<part 16>

330 11 0
                                    

Végül a versenyen indulhattam. De elég hamar jelentkezet nálam minden fajta fájdalom. Így a fogamat szíva csináltam meg a kanyarokat. Közben idegesen küldtem el mindenkit a picsába aki egy másodpercig is hozzám szólt. Szegény mérnökömtől futam után vagy 20x kell bocsánatot kérnem hogy egyáltalán rám nézzen.

Végül a futamot a 3. helyen zártam. Míg Max első lett így hatalmas lett volna  az ünneplés ha egyáltalán a kocsiból kitudok egyedül szállni.

-Kendra mondtam valamit. -nézett rám Max szigorúan.

-Geci ez brutális volt. -könyököltem a korlátra rá. Sisakomat is csak fáradtan vettem le. -Bocsánat, hogy úgy beszéltem a rádión ahogy. -néztem a mérnökömre aki a csapatvezető mellett állt.

-Semmi baj. Gondoltam, hogy ma ilyen leszel. -ölelt meg végül.

-Lábad? -fürkészett engem Christian.

-Lassan újat veszek az gyorsabb.

-Gondoltam. -ölelt át nevetve Pedro.

-Újabb dobogó. Hihetetlen bemutatkozó éved van. -mosolygott rám a riporter. -Hogy élted meg. Ugye tegnapi nap folyamán megerősítette a csapat is illetve te is, hogy volt egy kisebb-nagyobb sérülésed.

-Igen. Határozottan ez volt a legnehezebb futamom mióta itt vagyok. A felénél azt hittem ki kell állnom a versenyből.

-Gratulálok a versenyedhez.

-Köszönöm. -intettem ki a közönségnek.

A pódium ceremónia illetve a kötelező sajtókörök után egyből a repülőtér felé vettem az irányt. Kötelezően el kell mennem Ausztriába a Red bull hazájába. Horner szinte rám parancsolt tegnap este. Így nincs sok választásom.

-A bulira se jössz? -nézett rám kérdőn Max mire megráztam a fejem. -Ne már ez tökre nagy kicseszés. -vette ki a táskámat a kezemből.

-Ja tudom ne is mond. -sóhajtottam egyet. -Pedig tényleg maradtam volna. Szívesen megismertem volna apukádat és a családját is.

-Inkább ne akard. -nevette el magát cinikusan. -De egyébként sajnálom, hogy nem jössz bulizni.

-Őszintén most kedvem se lenne. -forgattam meg a szemem.

-Na pedig most dupla italt kaptál volna ingyen.

-Ilyen ez a hazai pálya. -kezdtem el nevetni.

-Ja valami olyasmi. -nevetett ő is. -Monzába már remélem jobban leszel.-ölelt meg a lift elött állva. Valamiért éreztem, hogy a liftben ahol senki se láthat minket ott kicsit többet fogok kapni.

-Én is. -húztam el ajkaimat.

-Ez már annyira hiányzott. -húzott közelebb magához. Kibaszott gondolat olvasás szia helló hol vagy? 

-Győzelmedért jutalom? -mosolyodtam el halványan majd újra az ajkaira tapadtam és hosszasan csókoltam őt. Basszus ez már nekem is hiányzott. De a hétvégén annyira nem volt időnk arra, hogy kettesbe legyünk egy biztonságos csendes helyen.

-Csak ennyit kapok? -kérdezte a fejét rázva. -Nézd meg. Azt hittem többet kapok ha már nyertem.

-Még mindig mérges vagyok rád Magyarország miatt.

-Pedig szerintem már párszor bocsánatot kértem.

-Mégis ez miatt vagyok erre a néhány napra Ausztriába száműzve. -oktattam ki.

-Mit szólnál ahhoz, hogy szerdán reggel átmennék. -tűrte arrébb a hajam.

-Legyen. -léptem el tőle majd mintha mi sem történt volna sétáltam ki a liftből ahogy mellettem Max is.

