< part 24 >

256 13 0
                                    

Reggel valósággal felugrottam. Remegtem és kapkodtam a levegő után. Max pedig nem volt sehol. Így pánikolva futottam le a konyhába ahol meg is találtam a Hollandot. Csak gyorsan hozzá léptem és megöleltem. Nem akarom őt sose elveszteni.

A baleset. Még mindig saját magamat hibáztatom. Hiába mondja azt Max illetve úgy nagyjából mindenki, hogy ez nem az én hibám. Egyszerűen sokszor feljön bennem. Tudom, hogy Maxnek sokkal nagyobb problémája is lehetett volna.

-Babám tudod, jól, hogy nagyon szeretlek de oda fog égni a reggelink ha nem engedsz el. -puszilt bele a hajamba.

-Csinálsz nekem reggelit?

-Úgy tűnik. -mosolygott rám. -Készülődj össze addig pont végzek. -húzott vissza, hogy elkérje a reggeli csókját. Én pedig engedelmeskedve rohantam fel a lépcsőn, hogy felkészüljek a mai napra. Gyorsan lezuhanyoztam majd a hajamat is beállítottam valahogy. Fogalmam sincs Max mire készül és csak egy egyszerű fekete ruhát vettem fel. 

-Tudsz segíteni? -kérdeztem a szobába pont akkor belépő Verstappent.

-Azta. -nézett végig rajtam. -Geci jól nézel ki. -lépett mögém, hogy felhúzza a cipzárt. Az ujjait közben végig húzta a gerincem mentén amitől a hideg is kirázott. -Danielnek igaza van. Tényleg egy büszkeség melletted lenni.-ölelte át a derekamat majd apró puszit nyomott a vállamra.

-Most már nem ég oda a reggeli? -kérdeztem nevetve.

-Dehogy már végeztem. -engedett el lassan azért, hogy ő is gyorsan felöltözőn. Amit persze végig néztem. Nem bírtam volna ki. -Alul öltöztem egy picit hozzád képest. -nézett rajtunk végig. Pedig tetszett az a fehér póló rajta. De valamiért tényleg hálás voltam istennek, hogy végül az inget választotta. -Azért nem vagyok ennyire szexy csávó. -kezdett el rajtam nevetni Max.

-Rohadj meg. -löktem meg nevetve mikor hozzám hajolt.

-Na gyere reggelizni. -puszilta meg az arcomat majd szinte ott hagyott engem a szobámba. Na szép. -Remélem tetszik. -rakta elém a szépen talált amerikai palacsintát. -Remélem jól emlékeztem, hogy szereted az epret. -mondta mosolyogva mire csak bólogattam. Annyira figyelmes.

Reggeli után lementünk a városba egy kicsit kocsikázni. Csak úgy céltalanuk mentünk összevissza miközben beszélgettünk semleges témákról. Max olyan szinten megnyugtatott ezzel. Illetve elfelejtetett velem mindent. Néhány óra múlva pedig járművet váltottunk. Max ragaszkodott ahhoz, hogy hajókázzunk pont úgy mint az első randinkon. Az ő kis magán hajóján kettesbe romantikázva.

-Tetszik? -kérdezte halkan miközben a hajamat simogatta.

-Olyan nyugodt az egész.

-Pont azért szerettem ennyire a tengert. Szép és nyugodt. -néztem fel rá ő azonban csak a tájat csodálta. Így mosolyogva hunytam le újra a szememet. 

-Viszont ha valaki játszik vele elég hamar jön a vihar és ellep mindent a haragja. -folytattam a gondolat menetét.

-Pont olyan mint te. Vagyis inkább mi. -puszilta meg a fejemet.

-Pontosan. Mindketten ugyan ilyenek vagyunk. -adtam neki nevetve igazat. Kár lenne tagadni ez így van.

-Pont ezért vagyunk tökéletesek.

-De magabiztos valaki. -kezdtem el nevetni.

-Szokásos. -forgatta meg a fejét. -Jössz?

-Hova?

-Bentre. Van egy pár meglepetésem. -puszilt meg.

-Max ne már. -forgattam meg a szemem miközben összekapcsoltam a kezeinket.

-Hát boldog szülinapot útolag is. -gyújtotta meg a gyertyáimat.

-Ugye énekelni nem akarsz? -néztem felé kérdőn.

-Nyugi megkímélek. -mondta mosolyogva.

-Még vagy 30 ilyet nem?

-Minimum. -csókolt meg hosszasan.

-Várj. Az a sok rózsa mind az enyém? -néztem az asztalra.

-Ha nagyon szeretnéd lehet a tiéd. De igazából ez az ajándékod. -vett elő egy kisebb Prada zacskót. -Tudod nem akkorra nagy szám meg semmi de láttam, hogy egyik nap nézegetted így gondoltam megveszem neked szülinapodra. -magyarázta.

