<part 19>

322 10 0
                                    

+18 rész

A rehabilitáció szerencsére jól sikerül  így csak egy tompa fájdalmat éreztem miután kiszálltam az autóból a második szabad edzés után. A kötelező köröket letudtam és csak imádkoztam, hogy Verstappent a szobám előtt találjam mikor vissza érek a hotelbe. Nem is láttam ma egész nap.

Az elmúlt  időszakban még közelebb kerültünk egymáshoz. Talán már én is biztos vagyok benne. Szeretem őt. Szeretem ahogy rám néz. Hozzám ér. Megcsókol. Imádom mikor beszélgetünk  az autóról vagy csak semleges témákról. Ahogy mosolyog rám miközben végig néz rajtam. Szerettem őt.

-Szia. -mosolygott rám. Bizony rám várt. Valahogy éreztem.

-Mióta vársz itt? -néztem fel a szemeibe. Az zárban időközben elfordítottam a kulcsot.

-Nem régóta. -mondta lazán majd velem együtt bejött a szobámba. -Na de erre elég régóta. -húzott magához egyből.

-Erre most én is. -kulcsoltam össze a tarkóján a kezét.

-Mit szólsz ahhoz, hogy elmegyünk ma valamerre vacsizni.

-Felőlem.-érintettem össze ajkainkat.

-Tudod mit ez hiányzott a legjobban ma. -viszonozta tettem.

-Nem is gondoltam volna. -forgattam meg nevetve a szemem.

-Nagyon vicces. -nyomott még egy puszit az arcomra.

-Nem is tagadhatod, hogy oda vagy értem. -léptem el tőle.

-Nem is akarom tagadni. -jött egyből utánam.

-Reméltem. -néztem fel rá mosolyogva.

-Gyönyörű vagy.  -váltott témát miközben látványosan végig nézett rajtam.

-Pedig ma nem is vettem fel semmi olyat. -néztem végig a tükörben magamon.

-Á nem. -húzta végig a kezét a feszülős pólómon. -Ha még őszintébb akarok lenni veled csodálkozz inkább azon, hogy miért nem húztalak be ma az öltözőben.

-Bárcsak megtetted volna. Unatkoztam egész nap. -vallottam be őszintén.

-Tényleg? Máskor hívj fel. -kacsintott rám.

-Basszus Max miért vagyok rád annyira. -löktem le őt az ágyamra.

-Hát Kendrám jó kérdés. -húzott az ölébe. -De az még nagyobb, hogy én miért vágyok rád. 

-Annak a válaszát hidd el szép fiú hamar megkapod. -csókoltam meg majd egyből a nyakára tereltem a hangsúlyt. Kezei egyből lejjebb csúsztak és csak simogattak. Halványan elmosolyodtam majd pólóját levettem róla. Basszus fogadjunk mostanában  még durvábban kezdett el edzeni. Tudja mi a gyenge pontom. -Nem fürdünk együtt.

-Végülis a zuhanyzóba is megtudlak rakni. -tápászkodott fel velem együtt. Majd egyenesen a fürdőbe vitt és ott a csempének nyomott míg hevesen csókolt.

Hamar levetkőztetett. Végig járta keze az egész testem. Majd valami hasonlót tettem én is.

A zuhanyzóba beállva egyből megnyitottam a meleg vizet ami kellemesen folyt végig az egész testemen. Míg Max testét öleltem. Mintha egy hatalmas védő pajzs venne körül.

Lassacskán csúsztam lejebb.  Egy kis örömérzetet szerettem volna adni neki. A múltkori bocsánat kérős szex óta nem is feküdtünk le. Annak pedig már jó ideje.

Óvatosan nyúltam hozzá. Tényleg régen voltam már Maxel és tudom ismerem őt. Nem szereti ha csak kihasználják. Ezt a hatást pedig egyáltalán szándékomba se volt elérnem. Persze Maxet sose használnám ki. Eléggé  megszerettem az elmúlt időszakban. Mostanában már nem akarok senki mást.

-Kendra. -húzott fel majd teljesen magához ölelve csókolt meg. -Szeretlek.

-Én is szeretlek Max. -karoltam át a nyakát.

-Komolyan mondod? -kérdezte értetlenül. Hát igen nálam ritka az, hogy ilyet mondok.

