BÖLÜM 12 // OKYANUSA BİR MİLİM

6.6K 296 82
                                    

Öncelikle meraba

Ve

İyi okumalarrr beyler bayanlar.

Evet okuyun

Okuyun şöyle buyurun.

Manyadık ha iyice
Udar paşamızdan geçti vallaha
Ben bu çocuğu biraz süründürem ya.

Gerçi siz heyecandan burayı da okumazsınız. Ay hadi okuyun canım yani.

Sınır : 100 oy 70 yorum

||•

Dudakları hemen yakınımdaydı, uzansam değerdi dudakları dudaklarıma. Neydi bu yakınlık? Ve gözleri, gözleri yine garip bakıyordu bana.

Neler düşünüyordum ki hem öyle!

Gözlerimi sıkıca yumarken, elleri bir kez daha mümkünmüş gibi beni kendisine çekti. Beni bir daha kendisine çekerse kalpten gidebilirdim.

Her temas hâlinde olduğumuzda, ne düşündüğümü bile bilmiyordum!

Arzudan parıldayan gözleri gözlerimdeydi, tek gördüğüm şey arzu mu olacaktı peki bu gözlerde. Günün birinde başka bir şey istesem? Verir miydi ki?..

İstememeliydim.

Ben bir insana karşı ifadesiz kalamazdım. Ya severdim ya sevmez. Ya canımı verirdim, ya da kinimden nasibini alırdı.

Bu adamın kinimden nasibini alması gerekirdi.

Gözlerinde ki istek bu yolun sonu yol değildi diyordu hem! Böyle bakmamalıydı. İlk defa gözlerinde ki bakışların anlamını açığa çıkarmış ilk defa ne istediğini anlamıştım.

Ya da kendisi göstermişti.

Bedenimin her milimini hissetiğine emindim.

Bakışları bir an sert göğsüne yaslı göğüslerime gitti. Utançtan ne yapacağımı şaşırdım. Göğüslerimi hissetiği bir anda kafama dank ederken biraz olsun ondan sıyrılmaya çalıştım.

Hafif uzun saçı alnıma değmişti, bu neden bir anlığına huzurlu hissetirmişti ki?

Parmaklarımı göğüslerimle onun sert göğsü arasına koyup biraz olsun utancımı gizlemeye çalıştım.

Kızaran yüzümle alnımı göğsüne yaslayıp yüzümü gizledim, ondan utanıyordum ama yine ona gizleniyordum. Gömleği avıçlarımın arasında buruşurken, belimde ki parmaklarını usulca hareket ettirdi.

Kızım manyak mısın kim kocasından utanır?

Utanan vardır canım yani. Hem bu zehir zembelek mi kocam olacaktı? Göz devirdim.

Parmakları usulca belimde gezinmeye devam ediyordu, sıkıntılı nefeslerimi içimden sergiledim. Ne bitmez çileymiş bu adam. Şimdiden dokunmadığı yerim kalmadı. Arsız adam!

'Allahtan bir beline dokundu kız!'

Ay yok dokunmasın.

'İlerde daha pis şeyler yaptığınızda göreceğim ben seni.'

Terbiyesiz sana mı kaldı!

İç sesim çok beterdi. Pis ya arsız ikiydi o da.

Hızlı nefes alışverişlerimiz odada yankılanıyordu. Niye bu kadar heyecan yapmıştım ki, o da yapmıştı belli ki! Sert solukları yazmanın altından hissetiriyordu kendisini.

YEİS |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin