İyi okumalar asklarimm
Geciktim diye çoook uzun bir bölüm yazdim kuzularim size yazım yanlışlarını belirtinn düzelteyim.
Sınır : 230 oy 100 yorum
BOMBA BİR BÖLÜM OLDUUUĞĞĞ
||•
Onca söylediği şeyden sonra yine kapıyı çarpıp gitmişti. Kapıyı kapatması iyi olmuştu ama yerimden de sıçramamış değildim. Yine saçma sapan sözlerini aramızdan eksik etmemişti.
Kapının arkasında fazla kaldığımdan mıdır bilinmez boğulmuş gibiydim. Hele o adamla burada sıkışıp kalmak..ondan nefret ettiğimi söylemiştim.
Ediyor muydum ki? Delirmişti bu cümlemden sonra. Fazla mı ileri gitmiştim. Daha çok sinirlendirmiştim. Yatıştırmam gerekiyordu?
Umrumda değildi ne hâli varsa görsündü. Yine çekip gitmişti işte her zaman böyle kaçacak mıydı ki? İyice kepaze olmuştuk ev ahalisine zaten. Daha olsak ne yazardı.
Derin bir nefes alıp söylene söylene yolunu bildiğim odaya çıktım. Şimdi ise kafanda dönüp dolaşan kelimeleri çıkmıyordu aklımdan.
Kapıyı sertçe açıp, ardımdan sertçe kapattım. Bunu istemsizce yapmıştım ama keşke yapmasydım gecenin yarısında olacak iş değildi.
Işığı açmadan dolaba ilerleyip kendime rahat bir şeyler aradım. Arkamda hissettiğim kıpırtı ile kalbim göğüs kafesimde hızla attı.
Tüylerim diken diken olmuştu.
"Kapıyı kırsaydın!"
Ne yani odada mıydı? Baştan beri kocaman cüssesini gerçekten fark etmemiş miydim? O kadar dalgındım ki.
Sertçe yutkunup korkudan dolayı titreyen bedenimi biraz hareketlendirdim. Dolaba soktuğum başımı doğrultuğumda, arkamı dönmeden dudaklarımı araladım.
"Kusura bakma Udar Ağ-"
Umarım sesim düşündüğümden daha cılız çıkmamıştı. Ona Ağa dememeye nasıl alışacaktım ki. Onu hep ağabey bildiğimden midir bilinmez öyle alışmıştım.
"Ağana başlatma Hanım!"
Teyzemde kocasına öyle seslenirdi neden bana bağırıyordu ki? Bağırmadı aslında. Tamam sus.
"Gel yat uyu."
Başımı onun görmediğini bildiğim hâlde usulca sallayıp herhangi bir gecelik aldım. Hepsi birbirinden beterdi zaten. Bunları yapanlar çok sapkın olmalıydı!
Kendi kendime söylenirken, ara sıra da arkaya bakıyordum. Udar Ağa bana bakmıyordu değil mi? Bakarsa döverdim. Git bak bakalım kim kimi dövüyor.
Kendi kendime kırkırdadığımda, onu dövme düşüncesi bile bana iyi gelmişti. Umarım bir gün döverdim.
Beyimizi rahatsız etmemek için hemencecik susarken az önce birbirimize nefretimi kusmamışız gibi uyuyacaktık birazdan!
Arkamı dönüp bu saçma sapan geceliği görmesin diye hemen yatağa iliştim usulca. Sırt üstü uzanmış bir elini başının altına yerleştirmişti. Nasıl rahat ediyordu ki?
Ona arkamı dönüp sıkıca kapattım gözlerimi yatağın çoğunluğunu o kaplamıştı zaten. Bilerek mi küçük yapmışlardı bu yatağı böyle? Yoksa küçük değil miydi?
Hafifçe arkaya döndüm yüzümü, evet çok rahattı. Ben niye değildim. Bu adamla aynı odada rahat mı olunur. Kıpırdandım rahatsızca.
Önümü dönüp gözlerimi sıkıca yumarken onun kalın ve tok sesini duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS |+18|
Romansa|1970'lerde köyde geçen aşk hikayesi.| |+18| ||• "Neden ben?" Diye fısıldadım güçsüzce, duymuş muydu bilmiyordum. Ama umarım duymuştu. Çünkü bunu yinelemek için kendime o gücü bulamıyordum. Avuç içlerim terlemiş, dişlerimi sıkmaktan çenem uyumuştu...