-Halál komolyan. -csókoltam meg hosszasan amitől elindult az esemény hullám.

A hátamat a falnak támasztva élveztem csak a pillanatot. Lábaimat szorosan Max dereka köré csavartam ezzel még közelebb húzva magamhoz. Ahogy Max ki-be járkál bennem. Kezével pedig erősen tarja a derekamat. Fogja cirógatja. Bőrünk szinte egymásnak simult. Testem egy börtönbe volt zárva. Egyik oldalról a hideg világos színű csempe míg a másik oldalról Max Emilian Verstappen.  Ő is csak élvezi a pillanatot pont ahogy én is. A hangos nyögéseim teljesen beterítik a körbe minden oldalról zárt zuhanyzót. Néha már el is nyomja a víz csobogó hangját ami meleg hangulatot még melegebbé varázsolja. Csak élveztem az egészet. 

-Helyesbítek. Ez hiányzott a legjobban. -engedett le lassan. Testem remegett és szerintem össze is estem volna ha nem öleltem volna Maxet. -Bazmeg olyan tökéletes vagy. -döntötte fejét az enyémnek. -Szép okos gyors minden értelembe. -suttogta ajkaimra a szavakat. -Annyira szeretlek. 

-Én is. -mosolyodtam el halványan. -Gyors zuhanyozzunk le mert már fázok. -vettem a kezembe a tusfürdőm, majd az ő kezébe adtam. Csak mosolyogva folytatta végig a testemen a tusfürdőt. Majd kezeit végig húzta az egész testemen. 

-Tudod azon gondolkodtam, hogy az ágyba még nem is csináltuk. -ölelt át lágyan. -De tudod bébi ami késik nem múlik. 

-Pedig tetszenek ezek a félig extrém helyek. De majd egyszer tényleg átmegyek az öltöződbe mit szólsz? 

-Hát akkor majd halkabban kell. -rakta arrébb a csurom vizes hajam. Majd az arcomat megfogva csókolt meg. -Na menjünk öltözzünk fel. -zárta el a vizet. -Tessék -adta a kezembe a törölköző egyik felét.

-Ahj most tökre olyan mint kiskoromba. -forogtam körbe nevetve.

Annyira imádom azt, hogy Max bármikor kitudja hozni belőlem a gyerek énem és velem együtt szórakozni. De közben egy igazi férfi akinek komoly álmai és céljai vannak az életben. Aki mindent komolyan gondol velem. Illetve őszintén mondja azt, hogy szeretlek. Max az az ember aki nem csak játszadozik velem. Nem hanyagol el vagy ha úgy is érzi másnap megkapok mindent duplán. Ő az az ember akinek nem csak a testem kellene. A szereti azt amilyen bolond vagyok. Szeret engem. Úgy érzem ezen a világon tényleg valaki őszintén szeret engem néhány családtagomon illetve Fabion kívül.

-Segítsek? -nézett rám a tükörből.

-Komolyan megakaros szárítani a hajam. -néztem fel rá.

-Persze. Még be is fonnom ha szeretnéd.

-Jaj azt azért ne. -kezdtem el nevetni.

-Pedig biztos jól állna. -vette ki a fésűt a kezemből.

-Hidd el, hogy nem.

-Te mindenhogy szép vagy. -nyomott egy puszit az arcomra. -Ha tudnád mennyire beléd estem már az első pillanattól kezdve. -notyogta halkan. Csak mosolyogva néztem fel rá. Tudtam, hogy bármit megadna értem. Azért, hogy a barátnőjének hívjon.

-Max. -fordultam meg. -Felteszed a kérdést? -néztem a szemébe. Ajkait egy hatalmas mosolyra húzta.

-Biztos vagy benne? -csak vissza mosolyogtam rá. 1000 százalékig biztos voltam benne. Számomra Max jelenleg a tökéletes személy. -Kendra. Lennél a barátnőm? -fogta meg a kezemet lassan.

-Igen. -Max csak hozzám hajolva csókolt meg hosszasan. Pillangók egyből felébredtek bennem. Megőrjített ahogy pólójából áradt a finom parfümjének az illata. Megőrjített ő maga pont ahogy volt.

Szeretlek Max Emilian Verstappen.

enemy -Max Verstappen (+18)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz