BÖLÜM 2 // ÖLÜME KALAN ADIM

8.7K 288 26
                                    

Merhabalaar heyecan aksiyon gerilim hepsi bir arada sklekdğwp

Her neysee başlıyorum yorumlarınızı eksik etmeyinn lütfeen<33

||•

Sabaha kadar uyku tutmamış, yatağımda dönüp durmuştum. Güneş doğar doğmazda uykuya dalacakken teyzem gelmiş ve beni kümese yollamıştı. Yumurta almak için.

Tavuklardan korktuğumu bile bile göndermişti beni.

Derin nefes alıp adımlarımı kümese yönlendirdim elimle tavuğu kovup yumurtaları aldım. Son anda elimde bir acı hissederken küçük bir çığlık attım.

Allahım bunlardan gerçekten canavardı. Ya da sadece bana karşı böylelerdi. Arkamı dönüp eve koşarken, beni kovalamaya başlayan tavukla bir çığlık daha attım.

Dış kapının önünde duran Ozan ağabey başını oradan uzatmış bana sırıtırken senden adam olmaz der gibi baktım. Orada ki durmuş gülüyordu bu çocuk nasıl otuz yaşında olabilirdi ki.

Son anda kümeslerin olduğu bölümde ki kapıyı kapatıp derin bir nefes aldım. Ne zaman buraya gelsem o tavuk sorun çıkarıyordu.

Ozan ağabey yanımda biterken, derin bir nefes aldım. Bi de bu çıktı başımıza, dudaklarını tam aralarken gür bir sesin "ozan" demesiyle ikimizinde bakışları o tarafa dönmüştü.

Eniştem Ozanı çağırırken, gülmemek için dudaklarımı kıvırdım. Eniştem Ozanı severdi ama benim yanımda dolanmasından hiç hoşnut olmazdı.

Sürekli uyarmasına rağmen Ozan ağabey şaklabanlık yapmaya bayılırdı. Eniştemde onu tanıdığından benim yanımda bitmesini yanlış anlamıyordu ama yine de sevmiyordu işte.

Elini sertçe Ozan ağabeyin kulağına atarken dudaklarım istemsizce kıvrılmış bile.

"Ben sana demedim mi benim kızımın yanında dolanmayasın hem gülürsen kızıma dalga geçirsen, hemde yanında bitirsen. Vallaha elimde kalacan bir gün."

"Yav babo vallaha yardım gidiyodum bende, kulağım kulağım."

Eve yönelip kafamda ki düşünceleri yok etmeye çalıştım. Teyzemin dün gece beni uyandırmayışını garip bulmuştum.

Elimde ki yumurtaları tezgaha bırakırken Gaye'nin yine kendi kendine söylenmelerini duyuyordum.

Her zaman ki hâliydi.

"Sen hemen dün gece yattın annemin bağırışlarını bile duymadın mı yelloz."

Kaşlarım çatılırken bakışlarımı ciddi bir ifade ile ona çevirdim. "Ne bağırışı?" Diye sordum kaşlarım çatık bir şekilde ona bakarken.

Ortamda gergin bir hava hâkimdi bunu hissedebilmiştim.

"Salaksın vallaha bir şeyden haberin olsun da."

Teyzemin mutfağa girmesiyle ikimizin bakışları teyzeme yönelmişti. "İşinizi yapın konuşmayın akşama çok işimiz var. Ben köyden bir kaç kız çağırdım yardıma, hayde. Akşama misafir var."

Teyzem'in asık suratıyla bize söylenip mutfaktan çıkmasının ardından, ben tekrar Gaye'ye dönmüştüm. Kolunu merakten ne yaptığını şaşırır gibi tutup kendime çevirirken, "ne oldu söyle hayde."

Mızmızlamalarına katlanacak halde değildim. Bu baş ağrısı ile hiç değildim. Sinirle bana döndüğünde meraklı bakışlarımı görmüş olmalı ki derin bir nefes aldı.

YEİS |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin