Helen'in gözünden
Odaya cisimlenmiştim. Hemen üzerimden kurtulmuş ve geceliklerime kavuşmuştum. Ama dikkat etmediğim bir durum vardı. Pansy yataktaydı ama yanında biri daha vardı.
Hemen gözümü kapatmış ve dışarı çıkmıştım. Pijamamı giydiğime şükrediyordum. Yanıma hiçbir şey alamamış o yetmezmiş gibi uyuyacak bir yerimde kalmamıştı.
HM: Dışarı çıkamam. Üşürüm. Vaov çok zekiyim.
TR: Koskoca salonda sesinin yankılanması güzel olmalı?
HM: Seninle mi? Kesinlikle evet.
Tom direkt benim yüzüme bakmıştı. Five'da yanındaydı.
FH: Sadece susarım ben. Kahve ister misin?
HM: Hangisi? Filtre sütlü?
FM: Americano hangisine giriyorsa.
HM: Favorim. Nerede var?
Five ışınlanmıştı.
HM: Kaba.
TR: Yanıma gelsene. Bir şey hakkında hatta çoğu şey hakkında konuşacağız.
HM: Hangisinden bahsediyoruz? Seneye evleneceğimizden mi yoksa basiliski nasıl duyduğumdan mı?
TR: Evlenmekten.
HM: Sadece o konudan mı? Ayrıca bunun neden olduğunu biliyorsundur.
TR: Yanıma gelsen de yüzyüze mi konuşsak. Olmazsa yan yana.
Yavaş adımlarımla Tom'un yanına gelmiştim. Tom kenara çekilmiş ve bana yer vermişti.
TR: Sence Riddle ailesi ve Malfoy ailesi neden senle beni seçti?
HM: Ne demeye çalışıyorsun?
TR: Saçında olan renkleri görebilirim Malfoy.
HM: Bende senin zihnini görebilirim Riddle. Ki hoşuma gitmeyen çok şey var.
TR: Soyun temiz ve saf gitmesini istedikleri için ikimizden bir çocuk bekleyecekler Malfoy. Ve emin ol bende seninle yatmaktan pek mutlu olmam.
(Ben ve okurlarım bundan mutlu olurduk aslında. Ve de ben sizi kesinlikle yatağa attırcaaam.)
HM: Kahve istiyorum.
FH: Ben sessizim demiştim.
TR: Ne kadarını dinledin?
FH: Kahve yapıp döküp tekrar yapmak ne kadar sürüyorsa o kadarcık.
HM: Sadece kahve istiyorumdan beri burada. Gölgen düştü. Ayrıca sessiz olman kalbinin atmayacağı anlamına gelmez.
FH: Bu kalp sadece size olan saygımdan dolayı atıyor leydim.
HM: YİAAAAAAAAA!
TR: Five. Çık git yat. Zıbar.
FH: Ama uykum y-
TR: O ZAMAN SİKTİR GİT ODANA HARGREEVES!
FH: Ya tamam gidiyorum. Seni bu güzel hanımefendiyle yalnız bırakıyorum.
HM: (ne dediğini sadece bir emoji ile göstereceğim) 🤭 (bitti)
FH: Ay çen ne tatlı utanıyorsun öyle ya!
TR: Five.
HM: Bende gidiyorum.
FH: Şimdi gidebilirim.
Ben ayağa kalkınca Five'da benimle beraber odalara gitmişti. En sonunda hepimiz odalardaydık. Ama odamda Pansy biriyle yatarken bu pek kolay olmuyordu.
MR: İstersen bizim odada kal bugün.
HM: OHA SEN A-
Mattheo hemen ağzımı eliyle kapatmıştı. Hemen diğer elini dudağının üzerinde sus işareti yapmış ve yavaşça odadan çıkarmıştı.
.
.
.
End.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malfoy's
Fanfiction"Eğil" dedim sertçe. Diz çökmesini istiyordum. Yenilgiyi kabul etmesini ve kraliçesine saygı göstermesini. Eğildi. Dizlerinin üzerine çöktü. Ve yeminini etti. "Canımın, malımın ve ruhumun üzerine yemin ederim ki... Bu bir yenilgiydi..."