<part 9>

395 17 0
                                    

-Itt a bankszámla számom. -tettem Max zsebébe egy kis cetlit.

-Elismerésem nem hittem volna, hogy ilyen könnyen fog menni. -fogott velem kezet. -Bár ebbe a ruhába. -nézett végig rajtam -Még talán én is lefeküdnék veled. -mosolygott rám.

-Jaj Maxi ne játszd ezt a kis álszent kisfiút. A Sid képedre van írva, hogy itt és most helyben is csinálnád velem. -mondtam nevetve.

-Na bazdmeg. -kezdett el ő is nevetni.

-Szerintem duplán nyertem. -mondtam mosolyogva.

-Egyszer úgy is az enyém leszel. -húzott közelebb magához.-Táncolunk? -fogta meg a derekam.

-Felőlem. -csúsztattam kezem végig az izmos kezén. -Csak mit fogsz mondani Pierrenek. -biccentettem oldalra.

-Mondtad neki, hogy csak egy szex volt?

-Aha. De most egy rossz kurvának fog hinni.

-Dehogy fog. -vett a kezébe 2 italt amit nem régen kérhetett ki. -Ha meg azt mondja. Nyugodj meg itt leszek. -adott a kezembe egy poharat.

-Így legyen. -néztem rá mosolyogva.

-Így is lesz. -koccintotta össze az italainkat. -Csirió.

-A mai napra. -húztam le a vodka shot-ot.

Néhány óra után kisé ittas állapotba indultam el Maxszel a hotel felé. Sokat nevettünk és tegyük hozzá, hogy egyszer szerintem még a bokorba is beestem. De viccesnek találtam még azt is, hogy Horner szinte leüvöltött minket mikor a folyosón mentünk fel röhögve miközben Max csitítgatott.

-Basszus én mennyit ittam. -kérdeztem álmosan Maxtől akinek a szobájába keltem fel reggel.

-Ne akard tudni. -adott a kezembe egyből egy gyógyszert illetve egy pohár vizet. -De nyerted a fogadást.

-Ja érzem. -fogtam meg fájva a combom. -Durva egy menet volt. -fogtam meg a fejemet. -Jézus leszakad a homlokom.

-Idd már meg. -nyomta le szinte a torkomon a gyógyszert. -Na végre.

-Nagyon vicces vagy. -ültem fel köhögve.

-Ja sokan mondták már.

-Gondoltam -forgattam meg a szemem. -Ugye nem csináltam semmi baromságot.

-Nyugi csak velem táncoltál. -mondta büszkén egy hatalmas vigyorral az arcán. -Meg majdnem de tényleg csak majdnem lekaptál. De nem jött be bébi bocs.

-Haha nagyon vicces. Mintha erre vágytam volna. -forgattam meg a szemem újra.

-Pedig biztos jó lett volna. -dőlt hátra az ágyon.

-Ajaj Max. Mikre gondolsz te. -dobtam rá a párnát.

-Este pont fordítva történt ez a szitu.

-De mi komolyan együtt aludtunk?

-Nem akartalak így egyedül hagyni. -vette le a fejéről a párnát majd őszintén rám nézett. -Eléggé rossz passzba voltál ami mondjuk érthető az első futam győzelmed után. De remélem megérted én sem akartalak így itt hagyni.

-Persze köszönöm. -mosolyogtam rá. -Szerintem én húzok. -keltem fel. -Köszi mindent.

-Természetes. -kisért ki az ajtóig. -Hétvégén úgy is találkozzunk. -ölelt meg.

-Ha akarsz gyere át nyugodtan hétközben. -motyogtam meggondolatlanul.

-Jó jó. -szorított még jobban magához.

enemy -Max Verstappen (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin