mizah katmaya çalışmıştı fakat ortam çok gerici olduğundan o da eninde sonunda sessiz kalmayı tercih etmişti. Bunca nefrete rağmen öylesine bir bahane ile beni yanında tuttuklarına inanamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR TABURESİ
Teen Fiction❝Bana yaşamı vaad edeceksin, Kollarındayken yalanlarınla avutacaksın. Sonra gideceksin. Vaad ettiğin yaşamın katili olacağım. Avuttuğun yalanlarını yakıp,yıkacağım. Sen gideceksin, Ve ben beni sildiğinle kalacağım. Yine aynı odada, Aynı sabahta. Ve...