< part 18 >

324 12 0
                                    

-Kendra még csak reggel 8. -mondta Max nyúzottan majd még közelebb húzott magához, hogy nehogy elmenjek. Nyilván velem aludt. Nem bírta volna ki azt, hogy ne feküdjen be mellém hajnalok hajnalán.

-Max mennem kell gyógytornára. -simogattam meg az arcát.

-Kurva élet. -engedett el lassan.

-Tényleg sajnálom, hogy mennem kell. -kezdtem el öltözködni.

-Úgy is leszünk itt pár napot. Illetve lesz még jó pár ilyen reggelünk. -mondta a magabiztoságtól vigyorogva.

-Miért vagy ennyire biztos benne? -ültem vissza az ágyra, hogy feltudjam venni a cipőmet.

-Majd meglátjuk. -fordult át a másik oldalra.

-Szép álmokat. -léptem ki a szobámból majd a fürdő felé vettem az irányt, hogy fogat mossak illetve fel kössem a hajam egy szoros copfba.
-Jó reggelt. -mosolyogtam rá Fabiora. -Meg leszel ma Maxszel amíg én nem vagyok?

-Persze. Összebarátkozok vele addig szerintem. -ivott a kávéjába. -Legalább lesz időm arra is hogy elmagyarázzam ha esetleg megbánt akkor nagyon csúnyán elfogok vele bánni. Hozom Tonyt meg a kicsi japánt azt megverjük együtt úgy hogy összekeverje, hogy merre van az anyja meg az apja.

-Adj már egy kortyot. -hagytam figyelmen kívül a hosszú magyarázását.

-De csak egy korty. -adta oda. Mivel keserű volt ezért szerintem még annyi se volt.

-Na jól van lépek. -vettem végül ki a hűtőből egy dobozt amibe a mai reggelim van illetve még mellé egy Redbullt. A kaját egyből be is dobtam a táskámba a Redbullt pedig a kezembe szorongatva öleltem meg Fabiot. Remélem nem öli meg Verstappent míg én nem vagyok a házba. És azt is remélem, hogy megtalálják az Xboxot a tv alatt.

-Puszi. -intett utánam.

Sétálás közben megittam a mai koffein adagomat majd bent meg is reggeliztem. Néhány óráig lehettem csak a terembe. Picit edzettem de inkább a lábamra erősítettünk. Persze a végén kaptam egy jól eső masszást amiért most nem is lehetnék eléggé hálás. Bár a lábam így is tompán fájt miközben sétáltam fel a domb oldallán.

-Megjöttem. -mentem be a nappaliba ahol a két srác játszott éppen az Xboxomon. Még szerencse hogy megtalálták. Max is épségben ült a kanapén egy kontrollerrel a kezébe. Szóval ezek szerint összebarátkoztak.

-Hoztál valami kaját? -nézett fel egy pillanatra Fabio.

-Hát nem szóltatok, hogy kéne. -néztem rá. -De ha akarjátok csinálhatok nektek valamit. Tuti van itthon alapanyag egy jó olasz kajához.

-Isten nő vagy. -nézett fel most Max. -Haha én mondtam, hogy jobb fifás vagyok. -ugrott fel mikor legyőzte Fabiot.

-Gyere codozzunk egyet. -lépett át. -Kendra neked miért nincs letöltve. -hallottam meg a kiakadását. Azonban már nem láthattam a mérges arcát mert idő elött leléptem.

-Ha csinálok Pestot akkor azt megeszitek? -ordítottam be a szobába.

-Aha. -érkezett vissza a válasz szinte egyből mind a kettőjüktől.

-Este meg elviszlek vacsizni mit szólsz? -lépett be a konyhába Max majd az egyik bárszékre leülve nézett rám.

-Felőlem. -vettem elő a tésztát majd egy lábast is.

-Segítsek valamiben? -fürkészte hatalmas szemeivel az arcomat. Csak halványan elmosolyodtam ahogy ránéztem. Az a szempár még mindig gyilkos.

