Chapter 12

105 8 8
                                    

-~>Tom Riddle'ın gözünden

Mattheo yavaş adımlarla odaya gelip süpürgesini alınca bir şeyler çevirdiğini anlamıştım. Bir sihir uyguladım ve görünmez oldum. Mattheo'yu takip etmeye başladım. Yeni gelen kızın odasına girdiler Five ile ve süpürgelere atlayıp gittiler.

Kızın saçı ilk defa açık görmüştüm. Platin sarısıydı ve güneş gibi parlıyordu. Gözleri onu tamamlıyor gamzeleri o gülüşünü süslüyordu. (ve ah o anırması falan NELDJWPSKEPD)

Bende süpürgeye atladım ve takip etmeye başladım. Kızlar ilk önce bir takı dükkanına uğradılar. Pansy kendinde bir sürü takı denemişti ve bir tanesini çok sevmişti. Bense Helen denen kızı izlemiştim. Güzel gülüşünü görmek oldukça hoşuma gitmişti.

Helen 4 tane set beğenmişti ama onları almamıştı. Arkaya gittim ve hızlıca babasına bir mektup yazdım.

Ölüm Yiyen Lucious Malfoy:

Kızınıza takı göndermemenizi istiyorum. Bunu ailemle konuşacağım. Takısını yakınlaşmak için ben alacağım.

İyi günler
Tom Marvolo Riddle

Mektubu yazmış ve hemen göndermiştim.. Tabii kendime de pay biçmiş ve Helen'i biraz da olsa kokusunu içime çekebilmiştim. Kiraz çiçeği ve ağır bir şampanya kokusu vardı. Ahh en sevdiğim kokuydu artık!

Ve o sırada cevap gelmişti.

Sevgili varisim;

Tabii ki göndermem efendim. İyi günler.

Lucios Malfoy

Yanıtın gelmesi ile içeri gitmiştim.

TR: Sarı saçlı kızın denediği bütün takıları çıkarın. Alıyorum.

Çalışab: A-ama efendim z-zaten birini a-aldılar...

TR: Sana beni sorgulamak düşmez diye düşünüyorum. Şimdi çıkarın.

.
.
.
Kısa bir bölüm diyelim.
End.

Malfoy'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin