Helen gözlerini açtığında başında duran kızlarla karşılaşmıştı.
Yuda ve Yuna: Günaydınnn!
HM: Hâlâ rüyadayım değil mi?
Yuda: Evet helen! Nasılsın?
HM: Yaşıyorum işte.
Yuna: Biri senin rüyana girmeye çalıştı. Seninle konuşmak istediğini söyledi.
HM: Kim o?
Yuna ve Yuda: Bir yılandı.
HM: Tamam nerede şu anda
Yuna: Öldürülen kızın rivayetini biliyor musun Helen?
HM: Mertlye?
Yuda: Aynen he o. Kızlar tuvaletinde öldürülmüş. Şu anda kullanılmıyor. Ama vakit gelene kadar yılanın yanına gidemezsin.
HM: Tamam artık uyanmam lazım pansy ile derse geç kalacağız.
Yuna ve Yuda: Günaydın! Ve de görüşürüz!
Helen bu sefer esneyerek uyanmıştı. Pansy ise gülerek kıza bakıyordu.
HM: Günaydınnn.
PP: Sanada günaydınnn güzelim.
MR: Bana günaydın yok mu?
HM ve PP: NEĞH?!?
MR: AĞAĞAĞAĞAĞAĞĞĞAĞA!
HM ve PP: AĞAĞAĞAĞAĞAĞĞA!
HM: MATTHEO ÇIK GİT ODADAN!
MR: TAMAMDIR.
Mattheo odadan çıkmıştı. Helen ve pansy hemen üzerlerini giyinmişlerdi. Helen kapıyı açtığında mattheo karşısında duruyordu. Mattheo'yu dövmeye başladı.
HM: Gerizekalı iki kızın odasına öyle mi dalınır! Ya üstümüzü değiştiriyor olsaydık!
MR: Ya özür dilerim. ÖZÜR DİLERİM.
HM: ALLAH BELANI VERSİN MATTHEO RİDDLE!
MR: ÖZÜR DİLEDİM YA HELEN M-
Pansy hemen mattheo'nun ağzını kapatmıştı. Helen mattheo'yu odaya sokmuştu.
HM: Bir günde iki hata.
MR: Birinci tamam da ikinci ne?
PP: Az önce Helen'in soyadını bütün slytherin öğrencilerinin önünde söylemek üzereydin!
HM: Şimdi yüzüme morluk yapacağım ki senin ego çizilmesin.
PP: Bende dur gibi şeyler söylerim. Sende oyna.
MR: Helen'e vurmam ben.
HM: Bende bana birinin vurmasına izin vermem zaten. Ama senin ego çizilmesin.
MR: Tamamdır.
PP: Mattheo hep söylemek istemişimdir. Sen Helen'in söylediği herşeye tamamdır diyorsun. Bir gün Helen seni sikse yine mi tamam diyece-
HM: PANSY OHA!?
Aynamın karşısına geçtim ve yüzüme bazı morluklar eklemeye başladım. Benim bildiğim renk veren bir sihir veya büyü yoktu. O yüzden gerçeklerini yapacaktım. Yüzüme acı çekeceğim bir lanet attım. Kendimi yere atmamaya çalıştım.
PP: Helen iyi misin??
Ben iyiyim diyecekken kapı açıldı ve içeri bir kız daldı.
AG: Matt! SENİ SÜRTÜK ÇEKİL.
Ben lanetin acısını çekerken bayılmak üzereydim. O sırada arkama birinin ışınlandığını hissettim.
FH: Hangi yatakta yatıyor?
Anladığıma göre pansy yatağımı göstermişti. İsmini bilmediğim kişi beni yatağıma bırakmıştı.
.
.
.
End.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy's
Fanfiction"Eğil" dedim sertçe. Diz çökmesini istiyordum. Yenilgiyi kabul etmesini ve kraliçesine saygı göstermesini. Eğildi. Dizlerinin üzerine çöktü. Ve yeminini etti. "Canımın, malımın ve ruhumun üzerine yemin ederim ki... Bu bir yenilgiydi..."