-Max ne már. Nagyon szépen köszönöm. -öleltem át teljesen.

A hajót már csak este fele hagytuk el mikor is egy luxus étterembe mentünk el vacsizni. Persze Max ragaszkodott ahhoz, hogy ő fizet amitől megtudnék néha örülni. Nem akarom azt, hogy tőle függjek anyagilag. Még akkor is ha ő a férfi illetve nagyjából a duplája a fizetése az enyémnek. Emiatt persze egy kicsit csendesebb voltam haza fele. Ami miatt Max azt hitte, hogy nem éreztem jól magam a randis szülinapos napunkon. De hamar megnyugtattam, hogy ez messzemenőleg nem igaz. Tökéletes volt minden. Imádtam ezt a napot.

-Köszönöm ezt az egészet. -mosolyogtam Maxre a liftben állva. Csak kitárta a karjait mondván, hogy öleljem meg amit hülye lettem volna nem megtenni.

-Mit szólsz ahhoz, hogy megkoronázzuk valami szexyvel a napot. -suttogta halkan a hátamon végig simítva.

-Hát egy masszást elfogadnék. -viccelődtem vele.

-Egyből gondoltam. -kapott fel a karjaiba mikor a liftnek az ajtaja kinyitva. A házam elött beütötte az ajtóm kódját majd már vitt is fel az emeletre a szobámba.

Magának háttal fordítva csókolta  a nyakamat. Néhol kicsit meg is szívta míg egyik kezével folyamatosan közel tartott magához. A ruhám cipzárját lassan lehúzta ami után a ruhám szinte egyből a földre esett. Így ott álltam egy száll fehérneműben teljesen kiszolgáltatva Verstappenek akinek láthatólag nagyot tetszett ez az egész. Magával szembe fordítva tapadt ajkaimra. Néhány csókunkba bele is mosolyogtam mikor megszorította egy kicsit a derekamat. Az ingjét hihetetlen gyorsasággal vette le magáról majd az ágyra lökött finoman. Főlém mászva húzta kezét végig az egész testemen. Néhány helyre még kisebb puszit is nyomott.

A bugyimat lehúzva magamról Verstappen teljes mértékben zöld lámpát kapott. Ezt pedig csak vigyorogva konstatálta míg lábaim közé mászott. A combom belső felét kezdte el csókolgatni aztán hirtelen kóstolt belém ami miatt hatalmas sóhaj jött ki a számon. Max barna tincsei közé vezettem az ujjaimat. Miközben csak ott pihegtem az ágyamon. Max konkrét a túl világra elvisz ezzel. Ahogy mindenem remeg ő pedig csak mosolyogva nyom egy csókot a melleim közé. Hihetetlen milyen laza. Főleg, hogy most nyalt ki és úgy tud vigyorogni mint a kisgyerek egy kis csoki után.

-Gyönyörű vagy. -pattintotta szét a melltartómat. Majd ő is vetkőzni kezdett. Az óvszert szinte egyből magára görgette majd belém is hatolt.

-Max. -nyögtem fel mikor lassan mozogni kezdett.

-Mi a baj? -csókolta meg az orrom hegyét.

-Csak váratlanul ért. -húztam közelebb magamhoz. -De most már nyugodtan gyorsíthatsz.-suttogtam a fülébe.

Max hosszasan megcsókolva engedelmeskedett nekem amit én csak hangos sóhajokkal díjaztam. Megőrjít engem teljesen. Ahogy mozog bennem, közben pedig a különböző test részeimet ingerli. Főként az ajkaival. Illetve az ujjaival amik beszállnak a lenti buliba. Így elég hama elkezdem gyorsan kapkodni a levegőt pár pillanat múlva pedig remeg az egész testem. Mindenem végig járta az orgazmus.

-Második kör. -kérdeztem halkan miután egymás mellett feküdtünk egy keveset. Max csak mosolyogva nézett rám. Tudta, hogy most jön az én köröm. Mindig így megy nálunk. Már szinte egy kialakult szokás.

-Csak ha szeretnéd. -húzott közelebb magához, hogy megcsókoljon. -Ez a te napod te mondod meg mi csinálunk.

-hát ez nem nehéz kérdés. -ültem fel egyből.

-Várjál kicsim még össze se szettem magam.

-Hát Verstappen igyekezz. Tudod nem szeretek a férfiakra várni. -másztam rá szinte.

-Ik hou van je mijn prinses. -suttogta az ajkaimra. Szóval hercegnő lennék. De az talán még fontosabb, hogy csak is az övé.

Rájöttem, hogy Max mellett szeretném leélni az életemet

enemy -Max Verstappen (+18)Where stories live. Discover now