<part 2>

473 23 0
                                    

Haza fele már egyedül mentem. Bár Max felajánlotta, hogy haza visz de elég sokat mondóan meglobogtattam a szeme előtt, egyetlen egy gyönyörű szép fekete Yamahám kulcsát.

Még tavaly kaptam Fabiotól. Amolyan születésnapi ajándékom volt. Illetve 18 éves barátságunk ezzel együtt. Egy öreg szeptember 2. napon az évnyitón mentünk még oda egymáshoz úgy, hogy: "Szia leszünk barátok"
Aztán beszélgetni kezdtünk és hamar meg is lett a közös téma. Én go-cart ő motor.

Azóta pedig nagyon jóba vagyunk. Ha van időnk látogatjuk egymást versenyeken. Vagy csak felhívjuk egymást ha olyanunk van. Vagy mint most én pofátlanul oda megyünk egymás házához ha tudjuk hogy otthon van.

-Őszintén nem lep meg, hogy engem látogatsz meg ekkora trauma után. -mondta nevetve a kertjébe ülve egy sörrel a kezébe. Megy az élet rendesen úgy látom.

-Haha nagyon vicces. -ültem le mellé a sisakomat pedig az asztalra raktam.

-Terápiázunk egyet? -tolta fel a napszemüvegét a feje tetejére.

-Nem muszáj. Talán kibírom. Max-et nagyon megérintette hogy Christian leüvöltötte a fejünket. Együtt jöttünk haza és full normális volt ami tök fura.

-Hoppá hoppá. Szakított a csajával Sid vagy mivan?

-Szakított már vele több mint egy hete. -mondtam nevetve. -Az meg vicces lenne ha ez miatt lett volna velem végig köcsög.

-Jaj Kendra te még nem ismered a férfiakat.

-Mert te neked is olyan sok dolgod van velük, hogy teljes mértékbe kiismerted őket. -szemöldök húzogatva méregetett engem. Majd kimondta azt amire gondolt.

-Most le buziztál? -kérdezte felháborodva mire csak nevetni kezdtem. -Már megbocsáts de minden héten más lányt húzok ezek után szerintem nekem semmi közöm nincs a férfiakhoz. Ellentétben veled. Bár téged meg nem húzogat minden héten vagy száz srác és ez jól is van így. Épp elég azokat a srácokat megvernem akik rád másznak buliba.

-De komolyan mondom. Miért lenne velem az miatt olyan amilyen? Hagyjuk már. -ráztam meg fejemet nevetve.

-Majd meglátjuk. Én is csináltam már ilyet. -mondta lazán majd újra bele ivott a sörébe. -Hozzak neked is?

-Ja hozz egyet. -kezdtem el én is el lazulni. -Amúgy hallod nincs valami pulcsid nálam? -mentem utána.

-Nem hiszem. De nézd meg. -szólt vissza a konyhából.

-Sziasztok. -mosolyogtam Fabio szüleire akik a nappaliba néztek valami sorozatot.

-Szia Kendra. -mosolyogtak rám egyszerre.

Őszintén boldog voltam, hogy végre levehetem a munka ruhám. Red Bullos pulcsi ide vagy oda azért minden nap már nem szeretném hordani. Most meg még jobban nincs ehhez kedvem miután a csapat kitalálta ezt a hülye kihívást. Oké Max kedves volt most velem. Na de holnap? Na mindegy csak túl kell ezt élnem.

-Ezt a holnapra. -bontottam ki a sörömet.

-Milyen szabályokat kaptatok?

-Ne akard tudni. -jeleztem neki határozottan. -Össze leszünk bilincselve. Kapunk majd feladatokat. Van egy pánik gomb is amit ha tudnék, hogy nem plusz egy órát jelent akkor szerintem 0-24 nyomkodnék.

-Majd nevetek a kínodon.

-Ja és egy szobába kell lennünk mindig. Tényleg mindig.

-Figyel a fürdő szobába nem hiszem, hogy vannak kamerák ott azt csinálsz vele amit akarsz.

