Chapter 20

31 2 3
                                    

~>Draco Malfoy'dan

Gece aniden gelen toplantı ile hepimiz Malfoy malikanesine gitmiştik. Gece geç saate kadar toplantı yapılmış ama benim içimde garip bir acı olmuştu. Okula geldiğimizde Helen'i ziyaret etmek istedim. Ama uyuduğunu düşünerek yanına gitmedim. Uyandığımda pijamalarım ve çıpıldak ayaklarımla Helen'in yanına koştum.

Kapıyı tıklattım ve fısıldadım.

DM: Hazır olun ben geliyorum!

Herhangi bir cevap gelmedi. İçeri girdim. Helen uyanmıştı. Tom ise yanında uyuya kalmıştı. Bir dakika neh?

DM: Helen! İyi misin? N'oldu güzelim? Anlat hemen...

Helen konuşamayacak kadar yorgundu. Sol kolunu gösterdi. Üzerini açtığımda o lanet ile karşılaştım.

DM: S-sen ölüm yiyen m-mi oldun?

Helen kafasını salladı. Çok acı çekmiş olmalıydı!

DM: Bu öküz burada yatsın. Sen benimle geliyorsun..

Helen'i kaldırdım ve kucakladım. Kendi odama götürmeye başladım. Odaya geldiğimde çift kişilik yatağın birine Helen'i yatırdım. Astoria hâlâ odadaydı. Onu göndermem gerekiyordu!

Hah tamam.

DM: Astoria.

AG: Efendim?

DM: Salonun temizliğini sana vermişler bu sabah. Git temizle.

Astoria uyuklu olduğu için odadan çıkmış ve gitmişti. Bende hemen Helen'in yanına gitmiştim.

HM: K-ka-kardeşim....

DM: Efendim güzelim? Efendim kuzum. Söyle tatlım.

HM: Seni seviyorum...

DM: Bende seni seviyorum kuzum.

(Size karşı ben (kuzu kuzu meeee))

Helen yanını gösterdi. Yatmam için beni teşvik ediyordu. Yanına uzandım.

HM: Sağ kolumu hareket ettirebilirim. Gel saçınla oynayayım.

DM: Hayır. Sadece uyu!

Helen kollarımın arasında uyurken ben dikkatlice onu izliyordum. Ağlamaktan gözleri şişmişti. O yetmezmiş gibi kollarında yaralar vardı. Lanet yemiş olmalıydı.

HM: Sende uyu... Benimle.

Helen'e sıkı sıkı sarıldım ve gözlerimi kapattım. Daha ölüm yiyen olmamıştım ama anladığıma göre de olmayacaktım...

~>Tom Riddle'dan

Uyandığımda Helen yatağında değildi.

TR: Lan! Nereye gitti 2 dakika içinde!?

PP: Kim? Riddle ne oluyor?

TR: Pansy odaları dolaş. Helen yok.

PP: Hür bir kız? İstediği kişiyle yatabilir veya istediği kişiyle konuşabilir? Sana ne?

TR: Pansy Parkinson. Helen Ay Narcissa Malfoy'un aranma emrini veriyorum. Yeminin üzerine onu bana getireceksin.

PP: Helen daha bir ölüm yiyen değil. O hür bir insan ve arama emrin için bir durum olması lazım veya EVLİ olmanız.

TR: Pansy. Müstakbel eşimi arama emri verdim. Çık ve ara!

O sırada içeri biri ışınlandı.

FH: Astoria sabah sabah ortak salonu temizli- Helen nerde lan?

Five odadan çıktı ve odalara ışınlanmaya başladı. En sonunda Helen diye bağırdığında anladım bulduğunu.

Draco'nun odasına gittim ve kapıdan içeriye girdim. Five Helen'in dizinin dibine bitmişti. Draco ise gülümsüyordu?

.
.
.
End aw

Malfoy'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin