Helen ve fleur ilk olarak revire gitmişlerdi. Helen'in başına pansuman yaptılar. Daha sonra ise müdirenin yanına gittiler.
FD: müdirem
Fleur eğilmişti. Müdire elindeki kıyafetleri kızlara uzattı. Helen yine kapüşonlu bir giysiydi. Eteği kısaydı. Fiziğini göstermek üzerine dikilmiş bir elbiseydi.
HM: Ah böyle elbiselerden nefret ediyorum
Fleur kendi elbisesini yukarı kaldırdı. Kız elbiseye aşık olmuş gibi bakıyordu. Helen ise kızı garipsiyordu.
Müdire: Siz hâlâ burada mısınız hadi gidin ve değiştirin üzerinizi!
Fleur ve Helen koşarak gitmişlerdi. Lavaboya gelmiş ve giyindikten sonra dışarı çıkmışlardı. Helen kıza mükemmel bir parça gibi bakıyordu. Elbise kızın vücuduna tam uymuştu. Sanki onun için yaratılmıştı.
FD: çok heyecanlıyım
HM: çok güzelsin umarım iyi bir çalışma yaparız
Fleur kızın elini tuttu. Fleur, kız kardeşi ve Helen girişte bir gösteri yapacaklardı. Helen bu yüzden kapüşonu başına tel toka ile sabitlemişti.
Müdire: kızlar gelin
Fleur ve helen koşarak gitmişlerdi. Helen konuşmamaya başlamıştı. Girişe gittiler.
~ Ortak salonda
Flich içeri koşarak gitmişti. O sırada dumbledore konuşma yapıyordu.
AF: efendim geldiler ne yapalım?
DM: *sessizce* kıçlarına kılıç sokalım flich.
AD: içeri alalım bay flich.
Flich tekrar koşarak dışarı çıkmıştı. Okulların sahipleri ile konuşacaktı. Her masa kendi içinde konuşuyordu özelliklede slyterin masası.
MR: ne saçma salak şeyler bunlar
PP: hiç söyleme
TR: kesin sesinizi
Tom'un sesi ile hepsi önlerine dönmüşlerdi. Dumbledore Tom'a baktıktan sonra yeniden önüne dönmüştü.
AD: hogwarts öğrencileri size bir yarışma hakkında bilgi vermek istiyorum
Dumbledore geriye geçti ve asasını eline aldı.
AD: sihir okulları yapılan 3 büyücü turnuvası ve ona özel olan büyülü kadeh.
Dumbledore asası ile az önce dört kişinin taşıdığı kadehin yanına geldi. Koruma kalkanına dokundu ve ateş kadehinin sihirli kapağı açıldı.
AD: ATEŞ KADEHİ!!!
Dumbledore'un dediğinden sonra ateş kadehinin içinde olan ateş harlanmıştı.
AD: ve bu turnuvaya katılacak olan okullar var Beauxbatons Sihir Akademisi müdiresi ve güzel öğrencileri.
İlk takım olarak 10 kişi girdi. Fleur ve helen arkalarından dans ile gireceklerdi. Kızlar girişlerini yaptılar ve kelebekleri yaydılar. Helen ve fleur dansa başladılar. Herkes susmuş ve iki kızı izliyorlardı. Müdire arkadan çıktı. Fleur ve helen nazikçe reverans yaptılar ve okul arkadaşlarının yanına geçtiler. Müdire kızları durdurdu.
Müdire: Helen ve fleur üzerinizi değiştirin daha rahat edersiniz
Helen Müdire ile telepatik bir konuşma başlattı.
HM: biz bu giysilerle rahatız Müdirem ama düşündüğünüz için teşekkür ederiz
Müdire: tamam Helen'cim.
Müdire dumbledore ile kısa bir konuşma yapmış ve diğer okul çağırılmıştı.
AD: ve bir diğer okul Durmstrang sihir okulu müdürü ve öğrencileri
Öğrenciler ellerinde demir sopalar ile girmişlerdi. Arkadan Viktor Krum geliyordu. Herkes onlara bakıyorlardı.
🕛🕥🕛🕕...
Sonunda bütün konuşmalar bitmişti. Öğrenciler dağılmaya başladılar. O sırada pansy Helen'İn yanına geldi. Fleur ona tercümanlık yapacaktı.
PP: merhaba! Ben pansy. Pansy Parkinson
Helen elini fleur'a uzattı. Telepatinin içine girmesine sebep olmuştu.
HM: soy adımı söyleme. Bilmediğini uzun zamandır konuşmadığımı söyle. Müdirenin emiri.
Fleur onaylamıştı. Pansy gülerek ikisine bakıyordu.
FD: fleur, fleur Delacour buda en yakın arkadaşım Helen
PP: Neden kendi söylemedi?
FD: uzun zamandır konuşmuyor bu sebeple
PP: hmm üzgünüm Helen
.
.
.
End.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy's
Fanfiction"Eğil" dedim sertçe. Diz çökmesini istiyordum. Yenilgiyi kabul etmesini ve kraliçesine saygı göstermesini. Eğildi. Dizlerinin üzerine çöktü. Ve yeminini etti. "Canımın, malımın ve ruhumun üzerine yemin ederim ki... Bu bir yenilgiydi..."