İyi okumalar aşk bahçelerimmmm
Sınır : 230 oy 100 yorum
Yorumlarınız kitapla ilgili olursa sevinirimmm :'())
||•
Dudaklarını dudaklarımın üstünde hissetiğim anda ne yapacağımı, ne düşüneceğimi, nasıl davranacağımı bilemedim. Şaşkınlıktan buz kesilmiş hâlde öylece duruyordum.
Sıcak parmakları ensemi esir altına alırken, diğer eli belimde beni sımsıkı kavramış dudaklarını dudaklarıma yaslamıştı.
Biz ne yapıyorduk böyle aman Allahım! Bu adam ne yapıyordu böyle? Nanemsi kokusu yine burnuma dolmuştu. Udar Ağa'nın kalın ve sıcak dudakları benim soğuk dudaklarımın üstündeydi!
Bu adamın benimle derdi neydi aman Allahım!
Bu dengesiz adamın derdi neydi böyle?
Dolgun dudaklarını daha fazla mümkünmüş gibi dudaklarımın üzerinde hissettirdi kendisini. Beni iyice duvara yasladığında, belimi daha sıkı sarmalayıp ensemi kendisine çekti.
Titreyen parmaklarım sert göğsü üzerindeyken, parmaklarımın arasında buruşturdum gömleğini. Kendimi çeksem kızar mıydı ki bana?
Bu benim için önemli değildi ki o bana hep kızıyordu.
Ben neden çekemiyordum kendimi? Belimdeki parmakları, ensemi nazikçe kavrayışı, bedenimi esir altına alan koca cüsseli bedeni beni etkisi altına almıştı.
Nasıl davrandığını belli olmayan koca bir okyanus misaliydi. Ve beni de içine çekiyordu! Parmakları ensemi huylandırırken, hafifçe kıpırdattım dudaklarımı.
Bu ona cesaret vermiş gibi beni daha sıkı sarmalarken, gözlerimi daha sıkı yumdum. Kalbim neden böyle hızlı atıyordu, her dokunuşunda oluyordu bu bana.
Belimde ki parmaklarını usulca hareket ettirip usulca okşadı bedenimi. Ama sözleri her zaman ki gibi keskindi. Dokunuşlarının aksine.
Onu itmem gerekiyordu. Yoksa her seferinde böyle dibimde biterdi değil mi?
Ellerimi hafifçe hareket ettirmeye çalıştım onu itmek için, lâkin bileğimde sıcak parmaklarının varlığını hissetirmişti hemencecik.
Sanki bu anı bekliyordu. Parmaklarımı kavramak için an kollamıştı.
Saçları benim alnımı usulca okşuyordu, huylandırıyordu. Soğuk ve buz kesilmiş parmaklarım sıcaklığına kavuştuğu anda sımsıkı kavramıştı onu. İstemsizce olmuş ve sımsıkı tutmuştum elini.
Bir eli iki elimi birden sarmalamıştı, titeyen dudaklarım kalın dudaklarını okşuyordu. Bütün kanım yanaklarıma çekilmiş gibiydi!
Belimi saran eli şimdi ise ellerimde varlığını hissettiriyordu.
Dudaklarım titriyordu, hissedebiliyordum. Ve her titreyişte o sıcak dudaklarının varlığı tüylerimi diken diken ediyordu. Parmaklarımı nazikçe okşayan parmaklarını hissettiğim anda, buna bir son vermem gerektiğini kavradım.
Parmaklarımı sertçe çekip dudaklarımızın arasına mesafe koydum. Beni kıstırdığı duvardan kendimi kurtarırken, beynimde yankılanan zonklamaya benzer his beni adeta yerimden ediyordu.
Sert bakışlarımı yüzüne çevirdim, az önce bana yakın olan yüzü şimdi çok uzak gelmişti. Kısacık zaman diliminde sıcaklığına hemen alıştırmıştı beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS |+18|
Romance|1970'lerde köyde geçen aşk hikayesi.| |+18| ||• "Neden ben?" Diye fısıldadım güçsüzce, duymuş muydu bilmiyordum. Ama umarım duymuştu. Çünkü bunu yinelemek için kendime o gücü bulamıyordum. Avuç içlerim terlemiş, dişlerimi sıkmaktan çenem uyumuştu...