Chapter 21

20 4 0
                                    

~>Helen'in gözünden

Şiddetli bir ağrı ve yüksek bir ses ile uyandım. Sağ kolumun üzerine yatmıştım. İki kol tarafından sarılmış ve sarılan kişinin göğüsü ile bakışıyordum? Ahhh Dray...

FH: Helen..?

Hareket edebildiğim kanısına vardığımda yavaş yavaş kalkmaya çalıştım. Dray uyanmıştı anlaşılan.

DM: Daha iyi misin...?

HM: Çok iyi olduğum söylenemez ama evet. Dünden daha iyiyim...

Yataktan kalkmıştım. İki adım atmış ve yerle buluşmuştum. Five son anda kolumdan yakalamıştı. Kendi kendime yürüyemeyecek durumdaydım.

FH: Helen N'oldu! Açıkla artık.

Gözlerim doldu. Sol kolumu açtım. Ölüm yiyen işareti ile Five göz göze geldi. Five birkaç saniye tepkisiz kaldı daha sonra yüzüme baktı.

FH: Helen...? Sen bir ölüm yiyen mi oldun? Hemde daha reşit bile değilken?

HM: Onlar öyle istediler! Bir şey yapamadım..

DM: Kim öyle istedi Helen! Olayı baştan anlat.

HM: Ateş Kadehi için isimler seçilmişti akşama doğru. Seçilme anında bende seçilenler ile aşağıya inmiştim... Orada la-

Ve Tom odaya girdi. Gözlerinin içine baktım. Duygularımı görsün istedim. Zamanı durdurdum. Sadece Five ile ben ayık kaldık.

FH: Güçlerin olduğunu biliyordum. Kim yaptı sana bunu Helen? Riddle ile aranda ne var?

HM: Riddle ile aramda birşey yok ama olmayacak anlamına gelmiyor çünkü ailem onunla evlenmem gerektiğini düşünüyorlar ve o gece lanet yediğimde jj vardı. Ve de Tom ile babam...

FH: H-Helen... Bu bir kişiye yapılacak en kötü şeylerden. Neden karşı durmadın ki!

HM: Curcio laneti yemiştim... Bedenim büyük bir acı içindeyken birde bu işareti aldım.

FH: Ya mattheo? O biliyor mu?

Kafamı sağa ve sola salladım. Five beni onayladı ve sıkıca elimden tuttu. Zamanı tekrar harekete geçirdim.

FH: Helen. Sen kendi odana geç. Biz birazdan geliyoruz.

Ayağa kalktım. Kapıya çıkana kadar rahattım. O sırada Tom kolumdan tuttu. Hem sol kolumdu! Daha işaret iyileşmediği için acıyla yere düştüm. Asamla bir bulut oluşturdum ve açık camdan bulutla çıktım.

FH: İyi olmaya çalışacak.

.
.
.
End.

Malfoy'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin