< Part 23>

250 14 0
                                    

-Na és mizu veletek? -nézett kérdőn apukám. Nyilván inkább Fabiotól kérdezte azért az én életemet tudja még akkor is ha felszínesen.

-Jól megvagyok. Váltok egy csapatot akkor meg még jobban leszek. -mondta  mosolyogva.

-Na fiam merre mész?

-Hát az biztos, hogy olaszba. -mondta büszkén.

-Na ne sikerült? -akadt meg a kanál a kezembe. -Tényleg?

-Aha. -mondta még mindig büszkén.

-Másnéven? -Kérdezte apukám.

-Ducati. -mondtuk egyszerre majd szoros ölelésbe is zártam őt.

-Hát akkor ma duplán ünneplünk. -nyitotta ki apukám a pezsgőt.

-Na először a torta. -gyújtotta meg a gyertyámat Fabio. Szigorúan csak egy kis szelet amiből maximum egy kicsit eszek. Hiába kaptam csaló napot azt inkább holnapra tartogatom.

-Boldog szülinapot. -kezdtek el tapsolni mikor elfújtam a kis gyertyámat.

-Ah jézus az öregség szele megcsapott. -mondtam hisztizve mire csak felnevettek. -Tessék apa egy kis desszert.

-Ti nem esztek?

-Csak egy kicsit. -adott Fabio az én kezembe is egy villát. -Ahj miért van hétvégén verseny. -sóhajtott fel.

-Miért holnap van csaló napom.

-De jó, hogy ez az enyém. -kezdett el egyből lenni.

-Jézusom 25 vagyok. -temettem kezeimbe az arcom. -Egy átlagos 25 éves ember mit csinál? -néztem szét kérdőn.

-Hát tuti nem egy autóban száguldozik. -mondta mosolyogva Fabio.

-Hát koccintsunk akkor. -töltött ki nekünk egy kis piát. -Egészség. -koccintottuk össze a kristály poharainkat.

-Várunk még valakit? -kérdezte apukám kíváncsian mikor megszólalt a csengőm. Ez a kérdés bennem is felmerült.

-Hagyjad megnézem ki az. -állt fel Fabio az eddigi helyéről.

-Barátnője az?

-Fabio és a barátnő szó tudod, hogy két külön fogalom. - pontosabban a testvérem a barátja. De erről apa nem tudhat.

-Sziasztok. -hallottam meg Max hangját. Szóval Fabio tényleg meglepett. Pedig azt, hittem vicc képen mondja.

-Max. -ugrottam egyből a nyakába. -hiányoztál. -mondtam halkan. Majd hagytam, hogy megcsókoljon.

-Boldog szülinapot kincsem. -nyomott a kezembe egy virágcsokrot.

-Az oké, hogy Fabionak nincs senkije de mikor akartad elmondani, hogy együtt vagy Maxel? -kérdezte apukám mosolyogva.

-Hát apu most tudod meg ha nem baj. Szóval igen, ő itt Max Verstappen a csapattársam illetve a leendő férjem. -mondtam büszkén.

-Mikor volt lánykérés? -kérdezte Fabio nagy szemekkel.

-Hát majd valamikor lesz. Ugye? -sandítottam Maxre aki csak nyugodt szívvel bólintott. Majd ő is leült közénk. Így a téma elég gyorsan terelődött el még jobban a F1 felé. Illetve apa nyilván próbálta megismerni Maxet egy kicsit. Még ha számomra váratlanul is ért ez az egész mutassuk be apukámnak a barátom dolog végül jól sült el.

-Apudat kiviszem repülőtérre. -mondta Fabio néhány óra múlva mikor már apukámnak indulnia kellett. -Aztán én is megyek haza. -ölelt meg.

-Egy élmény volt. -búcsúzkodott el Maxtől apukám. Boldogság töltötte el a szívemet, hogy őszinte legyek. -Kicsi lányom. -puszilta meg a fejemet. -Vigyázz magadra jó?

enemy -Max Verstappen (+18)Where stories live. Discover now