-Na jól van mész a tudod hova. Fúj. -kezdtem el köhögni és öklendezni. -Hány inger is elkapott. Elég az, hogy őt kell néznem bármilyen megbeszélés van. Nyilván pont velem szembe ül. -forgattam meg a szemem. Persze Fabio csak még jobban nevetett így aztán muszáj voltam bedobni a számára a legfájóbb témát. -Na és mi van a Yamahával. -mondtam nevetve mire lefagyott egy pillanatra.

-Maradjunk annyiban, hogy mindkettőnknek van problémája.

-Csak neked talán ezen tök sok bukik mint nekem. Bármikor tudnék menekülni másik csapatba ha úgy van.

-Én is tudnék. Jut eszembe veled mi lesz fél év van de még egyszer sem hívtál fel sikítozva, hogy nem csak egy évig tart ez a kalandod.

-Picit érdekes még a jövőm. Horner azt mondta nekem pénteken, hogy jó munkát végzek viszont lehet a McLarenbe kerülök mivel Landoval cserélnék helyett ha úgy van. Nekem viszont olyan szerződésem van, hogy a Red Bullnak kötelezően az F1-be kell engem tartson kivéve akkor ha nem érem el a 150 pontot szezononként.

-Annyit simán össze szedsz még a McLarennel is. -legyintett nyugodtan.

-Szerintem nyernem kéne, hogy biztos legyen a helyem.

-Az meg lehet. De arra is képes vagy. -bátorított tovább.

-Gyerekek. -jelent meg Fabio anyukája.

-Anya már elmúltunk 10 évesek . -csak nevetve megfogtam a fejem. Még mindig imádom, hogy Fabio mennyire feltudja magát azon húzni ha valaki azt mondja rá, hogy fiatal vagy éretlen. Ezért is festette be a haját. Ami őszintén jobban áll neki mint az, hogy annyi idős legyen mintha most készülne a gimnáziumba.

-Jól van tudom na csak szórakozok. -támaszkodott meg az ajtón. -Nem vagytok éhesek? Ne csináljak valamit? Vagy esetleg rendeljek valamit?

-Nem kell semmi. Legalábbis nekem. Az éhen kórász fiad nevébe nem nyilatkozom. -néztem Fabiora

-Na. -nézett fel váltva ránk. -Nem ebédelsz itt?

-Nem hiszem. Szeretnék haza menni picit lepihenni. Nem tervezek sokáig maradni. Van még pár dolog amit el kell intéznem -mindketten csak megértően bólintottak majd anyukája eltűnt a hatalmas nagy erkély ajtó mögött.

-Visszatérve a témára. Őszintén tényleg sajnállak.

-Csak 24 óra. Plusz még előtte egy pár.

-én bízom benned, hogy sikerülhet. Amúgy szerezz nekem Paddock belépőt. Jövök vasárnap.

-Végre már. -pacsiztam le vele. -Meg lesz, majd jelzem a csapatnak.

-Kösz kösz.

-Egyéb óhaj? -kérdeztem tőle nevetve miközben megittam az utolsó kortyomat is.

-Nincs. Majd írok ha lesz. -ölelt meg nevetve mivel már éppen készültem elmenni.

-Pulcsid majd valamikor vissza kapod. -mondtam nevetve miközben a sajátomat a táskámba préseltem.

-Csak a szokásos. -mondta nevetve.

-Sziasztok. -köszöntem el Fabio szüleitől.

-Ahh a jó kis Yamaha. -nézett a motoromra.

-Alig vártam már, hogy vissza üljek rá. -simogattam meg a fekete vázát. -Na jól van csók. -vettem fel a sisakomat.

-Vasárnap tali. -intett még utánam Fabio majd bólintva egyet elhajtottam.

Bármi történik velem az életben. Egy dolgot biztosan tudok. Fabio az egyetlen abba aki segíthet. Miért nem Quartararonak születtem. A szülei is sokkal jobb fejek mint az enyéjeim.

enemy -Max Verstappen (+18)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon