Másnap reggel fáradtan keltem ki az ágyból. Bár sokat aludtam de őszintén nem bátorított az a hír, hogy egy egész napot Maxel kell töltenem. Remélem, hogy beteg lett vagy felkötötte magát az éjszaka.
-látom te se nyírtad ki magad -szólalt meg mögülem egy hang. Hát persze, hogy Max volt. -Fáradtnak viszont fáradt vagy ide látom.
-Neked is jó reggelt. -néztem rá idegesen. -Ó köszi. -változott meg picit az arcom mikor a kezébe megláttam a napi koffein adagomat.
-Csak, hogy ne legyél házi sárkány.
-Haha nagyon vicces. -vágtam be a komolyabbik fejem amitől csak mosolyogva nézett rám.
Helikopterbe beszállva még csináltak rólunk egy közös képet amin eljátszottuk szokás szerint a semmi baj minden oké fejet. Majd szinte percek alatt értünk a kis házikónkhoz. Szabályokat megint elmondták. Illetve körbe vezettek minket. És mire feleszméltünk ott álltunk a kihívás előtt szó szerint. Még egy utolsó üzenetet írtam Fabionak, hogy szerettem azért majd le is adtam a telefonomat. Onnantól kezdve pedig nem volt kiút. Csak Max és én illetve az a 24 óra.
-Az óra pedig elindult, most. -mondta ki egyik szervező majd kulccsal bezárta az ajtót.
-Ablakon ki lehet mászni? -léptem oda az üveghez.
-Ezt terveztem este megtenni de már mindegy. -nézett rám nevetve. -Amúgy ha alszunk egész nap akkor így az érvényes?
-Lehetséges. -ültem le az egyik fotelbe. -De meg kell csinálnunk a kihívásokat.
-Hát akkor kezdjünk is bele. -nyomta meg azonnal az egyik gombot ami az ajtó mellett volt. Pár pillanat múlva már nyílt is az ajtó és egy Red Bullos személy jelent meg a kezébe egy borítékkal amit oda is adott Maxnek.
-Kedves játékosok. Az első feladat viszonylag egyszerű lesz. Főzés. A receptet megtalálhatjátok itt. Viszont. A főzést úgy kell teljesítenetek, hogy össze lesztek bilincselve. Jó szórakozást. Illetve jó étvágyat a későbbiekben. -olvasta fel a Max.
-És hol a bilincs?
-Oh várj van még egy oldal. -fordította meg a lapot. -Szóval. A bilincset úgy kapjátok meg ha a másik válaszol 5 kérdésre. Rá lehet őt vezetni a megoldásra illetve 1-et lehet passzolni is.
-Na mondjad.
-Mi a teljes nevem?
-Max Emilian Verstappen.
-Igen. -ismerte el. -Mikor születem.
-Szeptember? Néztem rá kérdőn mire csak bólintott. -1?
-Az Carlos. -sütötte le a szemét mire én csak nevetve nyögtem ki a helyes választ. -Volt e már műtétem?
-Bánat se tudja. Passz.
-Oké még van kettő. -nézett föl rám. -Egyik hogy mi a rajtszámom?
-1
-Hány testvérem van?
-Az is 1.
-Oké jó vagyok akkor. -vettem ki a kezéből a papírokat mondván, hogy majd kérdezek de annak már mindegy volt mivel mire megszólaltam volna már mesélni kezdett.
-Teljes neved Kendra Olivia Díaz. 2001 Szeptember 4. Születtél. Volt 2 műtéted. Mind a kettő a kezed miatt. Van 2 tesód. A rajtszámod pedig 91. -darálta végig.
-Nyomoztál utánam? -néztem rá komolyan.
-Meglehet. -ismerte el. -oh köszönjük. -vette el az eszközt. Majd újra olvasni kezdte. -Ez a kihívás 1 órát fog igénybe venni. Nyilván ha több idő kell akkor az a szabad időből megy el. Miután végeztettek kötelező 1 óra szünet a következő kihívás előtt. -Oké sima. -ismerte el egyből Max.
-Tudsz főzni?-Ja.
-Oké akkor neked lesz szabad a jobb kezed. -tette rá egyből a bal kezemre a bilincset. Az már véletlenül se érdekelte őt, hogy amúgy balkezes vagyok.
-Max. -kezdtem el nevetni.
-Mi az?
-Balkezes vagyok. -mondtam el neki.
-A rohadt élet. Hát akkor ez nehezített körülmény. -kezdett el ő is nevetni.
