<part 8>

414 18 0
                                    

+18 rész

Egy asztalnál ültem egy kisebb társasággal. A cél személyem mellettem így bármikor elkezdhettem a kis tervem. Amit talán most még nagyobb életkedvvel vállalok be. Eléggé kecsegtető volt az a 10 ezer eurós fogadás. Arról már nem is beszélve, hogy a Red bullos szokásos italok után egy picit fel is bátorodtam.

-Megyek megnézem Landot. -kelt föl Daniel. -Max nem jössz? -nézett rá. Max egy kicsit tanakodott mivel ha elmegy az azt jelenti, hogy kettesbe maradok a francia pilótával. De Daniel túlságosan is nagy könyörgése hatására inkább úgy döntött távozik.

-Ügyes voltál ma. -nézett rám mosolyogva. Könnyebb lesz ez mint hittem.

-Köszi. -tűrtem arrébb egyik hajtincsem miközben a fiúra mosolyogtam.

-Amúgy, hogy hogy nem francia állampolgárként versenyzel? Mióta itt vagy azóta ez rothadtul érdekel.

-Apukám spanyol és úgy érzem tartozom neki ennyivel. -gondoltam édesapukámra.

-Ez aranyos. -karolta át a vállam. Érintései teljes mértékben melegséggel töltötte be az egész testem.

-Pierre? -néztem rá a Franciára még egy kör után. -Táncolunk? -kérdeztem mosolyogva mire csak bólintott majd felhúzva engem egészen a tánc térig húzott engem.

A pörgősebb zene hangosan terítette be az egész teret. Mi pedig lassan táncolni kezdtünk szinte egymáshoz simulva. Csak mosolyogva néztem fel Maxre mikor Pierre szorosan megfogta a derekam és magához húzott teljesen. Tarkóján össze kulcsóltam a kezemet miközben lazán az ütemre ringattam a csípőmet. Néha felnéztem a francia pilótára aki csak vissza mosolygott rám. Aztán fordult a kocka. Hirtelen megfordultam és hátamat a pilóta felső testéhez támasztva kezdtem el durvábban mozgatni magam.

-Rohadt szexy vagy. -suttogta a fülembe majd lágyan nyakamhoz érintette az ajkait.

-Te sem nézel ki rosszul. -fordultam újra vele szembe. -Lehet csak azért mert Franciaországba nőtem fel. De izgatnak a francia srácok. -nézett rá incselkedve. Szegényt előre sajnálom, hogy csak egy kaland lesz számomra.

-Ezt örömmel hallom. -hajolt hozzám közelebb majd lazán megcsókolt. Fél szemmel megkerestem Maxet aki látta a történéseket. Így mosolyogva váltam el a franciától. 10 ezer euró a zseben. Ez gyors pénz szerzés volt.

-Nincs kedved felmenni az egyik páholyba. -kérdeztem egy szenvedélyesebb csók után.

-Ez már tetszik. -mosolygott rám.

-Hát akkor mire vársz. -fogtam meg a kezét majd a lépcsők felé kezdtem el húzni. Szerencse, hogy volt annyi eszem, hogy kibéreltem egy kisebb lakosztály szerűséget a buli elején.

Ahogy beléptünk a helyiségbe és azt bezártam magunk után Pierre szinte egyből lecsapott rám. Óvatosan a falnak lökött majd csókolgatni kezdett. Közben simogatott ahol csak ért amitől az egész testem bizserget. Egyre jobban felizgatott a vágy amit jelenleg ő váltott ki belőlem. Hirtelen felvett az ölébe én pedig szorosan fűztem át lábaimat a derekán ezzel még közelebb húzva magamhoz. Ő persze ezzel nem foglalkozott erősen a fenekemet markolászta míg a nyakamat kényeztette. Ezer meg egy csókot adhatott rá néhol meg is szívta amit egy hangos nyögéssel díjaztam. A vágyamat pedig már csak azzal tudta még jobban fokozni, hogy egyik keze áttért a lábam közé és a combomat fogdosta folyamatosan. Majd egyik pillanatban feljebb csúszott a keze és simogatni kezdett ott lent.