-Ha nagyon akarsz akkor lehet a tiéd a tészta. -engedtem át szívesen a helyem. Addig megcsinálom a szószt.
-Milyen volt a tegnapi buli? -kérdeztem rá végül mivel még mindig nem kaptam választ erre a kérdésemre.

-Jó. -válaszolt röviden.

-Csak simán jó? -folytattam tovább.

-Ja nem történt semmi izgi amiről tudnod is kéne.

-És olyan amiről nem kéne tudnom? -vontam fel a szemöldökömet. Már csak azért is tudni akarom, hogy elmondja e. Vagy hazudni fog a szemembe.

-Őszintén? -fordult meg miután beletette a vízbe a tésztát. -Ja. Lefeküdtem egy csajjal. De ez kurvára kellett ahhoz, hogy rájöjjek csak veled jó bármi ami kapcsolódik a szexhez.

-Ja mostanában én is így vagyok ezzel csak én sajnos nem egy emberrel feküdtem le.

-Tudni akarom, hogy hánnyal? -na nézd meg már nem csak én magam tartom magamat egy picsának.

-Inkább ne. -mondtam zavartan.

-Na és mikor történt meg utoljára? -Max és az én közöttem történő beszélgetések ténxleg néha olyan mint egy rossz játék. Egyszer az egyikünk nyomja addig míg a másik bírja idegekkel aztán a másik. Tökéletes páros nem?

-Tegnap nekem is. -kezdtem el nevetni. -Amúgy nem volt borzalmas.

-De azért én jobb vagyok. -mondta ki a gondolatom végét.

-De azért te jobb vagy -mosolyogtam rá.

-Ez most kellett a férfi büszkeségemnek. -mondta büszkeséggel eltöltve. -Látod nem csak a pályán vagyok gyors.

-Max. -mondtam ki elvörösödve a nevét.

-Mivan kicsim. -lökte el magát a konyhapúlttól, hogy közelebb lépjen hozzám.

-Tudod Max, már az F1 elött is kurva sok próblémám volt. De mióta téged ismerlek a fejfájásaim száma a duplájára emelkedett. -karoltam át a nyakát.

-Nem tudod elhinni mennyire büszke vagyok magamra, hogy ezt is csak én okozom neked. -hajolt közelebb az ajkaimhoz majd lágyan összeérintette az övével. Tudom nem az első ilyen mégis ez volt a legjobb a sok közül. Ahogy izmos karjaival átölelt és sajátos egoista módon közölte, hogy szeret engem. A gyomrom remegett a kellemes érzés pedig átfutott az egész testemen. Max tényleg szeret engem? Vagy csak én érzem így?

-Hideg a kezed.-kezdtem el nevetni ahogy kirázot a hideg.

-Meg lehet. -csókolt meg újra. Ő egyáltalán nem akarta megtörni a romantikus pillanatunkat. Neki sokkal fontosabb volt egy újabb  meg egy még újabb csók amit ajkaimra lehelhetett.

-Olyan önző vagy. -engedtem el, hogy folytathassam a főzést.

-Lehet. -simított végig a derekamon. -Sőt biztos is. Mivel téged csak magamnak akarlak és azt akarom, hogy te csak velem legyél. -mondta ki nyugodtan a szavak. Huha. Ez most már tényleg komolyabb dolog. -Bennem megbízhatsz ígérem itt leszek mindig.

-Tudom. -mondtam ki halkan.

-Még sem bízol bennem.

-Csak mert nehezen nyílok meg. Sajnálom.  -néztem fel rá mire megrázta a fejét.

-Egy nap úgy is a férjed leszek.

-Ezt is megígéred?

-Ha nagyon szeretnéd Kendra. -mondta mosolyogva. -Tudod mit azt akarom, hogy te legyél a feleségem életem szerelme illetve később a gyerekeim anyja.

Semmi kétségem a felől, hogy Max szeret e engem. Azonban fogalmam sincs, hogy én mit érzek? Vagy mégis?

enemy -Max Verstappen (+18)Where stories live. Discover now