Chapter 4

149 8 5
                                    

Helen aşağı inmeye başladıklarında telepati yoluyla konuşmaya başlamıştı. Pansy onu güldürüyordu. İçeri girdiklerinde şömine tarafında oturan bazı slyterin'li kişiler vardı. Ayağa ilk kalkan mattheo olmuştu.

MR: pansy 2 saattir neredesin?

DM: ve yanında ki kız neden ortak salonumuzda

Helen göz devirdi ve yürümeye başladı. Pansy güldü ve arkasından gitmeye başladı.

AG: kendini bir şey sanan sürtük.

Helen bu denene kızmıştı. Asasını dışarı çıkardı ve astoria'ya eskilerden olan susma sihirini uyguladı.

MR: astoria iyi misin?

Pansy arkada kahkaha attı. Helen döndü ve eğildi. Yüzünde annesine çok benzer bir gülüş vardı.

TR: susma sihiri

HM: *İÇİNDEN* VAY ANASINI HARBİ Mİ LAN?! WAOOOEW

Pansy Helen'İn elini tuttu ve yukarı koşturmaya başladı. Helen sonunda bağırdı.

HM: pansy benim dikişim var?!?

PP: ow unuttum özür dilerim

Pansy kapıyı açtı ve kızı içeri soktu  ardından da kendisi girdi.

PP: sen şu yatakta yatacaksın ben bunda ve de senin bavulun nerede?

Helen cebinden iki adet ufak kutu çıkardı. Pansy güldü.

PP: bunlar mı senin bavulların?

Helen cübbesini çıkardı ve sırıttı. Sessiz bir şekilde asasını salladı ve bavulları büyüdü.

HM: işte bunlar benim bavullarım

Helen elleriyle bavulları gösterdi. İçini açtı bir adet pijama takımı aldı ve giyinmek için içeri girdi. Kısa süre sonra içeriden çıktı. Pansy odayı süslemişti. Yerde atıştırmalıklar vardı ve de bakım malzemeleri.

PP: hadi saçını yapalım!

Helen üstüne bir adet havlu aldı ve pansy'nin önüne oturdu. Pansy Helen'İn saçlarına elini uzattı. Tek hamlede saçını açmıştı. Helen rahatladığını belli eden ufak bir mırıltı çıkardı. Pansy kızın belinden aşağı süzülmek için bekliyen saçlarına dokundu.

PP: saçını örelim mi saklaman daha kolay olur hem?

HM: ben sadece yapılan tarafım yapan sensin

Pansy güldü ve kızın saçlarını ıslattı. İlk önce bakım kremini sürdü. Sonra kızın saçlarını ördü.  Helen saçlarına bakmak için aynanın karşısına geçti.

HM: çok güzel olmuş pansy!

Pansy saçlarını elinin arasına alıp havalandırdı.

PP: tabi canım ben yaptım

Helen o sırada camda olan baykuşu fark etmişti. İçeri aldı. Hava kışa yaklaştıkları için soğuktu.

HM: Ah annem beni öldürecek. İyi misin Rvey

Rvey ötmüştü. Helen kuşu içeri aldı ve üstüne bir şey örttü.

PP: o kimin Helen?

HM: annemin pansy Narcissa Malfoy'un

Helen kuşun ayağına takılmış olan mektubu aldı. Bu bugün 2. mektup olmuştu. Mektubu açtı ve okumaya başladı.

Sevgili kızım Helen'e;

Tatlım ilk olarak teyzen bana yaralandığını ve yaranın üstüne baskı uyguladığını söyledi. Bu konuyu bana söylememene kızmış bulundum. İkinci olarak bu yıl sana hogwarts'a gideceğini söylemek istedim. Üçüncü olarak kış molası 3 hafta olacak ve pansy seninle kalacak. Dört ve son olarak seni bir kaç yıl içinde ölüm Yiyen yapacaklar. O yüzden lütfen ölüm yiyenlere zarar verme...

Seni seviyorum güzelim...

Helen mektubu kapatmıştı. Pansy kızın yüzüne bakmak için yer arıyordu. Helen üzücü olanlar yerine mutlu olanı verme gereği duydu.

HM: bu kış tatili....

PP: hm?

HM: BENDE KALIYORSUN!!

.
.
.
End.

Malfoy'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin