Informacje

614 16 8
                                    

A więc tak ponieważ wiedziałam, że o czymś zapomnę 😁 tak więc kilka informacji dotyczących postaci głównie chodzi mi o wygląd i wiek :

Odeta McGregor - wiek 17 lat średniego wzrostu nieco ciemniejsza karnacja, długie włosy rozpuszczone sięgają pupy brzozowe wpadającą w rudy ( w słońcu whisky ), zielone oczy. Szczupak z ładnie zaokrąglonymi biodrami i dużym biustem.

✨ Wujek Samuel McGregor - wiek 49 lat dość wysoki dobrze zbudowany. Ciemne włosy dość długie, lekki zarost. Oczy również zielone. Taty Odety identyczny!

✨ Ciocia Liliana McGregor - wiek 43 lata niska blond włosy do ramion kręcone. Błękitne oczy bardzo jasne. 8 miesiąc ciąży. Wilkołak

Kuzyni Matt i Maddox - wiek 17 lat wysocy dobrze zbudowani. Mają włosy długie do szyi blond długie na tyle żeby je wiązać również kręcone. Wilkołaki

✨ Działek Hank McGregor - wiek 62 lata dość muskuralny. Kolor włosów ciemny brąz oczy również zielone. Włosy krótkie przycięte, broda dość długa związana.

Set BlackMoon - wiek 25 lat bardzo wysoki i umięśniony uroda typowa dla Rdzennych Amerykanów. Włosy długością przypomniją włosy Odety. Wilkołak alfa + mała uwaga !! Postać seta opieram na innym podobnym bohaterze z pewnej książki która w sumie szczerze polecam chodzi mianowicie o książkę "Alfa i Omega" Patrycji Briggs. Przyznaję że jeden z głównych bohaterów jest właśnie indianinem i wygląd jest tu podobny ( ma on szczególne miejsce w moim serduszko ♥️ ) i nie napisałam do którego szczepu należy gdyż jeszcze nie zdecydowałam to też pewnie wyjdzie później w tekście.

Cóż myślę że to na razie wszystko. Jest oczywiste jeszcze kilka postaci, ale myślę że w tedy będę pisać na bieżąco bądź informacje odnośnie wyglądu będą znajdować się w tekście więc zalecane jest czytanie ze zrozumieniem !!

I oczywiście byłoby mi bardzo miło jeśli otrzymam gwiazdkę i jakiś komentarzy jestem ciekawa waszych opinii nie wspominając iż jest to bardzo miłe 🙂

💋 Miłej nocy wszystkim życzę 💋

Nieoczekiwanie przeznaczenieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz