Chapter 7

144 12 42
                                    

Helen üzerine aldığı hırkası ile dışarı çıkmıştı. Hava soğuktu ve kar yağıyordu. Kara göle gitmeye başlamıştı. Arka cebinde ise asası vardı. Kara gölün donmuş olması güzel bir şeydi çünkü buz pateni için oldukça uyguna benziyordu. Birkaç defa ağırlığını buza vermişti. Buz onu taşıyordu.

HM: İşte istediğim şey!

Helen üzerinde olan uzun pelerini çıkarmıştı. Kapüşonu hâlâ takılıydı. İki tane buz pateni yapmıştı. Kenarda bir taşın üzerine oturdu ve ayakkabılarını çıkarıp buz patenlerini giydi. Ayağa kalkmak yerine buzun üzerine cisimlendi.

MR: Burada güçlerini kullanman sorun olmaz mı Helen Narcissa Malfoy?

Helen arkasını dönmüştü. Ona bakan iki tane kahverengi gözle karşılaştı.

HM: Sorun olsaydı ben bir rivayet olmazdım Mattheo Marvolo Riddle.

Mattheo yüzünde olan sinsi bakışı silmiş ve gülen yüzüne dönmüştü. Helen ise kapüşonunu çıkarmıştı. Helen'in uzun örgüsü belli etmişti kendini.

MR: Güzelim seni çok özledim.

HM: Benim kadar olmasa da özlemişsindir.

Mattheo Helen'in yanına gitmişti. Kızın buzdan çıkmasını sağlamıştı.

HM: Yine centilmeniz bakıyorum

MR: Her zaman.

PP: Sizi shipledim.

Kim? Kimi shipliyor? Kiminle shipliyor? Ne oluyor mk?!

Helen ve Mattheo hızla arkalarına dönmüşlerdi.

PP: Tamam neler yapıyorsunuz?

HM: Eski anıları su yüzeyine getiriyoruz canım.

MR: Pansy senin konuştuğunu ya da kim olduğunu biliyor mu?

PP: E TABI! Pansy'im ben her şeyden haberim olur.

MR: Narcissa ne zaman sana bu kolyeyi verdi canım benim en yakın arkım?

PP: OHA SİZ EN YAKIN ARKADAŞ MISINIZ?!?!?!

HM: Annem yalnız kalmamam için tanıştırmıştı. Sonradan evimde kalmaya başladı. Daha sonrada bu okula nakil oldu. Şahsiyet kişi.

Helen nazikçede olsa Mattheo'ya vurmuştu. Pansy ikisini izliyordu.

PP: Tamam şimdi içeri girelim. Çünkü Helen sırtın kanıyor.

HM: HADI AMA?!?!

MR: Hâlâ cisimlenebiliyor musun?

HM: Evet.

MR: Pansy'nin odasına cisimlen. Geliyorum. Ha pansy'i unutma!

HM: Unutmam ve bana nasihat geçmeyi bırak.

Mattheo şakacı bir biçimde kafasını sağa sola salladı. Helen pansy'nin elini tuttu ve odaya cisimlendiler.

PP: Yorgun olmalısın? Çok fazla güç kullandın. Git ve yat.

HM: Ahh, iyi olur gerçekten. Ölüyorum yorgunluktan..

PP: Sargını sarmayı unutma! Ve de üzerine korse tak. Hareket etmesini engeller.
(evet derin yaranı olursa öneridir. Doktorunuza sorun ama. Sargının üzerine, eğer hareketli bir iş okula gitmek fln, korse takıp gidin. Hareketleri biraz sınırlandırıp yaranın kanamasını ve sargının kaymasını engelliyor!)

Helen içeri girdi ve üzerini değiştirdi. O esnada sargısını da halletmişti. Saçını açtı ve kendini yatağa attı. Başını yastığa koydu ve pansy'e bakmaya başladı.

HM: Neden bu kadar stres yaptın?

PP: Bende bilmiyorum ki...?

HM: Tamam karışmıyorum ama iyice düşün ve karar ver. Gerçekten bunu yapacak mısın diye.

Pansy hızlıca kıza bakmıştı. O sırada Helen gözlerini kapatmıştı.

🕛🕐🕒🕛...

Kapı aniden açılmıştı. İçeri giren 3 kişi vardı.

PP: Draco, Tom ve Mattheo burada ne işiniz var?

DM: Kız nerede pansy?

PP: Kim nerede? Kesin konuşun.

Tom yatak tarafına gitmiş ve yatağın etrafını saran perdeyi açmıştı. Helen birkaç defa mırıldanmış ama uyumaya devam etmişti.

PP: OHA OHA! Ya kız içerde giyiniyor olsaydı! Bir kızın odasına ya da yatağına öyle mi dağılır lan.

TR: Ç-çıkıyoruz.

Tom ve Draco odadan çıkmışlardı ama Mattheo hâlâ uyuyan kızı izliyordu. Gözlerinde bir özlem vardı ama bu sevgiliye ya da anneye değil bir kız kardeşe duyulacak bir özlem gibiydi.

HM: Mattheo.

MR: Hm?

HM: Çık git odadan. Uyuyacağım zaten uykumun içine etme. Valla avadayı yersin.

(Ne güzel tehdit ediyoruz biz ayol)

MR: çıktım.

HM: Aferin centilmen biri ol böyle.

Mattheo odadan çıktığında pansy kızın yatağına gelmişti. Helen biraz daha iyi durumdaydı.

HM: Olm onu bunu geç sen gerçekten ölüm yiyen olmak istiyor musun?

PP: Bilmiyorum Helen.. Ama bir tek ben olmayacağım.

HM: Zihnini okumaya çok üşendim ya sen söylesene.

PP: Mattheo, Draco, Astoria ve Tom'da bizimle birlikte ölüm Yiyen olacak.

HM: Biz??

PP: Five ve Theo şu anda burada değiller.

HM: Görevdeler değil mi? Ölüm yiyenler şu anda onları hasta gösteriyorlar.

PP: Seni neden istediklerini anlıyorum.

HM: Size katılacağımdan hiç emin değilim ama lanet olsun annem ile tehdit ediyorlar.

.
.
.
End.

Malfoy'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin