BÖLÜM 7 // HÂRELERDE Kİ MERMİLER

7K 283 74
                                    

MERHAVALARR

YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM HEYECANLA

HADE BAŞALYINN KOŞUNN

***Sınır: 40 yorum 50 oy

||•

"Ana vallaha yeter bak ayaklarım ağrıdı, hem ne işim vardır benim burada!"

Gaye'nin sitemli sesiyle göz ucumla süzdüm onu, haklıydı sabahtan beridir bu çarşıda öylece dolanıp duruyorduk. Görende yeni ev dizecek sanırdı!

"Sus konuşma kız, koskaca Ağa evlenir. Beni sinir etmeyesin. Sabahtandır başımda söylenip durursun. Söyle Bedir'e gelip alsın seni."

"Ana Bedir şuan babamladır bilmez misin sanki?"

Konuşulanları dinliyor bir yandan da etrafı seyrediyordum. Uzun zaman olmuştu dışarı çıkmayalı, neden burada olduğumu bilmesem şu sokaklarda çocuklar gibi koştururdum.

Hayatımda uzun zamandır görmediğim bu yolları koşar, biraz olsun hayatı anlamaya çalışırdım. Neden böyle can yakıcı olduğunu anlamaya çalışırdım.

Bizi gören selam veriyor, bana tuhaf bakışlar atmayı ihmal etmiyordu. Bende garipsemeye başlamıştım bu durumu. Hayır yani normalde giyinmiştim neden bakıyorlardı ki?

Yanımızda duran siyah arabayla, az daha kalbime iniyordu. Dibimde durmuştu, ve bir anda frene basmış daldığım düşüncelerden sıyrılmamı sağlamıştı. Korkmuştum.

"Ana Erna'nın dışarı ne işi vardır. Deli mi edeceksiniz adamı?!"

Camı indirmiş içinden bir adet sinirli Ağa efendi çıkmıştı. Göz devirmek istedim, ama karşısında bana o şekilde bakarken göz deviremedim. Korktum sanırım. Şayet bu adamın yapacaklarının bir sınırı yoktu!

"Oğul alışveriş yaparız burada, sokağın ortasında rezil rüsva mı edeceksin bizi!" Teyzemin sert sesiyle derin bir nefes almış arabadan inmişti.

Bende usulca bir kaç adım geriye atıp, Gaye'nin arkasına saklanmıştım. Hayır yani bana doğru sinirli sinirli yürümese olmuyor muydu? Heybetli bedeni herkesin ilgisini çekmiş gibi insanlar durmuş bize bakıyordu!

Bakışlarımı eğerken, hafiften arkaya kayan yazmamı öne doğru çekiştirdim. Ah bu ne yapacağını bilmez hâllerim.

Parmaklarımla oynarken, bir anda siyah eldivenleri görüş alanıma girmişti. Bileğimden tutmuş sürüklüyordu beni. Öylece takip ettim onu, bir şey demeden. Sesim soluğum çıkmıyordu.

Zaten herkesin başımızda toplanması beni geriyordu!

Yan koltuğun kapısını açıp arabaya hafiften beni iteklerken hareketlerine uydum. Teyzeme dönmüş onunla konuşurken, yanında ki insanlarla da selamlaşmayı ihmal etmiyordu.

"Ağam gözümüz yollarda kalmıştı, iyi ki geldiniz."

Konuşulanları hafiften duyuyor, üstümde ki bakışları umursamamaya çalışıyordum. En azından arabadaydım ama hâlen insanlar inadına bakıyordu!

"Ağam evlenir misiniz yoksa?"
Meraklı bir kadının sorusuyla, Udar Ağa'nın sinirlendiğini hissedebiliyordum. Böyle patavatsız sorulara asla gelmezdi. Sinirlenmek için yer arıyordu bu adam zaten.

Yaklaşık bir on dakika insanlarla ayak üstü sohbet etmiş sonunda arabaya binebilmişti.

"Gaye bacım yengenle bir işim vardır. Bedire söylerim gelir alır o seni."

YEİS |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin