seize

107 5 0
                                    

Belle

"Belle?" Vtrhla mi do pokoje Máma, zrovna ve chvíli, kdy jsem zjistila, že nestíhám.
"Ať je to cokoliv, nestíhám." Řekla jsem a přeběhla k šatníku.

"Jen potřebuju, abys mi rozepla šaty." Řekla a otočila se ke mně zády. Rychle jsem k ní přeběhla. Hřeben, který jsem zrovna držela v ruce jsem si strčila mezi rty, zatímco jsem jí rozepínala její šaty.

"Děkuju. A mimochodem, zítra tady bude uklizeno." Ukázala na můj pokoj, obrácený vzhůru nohama. "Jasně." Zamumlala jsem s hřebenem v puse a zavřela za ní dveře.

"Chybí mi Jessičina šikovná ruka." Povzdychla jsem si, když jsem se marně pokoušela o linky.

Za poslední dva dny mi poslala víc omluvných zpráv, než na kolik mi stačí kapacita telefonu. V průměru je to pět zpráv za hodinu. Což je až příliš moc.

~ ~ ~

Nazula jsem si kozačky, naposledy zkontrolovala vlasy a bylo hotovo.
V tu chvíli mi cinkla zpráva od Jacka.

Rychle jsem si přes ramena hodila bundu, do kabelky naházela poslední nezbytnosti a mohla vyrazit.

Seskákala jsem schody dolů a rychle běžela k hlavnímu vchodu.
"Jdu na tu párty! Nevím, kdy se vrátím!" Zakřičela jsem na rodiče a vyšla z domu.

Před domem už stálo černé auto, s Jackem opírajícího se o něj. Koukal se do telefonu, takže si mě nevšiml.
Rukávy své bílé košile měl vyhrnuté po lokty, takže šlo vidět jeho tetování. Kalhoty měl černé a elegantní, s páskem Diesel, který tomu dodával takový rozbitý šmrnc.
A na nohách měl originální Dr. Martens.

Vypadal strašně sexy.

"Ahoj." Zazubila jsem se. Leknutím zvedl hlavu. "Ahoj." Usmál se a otevřel mi dveře na straně spolujezdce.
"Nastupovat! Jedeme si užít páteční večer.", "Rozkaz!" Nasedla jsem do auta a Jack za mnou zavřel dveře. Nasedl na místo řidiče a nastartoval.

"Jsi nějaká nervózní." Usmál se a na vteřinu ke mně otočil pohled. "Nejsem na to zvyklá." Přiznala jsem a uvelebila se ještě víc v kožené sedačce.
"Neboj se. Nebudu tě do ničeho nutit."

Podívala jsem se na něj, jak pozorně sleduje vozovku. Obdivovala jsem jeho tetování. Jeho vypracované svaly. Jeho...
"Přestaň mě tak pozorovat, připadám si divně." Přerušil mě z mého rozjímání.

"Promiň."
Kuňkla jsem a rychle otočila pohled na okno vedle sebe. Celou cestu jsem se na něj už ani nepodívala.

Zaparkoval na ulici plné aut a vypnul motor. Otevřel dveře a rychle přeběhl auto. Nechápavě jsem se na něj dívala, zatímco jsem šmatala po klice, abych si otevřela.

On ale stihl otevřít mé dveře dřív a nastavil mi ruku. "Má paní." Pousmál se.
Chytla jsem ho za ruku a jako princezna vyšla z auta. On za mnou zavřel dveře a ve chvíli kdy se ke mně otočil, pravou ruku položil na dolní část mých zad, těsně nad zadek.

"Co to předvádíš?" Zasmála jsem se, ale nebránila jsem se tomu. Bylo příjemné, když se ke mně někdo choval jako k princezně.

"Přece spolu chodíme." Hodil po mně očko, mezitím co mě vedl k hlavnímu vchodu.
"Připravená?" Zeptal se mě. Nejistě jsem kývla na souhlas a on otevřel dveře.
V tu chvíli mě do nosu praštil silný oder marihuany, alkoholu a potu a mně se natáhlo.

"Asi jsem si to rozmyslela." Řekla jsem a otočila se na podpatku. Jack byl ale rychlejší a jedním trhnutím ruky jsem přistála na jeho pevné hrudi.
"Alespoň to zkus." Udělal na mě psí oči. "A kouzelné slovíčko?" Zeptala jsem se tím nejmilejším hláskem, jakým jsem zvedla.

"Abrakadabra." Zazubil se. "Fajn." Povzdychla jsem si. Odcouvla jsem od něj o krok dozadu a popadla ho za ruku.
Ve chvíli, kdy jsme se drali davem a ještě k tomu po nás všichni ze střední divně koukali, sevřela jsem ve své maličké dlani tu Jackovu vší silou. I když pro něj to muselo být jako pohlazení peříčkem.

Být to na mně, už bych zbaběle utekla domů k teplému čaji, pohodlné mikině a knížce.

Už z dálky jsem postřehla dívku, jak na nás mává. Seděla u stolu s dalšími několika lidmi. Některé obličeje jsem rozpoznávala a některé naopak vůbec.

"No páni chlape, co to máš za pěknou prdelku." Usmál se nechutně blonďák, po kterém se právě plazila nějaká černovláska.
Už od pohledu mi nebyla sympatická. Na obličeji paštika, nehty dlouhé tak moc, až mě to bolí za ní a sukně tak krátká, že jsem jí viděla až do duše.

Obecně všechny holky u toho stolu vlastně vypadaly skoro stejně. Všechny se plazily po opilých klucích a těm to bylo jedno, právě protože v sobě měli promile.
A vsadila bych se, že to nebylo vše.

Beauty & the BeastKde žijí příběhy. Začni objevovat