A főzés után volt még kettő picit unalmasabb feladat. A tárgyakat pedig sorra kaptuk vissza de őszintén nem sok kedvünk volt azzal foglalkozni ami picit meglepő volt. Inkább csak beszélgettünk. Viszonylag sok semleges témáról. Mikor is egyszer Max gondolt egyet és megnyomta az újabb kihívás gombot. Kint lassan kezdett besötétedni így tényleg talán jó ötlet volt még most megcsinálni ezt mielőtt esetleg kapunk egy olyan feladatot amit azért este horrorisztikus lenne megcsinálnunk.
-Köszönjük. -vettem el a borítékot. -Negyedik kihívás. Címe egyéb pilóták. -olvastam el a borítékon lévő dolgokat.
-Kedves Kendra és Max. A következő játékban jó ha ügyeltek arra mit mondtok. Több feladatból fog állni ez a kör. Nagy részben kérdések lesznek így helyezkedjetek el kényelmesen.-Hozzunk be nasit? -kérdezte Max mire csak nevetve megráztam a fejem.
-Ez a kör 6 feladatból fog állni. Csak akkor mehettek tovább a következő feladatra ha a feladaton belüli összes kérdésre választ adtatok. Az második pont kivételével mindenhova csak is jelenlegi Formula 1-es rajtrácson lévő pilótát mondhatok. Ehhez a kihíváshoz nincs idő limit addig csinálhatjátok ameddig szeretnétek. Persze a 20. Óra kezdetéig be kell fejeznetek. Jó szórakozást. -olvastam végig.
-Szóval pl adott szempontok szerint kell pontoznunk egy pilótát. -kérdezte Max.
-Ja úgy tűnik. -néztem fel a papírokból. -Oké első feladat. -lapoztam arra az oldalra. -Mondj egy véleményt a következő pilótákról. -néztem fel rá mire csak nevetve fogta a fejét.
-Ezt biztos lehozza minden sajtó.
-És itt még passzolni sem lehet. Sőt tovább megyek mindkettőnknek külön-külön vannak feltéve az emberek.
-Na ne már.
-De. Oké kezdjük. Első ember. Esteban. -mondtam mosolyogva mire Max még jobban nevetni kezdett.
-Amúgy őszintén számomra ő semleges. Vagyis oké volt az az incidensünk és ott tényleg rohadtul bevertem volna neki egyet. De tényleg most már semmi bajom vele.
-Látom nagyon vissza fogod magad. -kezdtem el nevetni. -Lewis.
-Tisztelem őt. Bár a csatánkat azt nem kívánom újra.
-Legvégül pedig. -néztem rá majd mosolyogva kimondtam. -Kendra Díaz.
-Ahhh ne már. Ez nehéz. Mert amúgy eddig tökre nem bírtalak mert olyan flegma voltál. De most tökre megkedveltelek téged.
-Őszinte vélemény. Inkább lapozzunk jobban járunk. -adtam át neki a lapot hogy ő is felolvassa a nekem feladott embereket.
-Oké első Logan Sargent. Na ő eskü érdekel miért kell róla véleményt mondanod.
-Basszus. Logan az exem amúgy. Bár ez a tini szerelem volt azért majdnem 1 évig együtt voltunk. Amúgy nincs nagyon semmi mindenki izél de nekem ő ilyen semleges. Ha egy társaságban vagyunk jól elvagyunk de amúgy csak úgy nem beszélünk pont az miatt mert haragban váltunk el egymástól és nem beszéltük meg a dolgainkat.
-Csupa titok vagy te lány.
-Mi ezt nem tudtad? -kerekedett el a szemem. -Erről szólt minden Bahreinbe mert ott oda jött hozzám gratulálni, hogy felkerültem F1-be.
-Nem figyeltem, hogy őszinte legyek. Következő személy Carlos.
-Honfitársam de amúgy így semmi izé. Néhányszor összeakadtunk már a szezonba de hát ez benne van. -legyintettem egyet.
-Utolsó meg jó magam.
-Ugyan ezt tudom elmondani amit te mondtál. -mosolyogtam rá. -Talán még annyi, hogy még mindig nem tudom miért lettél velem ennyire szemét meg bunkó.
-Majd egyszer megtudod. -kacsintott rám.
Nagyon remélem Max Emilian Verstappen. Illetve azt is, hogy ez a kedvességed nem csak az miatt van mert ezt több ezren látják a világon.
VOUS LISEZ
enemy -Max Verstappen (+18)
Roman d'amourMaxben csak egy egoista, nő gyűlölő parasztot láttam. Még fél éve sem versenyeztünk egy csapatnál de már mindenki tudja. Mi nem ,hogy még barátok sem vagyunk de egymás ellenségei vagyunk mint pályán mint azon kívül. A csapat pedig egyre mérgesebb vo...