<Part 7>

391 17 0
                                    

-Végre, hogy felvetted. -néztem rá Fabiora a telefonon keresztül.

-Kendra. Itt ülök a korházba folyamatosan vizsgálnak. -mondta fájdalmas arccal. -Mesélj mi volt a te versenyeden?

-Hát. -kezdtem el mosolyogni majd a kezembe vettem a kupámat.

-Na ne. -kezdett el ő is mosolyogni. -Gratulálok. -mondta elismerően. -Majd megnézem a versenyed.

-Nem volt izgalmas az én szempontomból. -tettem le az ágyamra a telefonomat amíg megkerestem a fülhallgatómat. -Egész versenyen vezettem nagyjából. Csak akkor voltak csaták mikor kiálltunk a boxba. -tettem be a fülhallgatómat a fülembe. -Na de veled mivan?

-Szarrá ment a kisujjam. Lehet műteni fognak. Ezt vizsgálják most egy ideje, hogy mennyire sérült.

-Mióta vagy bent?

-2 órája. De az egyik motor 2 versenyzőt élet halál között hozták be ide így őt műtik jelenleg.

-Na basszus. Látod ezért nem motorozni mentem.

-Jól jártál. -kezdett el nevetni. Én meg közben elhagytam a hotel szobámat, hogy  lemenjek egyet vacsorázni. -Anyudék mit szóltak?

-Nem hívtak. -jelentettem ki semlegesen.

-Apud se?

-Apum írt egy üzit, hogy holnap majd felhív. Meg mondta, hogy büszke rám. Anyától meg a bátyámtól semmit se kaptam. Bár mit is vártam. -röhögtem fel cinikusan. -Csak hugi írt egy regényt hogy sajnálja, hogy nem nézte de büszke rám meg, hogy majd szeretné látni a kupámat. 

-Szia. -köszönt rám Daniel. -Este ugye jössz? -nézett rám mire csak bólintottam.

-Daniel? -kérdezte Fabio mosolyogva.

-Várjál. -mondtam nevetve majd oda adtam a telefonom az Alpha Tauris pilótának.

-Csá barom. -kezdett el nevetni Dany. -Megvagy haver?

-A faszt. Olyan szarul vagyok. Már mint ezt remélem Kendra nem hallotta.

-Hát... -kezdett el nevetni Daniel. -Jól van csak ennyit akartam. Csókollak. -mosolygott az ausztrál. -Máskor jobban vigyázz magadra.

-Meg lesz. -nevetett Fabio.

-Én egyszer kicsinállak. Tudod jól mennyire féltelek.

-Tudom. De nem is akarlak ezzel terhelni a mindennapokban. Van elég problémád ha jól tudom. -mondta mosolyogva.

-Este bulizni megyünk egy páran. Ki tudja, hogy jövők ki ebből. -kezdtem elnevetni.

-Páran?

-Úgy a fél rajtrács.

-Jó lesz az. -kezdett el nevetni.

-Majd valamikor téged is meghívunk a szokásos kis bulinkra.

-reméltem is. Na jó megyek mindjárt jön be az orvosom.

-Szia Kendra. -köszönt nekem az éppen akkor a szobába bemenő Tom.

-Hello. Szia. -integettem boldogan. -Hallod majd írj hogy van a bolond.

-Úgy lesz. Egyébként meg gratulálok. -mosolygott a kamerába. -Na jó megyünk.

-Puszi. -intett a francia barátom.

-Sziasztok. -mosolyogtam majd letetettem. Az étkezőben elvettem egy levest majd leültem egy asztalhoz. Nem akartam más csapatok szerelőivel együtt lenni. Red bull gárdáját pedig nem láttam így egyedül voltam. Vagyis azt hittem.

enemy -Max Verstappen (+18)Where stories live. Discover now