Pont a rendkívüli sajtó tájékoztatóról tértem vissza Dr. Helmut Markoval illetve Christian Hornerrel egyetembe. A szerződés hosszabbításomat hivatalosan is bejelentette a csapat. Így hatalmas vigyorral az arcomon mentem be a pihenő szobámba. Már pont hívtam volna fel Fabiot hogy sok szerencsét kívánjak neki mikor is észre vettem, hogy nem vagyok egyedül.
-Te mit keresel itt? -néztem Maxre.
-Csukd be az ajtód és megtudod. -szólt nyugodtan de miután teljesítettem a kérését egyáltalán nem maradt ebbe az állapotban. -Hogy a faszba tudsz elmenni randizni egy rivális csapat pilótájával.
-Te ezt honnan tudod? -kérdeztem hirtelen.
-Tegnap kerestem Landot mire megszólalt Oscar, hogy amúgy veled van. Aztán felhívtam és azt mondta randizni van egy lánnyal most nem ér rá.
-Max könyörgőm senkinek semmit. -néztem rá kérlően.
-Nyugi nem állt szándékomban. Csak szólok előre bárki megtudja lehet a karrierednek is vége. Főleg jelen helyzetbe.
-Tudom ne is emlékeztess.
-Legalább jól érezted magad?
-Őszintén? Lando aranyos de túlságosan is . Már mint nem szeretem azokat az embereket egy kapcsolatban amilyen ő.
-Mert neked mi kell? -kérdezte mosolyogva.
-Egy igazi férfi. Már mint egy olyan ember aki úgy bánik velem mintha hercegnő lennék. -ültem le a kanapémra. -Már mint érted nem olyan aranyos fajták mint Lando.
-Most leírtad Fabiot. -kezdte a szivatásom.
-Őszintén lehet. De ha úgy nézzük vele nőtem fel. Mindig vigyázott rám ha már a szüleim sose óvtak semmitől. Így szerintem természetes, hogy kell számomra ez a stabilitás. -másztam ki egyből.
-Végülis logikus. -állt fel az eddigi helyéről és az ajtó felé lépett. -Az én ideálom egyébként a hisztis csapattársak. -kacsintott rám majd kiment az ajtón. Teljesen lesokkolódtam. Nem lehet igaza Fabionak. Lehetetlen, hogy ez miatt lenne velem kedves.
-Grat a szerződéshez. -gratulált egyből Fabio mikor felvette a telefont. -Miért nem sikítozol?
-Max sokkos állapotba tett úgy nagyjából egy perce. -meredtem még mindig az ajtóra. -Amúgy sok szerencsét. -jutott eszembe hirtelen ami miatt felhívtak őt.
-Neked is. Aztán majd futam után hívj fel és mesélj.
-Maxnek bejövök szerintem. -jöttem rá a tényekre. Vagyis inkább összeraktam a fejembe az információkat. -Fúj.
-Ez aztán őszinte volt.
-Tegnap Landoval randiztam. -meséltem tovább az egyre furább dolgokat.
-Hogy mit csináltál?
-Igen Lando Norrissal randiztam jól hallottad.
-Kendra mégis mi a bánatos faszom történt veled. -akadt ki egyből mire nevetve elfeküdtem az ülő helyiségen.
-Engem ne kérdez. -kezdtem el nevetni. -Landoval régóta beszélgetek mint ember egy normális emberrel. Most elmentünk egy randira de hamar rájöttünk, hogy ezek nem mi vagyunk.
-Hála isten. -kezdett el nevetni. -Na jól van én húzok majd megdumáljuk mi volt.
-Jól van. Sok szerencsét vigyázz magadra. -köszöntem el tőle.
Egy kis idő múlva lementem ebédelni ahol is az egyik mérnökömmel illetve az edzőmmel ültem egy asztalnál. Egy kis idő múlva pedig Christian is csatlakozott hozzánk. Sokat nevettünk ami talán levette egy kicsit a terhet a vállamról. Sikerült teljes mértékben lenyugtatnom magamat a tegnapi hibám után ami a mai napig bennem volt.
YOU ARE READING
enemy -Max Verstappen (+18)
RomanceMaxben csak egy egoista, nő gyűlölő parasztot láttam. Még fél éve sem versenyeztünk egy csapatnál de már mindenki tudja. Mi nem ,hogy még barátok sem vagyunk de egymás ellenségei vagyunk mint pályán mint azon kívül. A csapat pedig egyre mérgesebb vo...