-Jó bulizást. -vettem vissza a táskámat míg a másik kezemmel a bőröndömön támaszkodtam.

-Neked meg jó utat. Írj ha oda értél jó? -ölelt magához szorosan. Férfias illata egyből az orromba mászott. Őszintén bárcsak maradhatnék. De ígéretet tettem. Így mennem kell.

-Úgy lesz. -engedtem el majd halvány mosoly mellett intettem neki. Amit ő viszonzott is.

A taxiba ülve egy hatalmasat sóhajtottam. Basszus. Max és én? De hát. Mi nem is. Hiába taglalom azt magamnak, hogy nem. Valamiért újra és újra megjelenik bennem az a felismerés, hogy igen. Max és én. Talán ha nem is egy párt alkottunk. De talán közel is állunk hozzá.

-Csáo. -hívott fel Fabio.

-Mond gyorsan. -mondtam miközben sétáltam a repülőgépem felé.

-Figyi unatkoznék hét közben nem mehetnék át?

-Nem leszek otthon. -lazáztam ennyivel. -És nem nem Hollandiába. Sőt még Monacoba se leszek.

-Hanem?

-Ausztria. Rehab.

-Na és átjöhetek?

-Persze keddig ráérek.

-Szerdán már utazol?

-Nem csak jön át elvileg Max és gondolom nem akarod azt hallgatni ahogy baszunk. -mondtam nevetve.

-Azta már ilyen jól álltok a dolgokkal?

-Persze. -mondtam nevetve. -Majd mesélek. -lépkedtem fel a repülő gépem lépcsőjén. -Majd beszélünk jó?

-Oké. Szia.

-Szia. -köszöntem el tőle.

-Üdvözlöm hölgyem a Red bull magán repülő gépén. -jelent meg előttem egy fiatal srác majd szó szerint elvette tőlem az összes csomagom.

-Jaj csak szólíts Kendrának nem kell itt a nagy felhajtás. -mosolyogtam rá. -Mennyi idő lesz az út? -kérdeztem rajta végig nézve. Izmos test, magas szőke. Igazán egy éjszakás kalandnak való srác ha már annyira vágyom egy jó estére. És megint az igazi picsa énem jelenik meg. Geci valamit kell csinálnom magammal faszom bele, hogy Max nincs itt.

-1 óra 45 perc nagyjából. Bármire szükséged van csak szólj oké?

-Lehet bunkón fog hangzani. -léptem hozzá közelebb. -De lenne egy kérdésem. -húztam mellkasán végig az ujjamat.

-Kendra ezért akár ki is rúghatnak engem. -lépett el mellettem, hogy bezárja az ajtót majd jelezze a pilótának, hogy indulhat. -Ülj le és csatold be magad. -terelt belefelé.

-Ne aggódj teszek arról, hogy ha kiderül akkor is megtasd az állasodat. -ültem az ölébe. -Hm gondoltam, hogy te is akarod. -nyomtam magamhoz még jobban odalent.

- Kendra. -csókolta meg a nyakam. -Én komolyan mondom, hogy nekünk ezt nem kéne.

-Csak dugj meg ha már nem lehetek azzal akivel ezt nyugodtan megtehetem. -csókoltam meg őt újra. De ő nem olyan volt nem Max ajkai voltak. Ah geci miért teszem meg. Maxnek is miért kell beindítania a fantáziám.

-Ha ez minden vágyad. -vetkőztetett le pillanatok alatt.

-Ez most jelenleg az összes kérésem. -húztam végig a testén a kezem. Egészen a nadrágáig amit pillanatok alatt csatoltam ki. -Maxnek egy szót se. -koppintottam az orrára. -Shh nem vagyunk együtt csak simán jó vele a kapcsolatom és tudom, hogy pillanatok alatt végezne ki téged ha kiderülne bármi is. -a srác szerintem lesokkolódott. De hát ez volt az igazság nem de? 

És már megint itt tartok...

enemy -Max Verstappen (+18)Where stories live. Discover now