Talán itt döntöttem el, hogy mostantól én is kicsit gyorsabb tempóra kapcsolok. Lábaimat lerakva a földre löktem folyamatosan az ágy felé őt. Majd ölébe mászva rákellett jönnöm, hogy ő is eléggé vágyik rám. Ezt pedig még gyorsabban bebizonyította az, hogy szinte egyből vetkőztetni kezdett engem. Hát Maxel többször is köthetnék ilyen fogadásokat. Főleg ha még az a pilóta akinek az ágyába bújok még profi is abba amit csinál. Pierre pedig teljes mértékben nevezhetjük egy mesternek miután életem legszebb napját megkoronázta ezzel a kézi munkával. Bár ezen a téren szerintem én sem nagyon maradtam el tőle. Minden egyes kis mozdulatomat vagy egy nyögéssel vagy egy mosollyal konstatált.

-Ugye van nálad. -kérdezte miközben légzését próbálta vissza állítani a normális kerék vágásba.

-Még jó, hogy én gondolok ilyenekre. -ültem föl majd a táskámhoz léptem.

-Szóval semmi akadálya ennek az egy kis éjszakának.

-Eddig se nagyon volt. -ültem le mellé miközben izmos karját kezdtem el puszilgatni.

-Örülök ennek. -döntött le az ágyra. Majd teljes mértékben felém tornyosult. -Amúgy mióta meglátalak azóta várok arra a pillanatra, hogy egyszer az ágyamba tudhassalak. -suttogta a fülemre majd egy lágy csókot hintett az arcomra. Félkézzel szét tolta lábaimat majd lassan belém hatolt. Egyáltalán nem mozgott gyorsan az elején. Hagyta, hogy megszokjam a dolgokat. -Ugye nem fáj. -döntötte homlokát az enyémnek.

-Nem dehogy. -csókoltam meg.

Pierre egyre gyorsabban kezdett el bennem mozogni. Hihetetlen tempót diktált amíg én csak élvezkedve feküdtem alatta. Egyik kezével egy idő után a csípőmet szorította míg másikkal mellettem támaszkodott. Néha néha lopva nyomott egy csókot az ajkaimra vagy éppen a melleimre. Épp amelyiket érte. Egyre jobban mosolyogtam miközben élveztem az egészet. Tökéletes volt az összes másodperc, az összes érintés és persze az a munka amit bele rakott az egészbe. A csávó fix szex mániás ha ilyen jól tudja mit kell csinálni egy nővel.

-Bocsi. -húzta ki magát belőlem mielőtt elmentünk volna. -Tudom jól hogy csak egy este. -kezdett el összeszedni engem. -Az viszont ne csak egy menet legyen nem de?

-Több órás szeretkezés? -ültem az ölébe. -Csak, hogy tud. Maximálisan benne vagyok. -löktem le az ágyra míg én gondolkodás nélkül ültem bele újra. Most végre én diktálhatom a tempót. Ami extra volt azért csak, hogy fényezzem magamat. Ez pedig Pierrenek is tetszett. Fenekemet fogdosta és mosolyogva húzott le néha egy két csókért. -Verj meg nyugodtan. -suttogtam fülébe majd ajkaiba haraptam mikor megéreztem tenyereit csattani a fenekemen.

-Nem fáradtál még el? -nézett rám mosolyogva miközben egyik haj tincsem arrébb tűrte. Csak nemlegesen megráztam a fejemet. Egy ideje lassítottam egy picit a tempón így ki tudtam magamat pihenni kellőképen.

-Csak egy kicsit. De tudod mit? Azt csinálsz mostantól velem amit akarsz. -mondtam nyögdécselve ugyanis eléggé a vége felé jártam már amit Pierre is jól érzett így egy pillanat alatt fordítva rajtunk hatolt még belém párszor míg el nem öntött teljesen az orgazmus. Kis naiv lennék ha elhittem volna hogy itt megállt volna az este. Még vagy egy óráig húzogatott és el kell ismerni mesterien bánt velem. A végére már számolni se tudtam mennyi orgazmusom lett.

-Pierre. -néztem rá szinte halottként. -Köszönöm ezt az estét. -adtam egy csókot szájára.

-Egy kis stressz levezetés. -mondta nevetve.

-Kicsi. -idéztem vissza szavait.


Kihívás teljesítve... máskor nehezebbet adj Max. Buktad a pénzed szivi.

enemy -Max Verstappen (+18)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz